Tuesday, May 17, 2016

من کافر هستم


بهيجة مصري إدلبي شاعر ومنتقد مشهور سوری// 
............................................. 
من کافر هستم
به هیچ دینی اعتقادی ندارم
خونم حلال است
اگر دین شما این است
خون مرا بریزید روی خاک
بگذارید یک کافر مست کشته شود
کفر من معجزه دارد
معجزه اش به دست آوردن چشمانی شبیه توست
کفر من
سلاح به کمر نمی بندد
تیر خلاص نمی زند
روبروی بهشت ایستاده است
وخدا را دارد
دین تو خدایی ندارد
خدای کفر من فیلسوف است
فلسفه اش گیسوان مرا دارد
دخترکان رهادر گندمزار
جوانک های دونده در دشتهای سبز
مادران زیبا دارد
وپدران آرام
فلسفه من
هیچ ربطی به مرگ ندارد
در کفرمن
عاشقی امر طبیعی ست
اسلحه نفی وجوداست
واصالت انسان بودن است
مطمئن باش
من کافرهستم
اگر دیانت این است ....
..........................
سیاهی لشکر نباشید!!
◀در جهان بیش از سه هزار خدایان دروغین وجود دارد که اله راهزن بت سنگی تازیان جنایتکار نیز یکی از آنها است. و چون هزاران دین و خدایان گوناگون وجود دارند همگی نمی‌توانند درست باشند. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند. خدا و دین ابزاری در دست جنایتکاران، راهزنان و دزدان جهت تحمیق و جنایت بر مردم بی خرد است... نیچه میگفت خدا مرده است و باید مرده باقی بماند، من اما می گویم خدا هرگز نبود که بمیرد !!
موریس آریایی -آگاهی بنیان رهایی است.



◀از آدم های مذهبی عقب مانده و خرافاتی و بیسواد دوری کنید, اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است. کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....

«اما چنین خدائی، یهوه که برای تفریح و از روی عمد، این جهان فقر و درد و رنج را می‌آفریند و به‌عمل خود نیز می‌بالد و می‌گوید:- "... و همانا بسیار نیکو بود.." !!
«انسان در حقیقت حیوانی وحشی و تنفرانگیز است که ما او را فقط در حالت رام و مهار شده می‌شناسیم، این حالت را تمدن نامیده‌اند.»آرتور شوپنهاور

◀کدبان موریس آریایی مینویسد: چیزی که همیشه برای من تعجب انگیز بوده و است, اینکه در جهان هر چه افراد بیشتر تحصیل میکنند بیخدا تر و بی دین تر میشوند, اما در ایران افراد بر عکس بیشتر احمق تر و بیسواد تر و خرافاتی تر و عقب مانده تر میشوند! هیچ چیز در جهان مقدس نیست, قرآن کتاب داستان مبتذل تازیان جنایتکار جاهل و بدوی و قرون وسطایی است!!موریس آریایی - آگاهی بنیان رهایی است...

◀از آدم های مذهبی لومپن عقب مانده و خرافاتی و بیسواد و تروریست های مذهبی دوری کنید! اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است!!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....موریس آریایی...

◀وظیفه روشنگر تولید دانش و شکستن تابو ها و مرزهای خرافات و ناآگاهی و بیخبری و بیسوادی است، به همین خاطر از اینکه انسان از زمان خود جلوتر است باید به خود افتخار کند !!.کدبان موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است . . ..

◀ هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.کدبان موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است . . ..

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال ورزش بپیوندید:
https://telegram.me/DemocracyForIran

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی-
آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید 

No comments:

Post a Comment