Tuesday, May 17, 2016

ترهم بر پلنگ تیز دندان، ستمکاری بود بر گوسفندان




ترهم بر پلنگ تیز دندان، ستمکاری بود بر گوسفندان 
◀اسلام تازیان جنایتکار يعنی ظلم به انسانیت و ظلم به زن، آری ، اين اسلام تبهکار نه تنها با خردگرایی بلکه با فمينيسم هم در تضاد است. ... زنان، قربانی سياست سرکوب جمهوری جنایتکار اسلامی در ایران هستند. يعنی در واقع به نظر می رسد که سیاست سرکوب زنان را در جمهوری جنایتکار اسلامی خود زنان عقب افتاده اسلامی ابله و احمق بعهده دارند. و زنان، زنان را سرکوب میکنند.موریس آریایی- چیزی که همیشه برای من تعجب انگیز بوده و است, اینکه در جهان هر چه افراد بیشتر تحصیل میکنند بیخدا تر و بی دین تر میشوند, اما در ایران افراد بر عکس بیشتر احمق تر و بیسواد تر و خرافاتی تر و عقب مانده تر میشوند! هیچ چیز در جهان مقدس نیست, جنایتنامه قرآن کتاب داستان مبتذل تازیان جنایتکار جاهل و بدوی و قرون وسطایی است!! به دینی باید احترام گذشت که قابل احترام باشد، اسلام جنایتکار تازیان دین ِجور و جهل است و هیچ گونه جای کنار آمدن با این دین جنایتکار تازیان وجود ندراد و هیچ راه چاره ای بجز سقوط محتوم نمیتواند از این زوال و نابودی پیشگیری نماید.. ترهم بر پلنگ تیز دندان، ستمکاری بود بر گوسفندان ...ایرانیها تا چه زمانی قرار است در خواب خرافات اسلام جنایتکار، و شریعت ننگین و ضد انسانی اسلامی، خود و دیگران را گول بزنند، گام نخست آزادی رهایی از خرافات و شریعت دروغین اسلام تازیان جنایتکار و وحشی است، تا هنگامیکه این خرافات را از دل و بعد از ایران بیرون نکنند، کشتار و جنایت همچنان ادامه خواهد داشت، فقط رنگ قاتلین فرق خواهد کرد، روشنفکر و خردگرا ی واقعی همیشه با اسلام و خرافات در تضاد بوده است. ترس ملایان لجام گسیخته از خرد گرایان به خاطر بیداری جامعه و بستن دکان بازار ارتزاق و خرافات و عقب ماندگی ۱۴۰۰ ساله آنان است. به دین و آیینی باید احترام گذاشت که آن دین هم به اندیشه و باورهای دیگران احترام قائل باشد، اسلام جنایتکار هیچ حق و حقوقی برای دیگران قائل نیست و با تمامیت خواهی کامل برای کوچکترین چیز جار و جنجال بیخودی به راه میاندازد و همه چیز را برای خود میخواهد.. ننگ و مرگ بر جمهوری جنایتکار اسلامی و همه آنها که بوجود آورنده این ننگ و جنایت تاریخی در ایران بودند.موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است..

*دور جدید سرکوب زنان در خیابانهای ایران!!
از صبح امروز ماموران پلیس رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی در قالب گشت‌های مختلف در نقاط مختلف پایتخت مستقر شده و با بدپوششی، کشف حجاب داخل خودرو، سگ‌گردانی و... برخورد می‌کند.

بر این اساس تیم‌های مختلف گشت‌ امنیت اخلاقی با استقرار در مقابل پاساژها، مراکز خرید، میادین اصلی و همچنین گشت‌زنی در بزرگراه‌ها و خیابان‌های پرتردد با هنجارشکنان برخورد می‌کنند.

براساس مشاهدات خبرنگار ایسنا، ماموران پلیس خودروی برخی از هنجارشکنان را که راننده یا سرنشینان آن اقدام به کشف حجاب کرده بودند توقیف کرده و به برخی از افراد نیز تذکر می‌دادند.

برخورد ماموران گشت‌های رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی با مصادیق بدپوششی تنها محدود به بانوان نبوده و با پسران و مردانی که لباس‌های نامناسب بر تن کنند نیز برخورد می‌شد.

گشت‌های امنیت اخلاقی پلیس رژیم در قالب گشت‌های خودرویی و موتوری فعالیت می‌کنند.

بنا بر به گزارش ها فرمانده نیروی انتظامی رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی در جمع فرماندهان پلیس راهنمایی و رانندگی با انتقاد از وضعیت حجاب برخی رانندگان و سرنشینان خودروها از ماموران پلیس خواسته بود که در صورت دیدن این موارد با آن برخورد کنند، موضوعی که مورد تقدیر و حمایت رئیس قوه قضاییه نیز قرار گرفت.

ساجدی‌نیا رئیس پلیس رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی نیز سال گذشته با اشاره به فعالیت طرح‌های پلیس گفته بود که در کنار طرح امنیت اخلاقی یا همان گشت ارشاد، پلیس طرح‌های دیگری را نیز در دست اجرا دارد که از جمله آن برخورد با مواد فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با سارقان و... که به نظر می‌رسد طی روزهای آتی این طرح‌ها نیز مجدداً در پایتخت اجرا شود.

در کنار پلیس 26 رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی دستگاه دیگر نیز در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند که بنا به قول برخی از فرماندهان فعلی و سابق نیروی انتظامی رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی عملکرد این دستگاه‌ها مناسب نیست به طوری که چند سال قبل احمدی‌مقدم فرمانده وقت ناجا رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی با تاکید بر اینکه پلیس از روی اکراه در حوزه گشت ارشاد رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی فعالیت می‌کند، از عملکرد دیگر دستگاه‌ها در این زمینه انتقاد کرده بود.*

پ٠ن:
وظیفه پلیس در هر کشوری تامین امنیت شهروندان و مردم آن کشور و نه سرکوب و ایجاد راهبندان و اذیت و آزار شهروندان آن کشور است!! شوربختانه بعضی زنان از دین های تبهکار دفاع میکنند, دین جنایتکار تازیان ضد زن است و زنها همواره در سراسر تاریخ مورد ظلم و ستم دین قرار گرفته اند , اما گویا این افراد هنوز از خواب جهالت و نادانی بیدار نشده و از ابزار سرکوب خود کورکوانه دفاع میکنند!! کدبان موریس آریایی.آگاهی بنیان رهایی است..

◀در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب و وحشت است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن..باور های خرافاتی و غلط آدمها را برده افکار دیگران میکند، دانش و خرد و آگاهی، تنها راه برای کاهش آمار خرافات و بیسوادی است. آگاهي سرآغاز آزادي است...... نخستین گام در راه آگاهى، درک جهل است! دین سرچشمه همه جنایات و بدی ها است. دین، دکان بازار و سیاست تبهکار سیاهی است که با آن جنایت کرده و میکنند!!کدبان موریس آریایی.آگاهی بنیان رهایی است.....
◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید 

https://telegram.me/IranNostalgiaKanal

No comments:

Post a Comment