Thursday, December 3, 2015

10 نکته ارزشمند از دانشمندان:



10 نکته ارزشمند از دانشمندان:
1 . گوته: رفتار هر انسان آیینه ای است که او چهره خود را در آن نشان میدهد. برخی نومیدانه در قید بندگی دین ها هستند و به غلط چنین میپندارند که آزادند.

2 . آلبرت انیشتاین که نیازی به معرفی ندارد، می گوید: «تا هنگامی که حتا یک کودک ناخرسند روی زمین وجود دارد، هیچ کشف و پیشرفت جدی برای بشر وجود نخواهد داشت.» «دوچیز بی‌پایان هستند: «منظومه شمسی»، دوم «نادانی بشر»، در مورد اول زیاد مطمئن نیستم.» * «دانش چيز شگفت انگيزي است، مشروط بر آنكه دستمایه دین ها قرار نگیرد و كسي مجبور نباشد از راه آن امرار معاش كند.»

3. ویل دورانت، دانشمند امریکایى شرقشناس، مىگوید:
«هیچ نکته‌ای در تاریخ از این روشن‌تر نیست که شورشیان هنگامِ پیروزی همان شیوه‌هایی را به کار می‌بندند که خود همواره عمل به آن‌ها را از سوی قدرت‌های برکنارشده محکوم می‌ساختند.»

4 . پروفسور آرتور آربری می گوید: زمانی که به پایان خواندن کتاب قرآن تازیان نزدیک می شدم، سخت در پریشانی به سر می بردم; که چرا اعراب باید به این مزخرفات گوش کنند . من در حالی که مسلمان نیستم، قرآن را خواندم تا بدانم در آن چه آمده است.

5 . لئوتولستوی، نویسنده معروف روسی می گوید: «تنها هدف زندگی، رسیدن به‌سعادت و کسب لذت است. رسیدن به لذت و خوشی هدفی است شایسته و درخورِ حیات. بخشش، عشق، فداکاری، همه در راستای رسیدن به لذت و خوشحالی قرار گرفته‌اند.» «سعادت را می‌توان در اِزای درد و خستگی، و بدور از دینها ارزان به‌دست‌آورد.»

6 . دکتر هانری کربن، ، سخن جالبی درباره قرآن تازیان دارد . وی می گوید: قرآن عرب ها سراسر خرافی است و از جانب هیچ خدایی نیست ، هرگز جرات نمی کرد که بشر را به علم و تعقل و تفکر دعوت کند . هیچ اندیشه ای به اندازه قرآن محمد تازی برای انسان مخرب نیست تا آن جا که هیچ جا در قرآن عربها ، از علم و عقل و فکر سخن نرفته است .

7 . ارنست رنان : خیام نمونه برجسته آزاد اندیشی آریاییها بوده است . او پیوسته میکوشید تا گردن خود را از دست قوانین خشک و انعطاف ناپذیر اعراب رها کند .
سخن دیگری از ارنست رنان : اگر از تمدن تازی تاثیر فرهنگ و تمدن ایرانی را بگیرند عرب میماند و شترش !!!

9 . مهاتما گاندی، همیشه کلام و اعمال باید با هدف سازگار باشد. وقتی هدف پاک و شفاف باشد، اعمال نیز خوب می شود. هیچ چیز بهتر از یک ذهن باز نیست. کل دنیا نتیجه یک شعور پاک و مقتدر می باشد و در جایی که ذهن مقتدر، پاک و خالص است افکار پاک و خالص را نیز می طلبد.

10 . ژان ژاک روسو، انسان آزاد آفریده شده است اما همیشه در زنجیری است که خود بافته است. افراد سست اراده همیشه منتظر معجزه ها و رویدادهای شگفت انگیزند اما افراد قوی ، خود آفریننده کارها و رویدادهای شگفت انگیزند.

◀کار اصلی ادیان پرورش نادانی و گسترش حماقت است. ابزار دین، خواب غفلت مردم و جهالت و نادانی است. اسلام جنایتکار تازیان ابزار سرکوب شما است. بدون تحقیق یک چیزی را به ارث برده و کورکورانه از آن دفاع میکنید، از ابزار سرکوب خود دفاع نکنید. بیدار شوید آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... ◀ ◀ افشای نام تازی تازدگان و تازی پرستان ابله و تبهکار و فحاشان و عاملان رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی در فیسبوک! بسیجی های فحاش و جنایتکار و سارقان ادبی و مطالب را از این پس در اینترنت و فیسبوک افشا میکنیم!! نشانی برگ ما در تلگرام با مطالب متنوع : به برگ روشنگری ما در تلگرام با تازه ها در جهان بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید. آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار... ◀نخستین گام در راه آگاهى، درک جهل است!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... https://telegram.me/DemocracyForIran
دسـتِ مـرا گـرفـتـه‌ای، بـا زور می‌بـری بــهــشــت؟
بـخـشیـده‌ام بـهـشـت دروغین بـه تـو، با آن حوریـانِ زشـت
مــن آتـــشـــم، خـــانـــه‌ی مــن چـــاهِ دوزخ اســـت
جایی کنار ِ نیـچه و هدایت و برتولت بـرشت!!
***
.... —

No comments:

Post a Comment