Saturday, December 26, 2015

ایران در روزهای شادی و امنیت




◀ایران در روزهای شادی و امنیت و آزادی در دوران طلایی پادشاهی!!

بلوار الیزابت " بلوار کشاورز کنونی" - دهه ۴۰ خورشیدی// سمت راست عکس انتهای بلوار "پارک فرح" -لاله کنونی نشان داده شده که طرح آن بوسیله طراح معروف فرانسوی «ژوفه» و سایر طراحان پارک سازی و همکاران ایرانی تهیه گردید.شهرداری عملیات اجرایی را طبق طرح ادامه داد تا در سال ۱۳۴۵ خورشیدی پارک فرح "لاله کنونی" تاسیس گردید!!

«من تشنه قدرت نیستم که تنها بخاطر آن زندگی کنم. من روزی شانزده ساعت کار می کنم و هدفم اندوختن ثروت نیست، زیرا نود درصد از ثروت خود را تاکنون برای اصلاح امور مملکتی واگذار کرده ام. علت پیشرفت های اخیر ما نیز این است که من تنها به شخص خودم فکر نمی کنم. هرگاه شما به این مرحله از تفکر برسید و تنها منافع و مصالح کشورتان را در نظر بگیرید و به منافع خودتان فکر نکنید، آن وقت است که پیروز میشوید». شاهنشاه آریامهر پهلوی دوم ، مصاحبه با خبرنگار ویژه روزنامه سندی اکسپرس، 16 اسفند 1343

◀فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... نشانی برگ ما در تلگرام با مطالب متنوع پیش از ورود به کانال, تلگرام را بروزرسانی کنید که مطالب و فرتور ها که از پیش در گروه است را ببینید : ◀به برگ روشنگری در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید.https://telegram.me/DemocracyForIran
«آیا جهالت و نادانی نیست که آدمی ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نماید.»!!
...

No comments:

Post a Comment