Tuesday, May 17, 2016

آخوند گجستک ملعون فاحشه زاده عرب زاده و تازی زاده



ببینید این آخوند گجستک ملعون فاحشه زاده عرب زاده و تازی زاده جنایتکار که خودش فاحشه ترین و فاسد ترین و جنایتکارترین جانور روی زمین است چه میگوید :
زنان بی حجاب بجز این دنیا در جهنم هم فاحشه هستند.
...

◀همه چیز در همین جهان است, یکی نیست به این مادر فاحشه بگوید, که اگر بهشت و جهنمی در کار بود شما آخوند های کثافت اینهمه جنایت و فساد نمیکردید! شوربختانه بعضی زنان از دین های تبهکار دفاع میکنند, دین جنایتکار تازیان ضد زن است و زنها همواره در سراسر تاریخ مورد ظلم و ستم دین قرار گرفته اند , اما گویا این افراد هنوز از خواب جهالت و نادانی بیدار نشده و از ابزار سرکوب خود کورکوانه دفاع میکنند!! دین ابزار سرکوب شما است از ابزار سرکوب خود دفاع نکنید!!کدبان موریس آریایی.آگاهی بنیان رهایی است..

از آخوند تبهکاری پرسیدند: چه می خوری؟ گفت: گوشت ملت
گفتند چه مینوشی؟ گفت: خون ملت
گفتند چه میپوشی؟ گفت: پوست ملت
گفتند اینها را از کجا می اوری؟ گفت: از جهل ملت
گفتند چگونه این جهل را نگاهداری می کنی؟
گفت: در جعبه ای طلایی به نام " مقدسات"
گفتند از این جعبه چگونه محافظت میکنی؟
گفت: بوسیله نادانی و جهل و خرافات مردم !!!

◀اسلام تازیان تبهکار ایرانی نیست و مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین است. جمهوری جنایتکار اسلامی هم برای ایرانیان جز جنایت، فحشا، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است... اسلام تازیان تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی نه تنها جنایتکار است، جنایت ساز هم است و کسانی که از آن دفاع میکنند هم جنایتکار هستند، زیرا کسی که با جنایتکار همکاری میکند خود نیز جنایتکار است ... موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است.
ریشۀ همۀ ادیان دروغین و من درآودری، همان آیین­های موهوم خرافه­ پرستی و موهوم­ پرستی، جنایت سازی و جادوگری است. از آن بر حذر باشید. ملتی که تاریخ خود را گم کند بیگانه پرست می شود!! اسلام تازیان تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی نه تنها جنایتکار است، جنایت ساز هم است و کسانی که از آن دفاع میکنند هم جنایتکار هستند، زیرا کسی که با جنایتکار همکاری میکند خود نیز جنایتکار است ..موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است.

◀از آدم های مذهبی عقب مانده و خرافاتی و بیسواد دوری کنید! اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است!!!کدبان موریس آریایی...
◀ هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.کدبان موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است . . ..
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من آنچه به جایی نرسد فریاد است!!
جهان مجازی یعنی اینکه در جنگل به دنبال انسان بگردید!!موریس آریایی

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی-
آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal

◀ هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.کدبان موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است . . ..
...
 —

No comments:

Post a Comment