Sunday, January 12, 2014

فروش گوشت خوک در شمال ایران



فروش گوشت خوک در شمال ایران :
کنسرو گوشت خوک نیز به بازار ایران وارد شده و در حال عرضه می‌باشد. در حالیکه چندی پیش منابع رسمی از ورود سیگارهایی که فیلتر آنها دارای عصاره گوشت خوک بود، خبر داده بودند اخبار رسیده حاکی از آن است که طی روزهای اخیر کنسرو گوشت خوک نیز به بازار ایران وارد شده است و به صورت رسمی در 2 فروشگاه استان گیلان به فروش می‌رسد. این محصول در 2 شعبه فروشگاه زنجیره ای "ایرونی" قرار دارند. فروشندگان این محصول ، کنسرو گوشت خوک را در ویترین خود قرار داده و هر کدام از این محصول را به قیمت 18.800تومان به فروش می‌رسانند. گوشت خوک (به انگلیسی: pork)، گوشت خوک خانگی است که در پخت وپز مورد استفاده قرار می‌گیرد. گوشت خوک ۳۸ درصد کل پروتئین مصرفی روزانه در جهان را تشکیل می‌دهد. در سال ٢٠١١ حدود ۱۰۰ میلیون تن گوشت خوک مصرف شده که بیشترین میزان مصرف آن در کشور چین و اروپا بوده است مصرف گوشت خوک به هفت هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. بجز در کشور های عقب مانده اسلامی که ریشه آن در مذهب کثیف تازیان است، در همه جای جهان گوشت خوک مورد استفاده قرار میگیرد .

پ.ن: گوشت خوک یکی از خوشمزه ترین گوشت هایی است که تاکنون من خورده ام, شما هم حتمن نوش جان کنید , چیزی که بیش از ٤ میلیارد استفاده میکنند و میخورند و در همه کشور های پیشرفته سرو میشود, نمیتواند بد باشد, گوشت خوک سرشار از پروتین ها میباشد و کسانی هم که گوشت خوک نمیخورند همان جنبه کثیف عقب مانده مذهبی دارد که یک چیزی را که به اشتباه و دروغ به خورد یک مشت ابله و نادان مذهبی دادند, بیرون آوردن آن از مغز آنها کار سختی است!!
آگاهی بنیان رهایی است.
موریس آریایی
...................
به گفته هدایت بزرگ :
ما که عادت نداشتیم دخترانمان را زنده به گور کنیم ، ما برای خودمان تمدن و ثروت و آزادی و آبادی داشتیم و فقر را فخر نمیدانستیم همه اینها را از ما گرفتند و بجاش فقر و پشیمانی و مرده پرستی و گریه و گدائی و تأسف و اطاعت از خدای غدار و قهار و آداب کونشوئی و خلأ رفتن برایمان آوردند ، همه چیزشان آمیخته با کثافت و پستی و سود پرستی و بی ذوقی و مرگ و بدبختی است.
*********

No comments:

Post a Comment