Tuesday, January 14, 2014

سخنی با پروفایل های بی نام و نشان



سخنی با پروفایل های بی نام و نشان , چرا من باید شما را ادد کنم؟ برای من دو دلیل قانع کننده بیاورید, که چرا من باید شما را به لیست خودم اضافه کنم, و اگر دلیل محکمه پسند و قانع کننده نداشتید من میتوانم به ١٠ علت بگویم که چرا شما را ادد نمیکنم!!
١-اینکه من پروفیل های بی در و پیکر را ادد نمیکنم.
٢- اینکه چرا تا این پروفایل را درست کردی میخواهی که من شما را ادد کنم؟
٣-اینکه من در اینجا کار روشنگری میکنم و به دنبال دردسر نیستم .
٤-اینکه اینجا فیک و سیاهی لشکر نمیخاهم.
٥-اینکه افراد فضول را همه از لیست بیرون کرده و میکنم.
٦-اینکه همه افراد با پروفایل های به پسوند ایرانی مانند سالومه ایرانی, آرزو ایرانی, شوریده ایرانی, پروانه ایرانی, دریده ایرانی, و فاطمه ایرانی و ... اینها بیشتر فحاش و همه بی شخصیت و بی هویت و ولگردهای فسیبوکی و جاسوس هستند.
٧-اینکه در لیست خودم فضول و جاسوس نمیخاهم و تنها افرادی را که میشناسم ادد میکنم.
٨-اینکه اینجا بیشتر آدم بشو نیستند و کسانی مانند من آب در هاون میکوبیم و بجز فحاشی بهره یی نمی بریم.
٩-اینکه دوست همه کس دوست هیچکس نیست, و اینجا افراد ١٠٠٠ پروفایل گوناگون دارند, بنابرین نمیتوانند دوستان خوبی باشند.
١٠-اینکه با فرتور (عکس) و هویت اصلی خود بیایید تا ادد کنم.
آگاهی بنیان رهایی است.
با سپاس
موریس آریایی
.................

No comments:

Post a Comment