Tuesday, May 17, 2016

مرگ برای همسایه خوب است




مرگ برای همسایه خوب است!! 
مرگ برای همسایه خوب است- عروسی نوه آخوند رفسنجانی تبهکار با فردی به نام بابک ناصری
1-
عروسی نوه آخوند رفسنجانی تبهکار با بابک ناصری
اما حجاب اجباری فقط برای زنان ما است !! 
اِعمال حجاب بخشی از راهبرد سازمان سرکوب برای کنترل اجتماعی است که تحت عنوان اجرای احکام دین تازیان جنایتکار صورت می‌گیرد. تا هنگامیکه ماشین سرکوب رژیم جنایتکار اسلامی هست حجاب اجباری هم خواهد بود. شکسته شدن سد حجاب اجباری در ایران توسط زنان در واقع بیرون آوردن گسترهٔ عمومی از انحصار رژیم و در واقع اراذل و اوباش حکومتی است که حجاب اجباری را اعمال می‌کنند و طبعا دستگاه‌های امنیتی و نظامی و انتظامی رژیم جنایتکار اسلامی در برابر آن ساکت نخواهند ایستاد.

2-
هشدار رفسنجانی: اگر از اختلافات دست برداشته نشود، بسیار خطرناک (سرنگونی) است
۳ اردیبهشت ۱۳۹۵-۱۷:۵۲ پایدار اخبار, ایران

آخوند رفسنجانی تبهکار در هشدار جدید خود به خامنه ای جنایتکار گفت: اگر اختلافات به نزاع تبدیل شود، بسیار خطرناک (سرنگونی) است.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا، جمعی از نامزدهایی که به مرحله دوم انتخابات مجلس رسیده‌اند، با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند. رفسنجانی در این دیدار شکست را نتیجه افراط و تفریط توصیف کرد و با اشاره به انتخابات اخیر گفت: مردم با حضور در انتخابات و رأی خود نشان دادند که طرفدار اعتدال و جامعه‌ معتدل هستند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوند در ادامه هشدار داد: امنیت کشور نباید با نزاع‌ مخدوش شود. شرایط کشور ایجاب می‌کند، دست از اختلافات برداشته شود. اگر اختلافات به نزاع تبدیل شود، بسیار خطرناک (سرنگونی) است.

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal

ایران امروز!!
در وضع موجود همه شورشیان و انقلابیون 57 مقصر هستند.
◀در دوران شاه اینهمه فساد و جنایت در ایران نبود!! همین جنایتکارانی بودند که به دروغ میگفتند شاه بچه های ما را فقیر و معتاد کرده! ببینید خودشان چه بلایی بر سر زنان و ایران و ایرانی آوردند و چه دزدی ها و جنایاتی میکنند!! اینها همه نتیجه ۳۷ سال مرفه گرایی و تغییرات سریع بی فرهنگی، همجنس گرایی، فساد، دروغ، دزدی، جنایت، مصرف گرایی و بی اخلاقی اجتماعی است. موریس آریایی- هنگامیکه فساد و جنایت در یک جامعه نهادینه گردد جان انسان ها نیز در آن بی ارزش میشود. اسلام جنایتکار تازیان مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده. آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام همین است, ...اسلام جنایتکار تازیان برای ایرانیان جز قتل, کشتار ,غارت, سنگسار, تجاوز به زنان و مردان کاری نکرده ،اسلام تازیان تبهکار یک دین فاسد ، جنایتکار و من در آوردی است که از اینجا و آنجا گرد آوری شده است، جمهوری جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز اعتیاد, قتل, کشتار ,غارت, سنگسار, تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است. کتاب تازیان هم یک کتاب بی ارزش و ضد بشری است که باید سوزاند. از تجاوز به دختران خُرد سال و تجاوز به مردان گرفته تا شکنجه وحشیانه از سنگسار زنان تا قتل فجیع مخالفان در خانه های خود، از قطع دست و پا، در آوردن چشم ها از حدقه، انداختن افراد از ارتفاع تا ... همه و همه مشخصات عملی و حقوقی اسلام است،پس اسلام جنایتکار تازیان است.هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.کدبان موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است .......

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزش گذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal

No comments:

Post a Comment