Tuesday, May 17, 2016

همه چیزمان شبیه همه چیزمان است





همه چیزمان شبیه همه چیزمان است!! 
هیچ دقت کرده اید آدمهایی که در جهان مجازی و فیسبوک هستند خیلی مهربان و خوش زبانند و جالبتر اینکه همه شان از دروغ و خیانت و نامردی بدشان می آید ....مانده ایم که این آدم ها کجاهای این شهرها هستند که ما نمی بینیم !!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. طلاق میگیریم ول کن یکدیگر نیستیم, انگار ارث پدرمان را طلب داریم, تا ابد برای هم مزاحمت ایجاد میکنیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. بچه میاوریم مزاحم زندگیمان میشوند و هیچ مسولیت پذیر نیستند, تا پیر میشوند کنارمان هستند!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. رابطه ای را هنوز پایان نداده وارد رابطه دیگری میشویم و انتقام گیری ها آغاز میشود!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. عشق و عاشقی میکنیم و مثلث عشقی درست میکنیم , آنقدر به هم خیانت میکنیم تا گندش در می آید!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. دوست بازی میکنیم انقدر یکدیگر را اذیت و آزار و کنترل میکنیم که از جان خود سیر میشویم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کمونیست و چپی و مارکسیست و چریک میشویم اما دین دار و خدا پرست و تازی پرست باقی میمانیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کارل مارکس بیخدا و بی دین بود, اما بسیار مزحک است که ایرانیهای کمونیست و مار کسیست عقب مانده هم با خدا و هم با دین هستند!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. سیاسی کار میشویم, اما نه سیاست را میشناسیم و هنوز در ۶۰ سال پیش گیر کرده ام و به مرده و زنده این و آن فحاشی میکنیم و نه فن سیاست را میشناسیم که میگوید امنیت بیرونی و تفاهم درونی واحد سیاست را تأمین کند!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. در سیاست نیز مانند زندگی شخصی لوناتیک و لابیل هستیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. لمپن گری و بی فرهنگی میکنیم سر کشور های خارجی را کلاه میگذاریم و پناهنده میشویم اما با پاسپورت جمهوری جنایتکار اسلامی سر از ایران در میاوریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کسانیکه برایمان کار مثبت انجام میدهند را از کنار خود دور میکنیم و به جایش ارازل و اوباش را جانشین میکنیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کلاه برداری میکنیم و دروغ میگوییم و سر همه را کلاه میگزاریم و از خواهر و مادر خود هم نمی گذریم و اگر دستمان برسد کلاه سر خواهر و مادر خود هم میگذاریم!!

◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. برای دیگران هیچ کاری انجام نمیدهیم اما پررو و زیاده خواه و پرتوقع هستیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. بی فرهنگی میکنیم و نام نگارنده همین مطلب را پاک میکنیم و برای پز دادن به نام خود پست میکنیم!!

◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. به خارج می آییم اما خرافات و عقب ماندگی خود را زودتر از خود پست میکنیم و هیچ چیزتازه ای نیز یاد نمیگیریم و اگر کسی هم بهتر از خودمان بداند طردش میکنیم, مبادا به خرافات و عقب ماندگی و بیسوادیمان صدمه یا آسیبی وارد آید!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. خواننده و راننده و ورژشکار و هنرمند میشویم؛ اما هیچ گامی در راه خرافه زدایی و بی فرهنگی و آزادی بر نمیداریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کشور آباد و آزاد خود را خراب و ویران میکنیم, پس از آن پناهنده میشویم و مویه و زاری میکنیم و غصه میخوریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. دزدی و سرقت ادبی میکنیم مطالب و نوشته های مردم را به نام خود میکنیم و یک چیزی هم طلبکار میشویم!!!کدبان موریس آریایی.
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است...نگارنده مطلب کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....
◀خواسته‌های غیرمعقول دیگران , سوءاستفاده‌های اجتماعی از شخصیت ما نابجا و نادرست است. زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوط است. بعضی ها از محبت افراد سو استفاده میکنند , آرامش بهتری میداشتیم و زندگی بسیار بهتر میشد اگر دیگران مزاحم نمیشدند و ما را به حال خود رها میکردند.!! اثرات وجودی بعضی ها در خارج زیادی است, کسانیکه یک میلیمتر تغییر نکرده اند و در همه جا آبروی ایران و ایرانی را برده اند و هنوز نتوانستند ابزارهای سرکوب خود و ارزش ها ی کهنه و پست و پلید مذهبی و خرافات را به دور انداخته و ارزش های انسانی و مدرن را جایگزین آنها کنند, پناهنده های اقتصادی و کسانی که در کلاه برداری و فساد و کثافتکاری در خارج نیز با هم مسابقه گذاشته اند, و حتا فرهنگ و رفتار اجتماعی و ابتدایی را هنوز یاد نگرفته اند, ایران هم برایشان زیادی است. آنکس که بخواهد آگاه و بیدار شود, خواهد شد و نیاز چندانی نیز به استدلال نیست, همینکه به اطراف خود نگاهی بیاندازد خواهد دید که سرچشمه همه این فسادها و بدبختیها ریشه در رژیم جنایتکار اسلامی و دین پوشالی و جنایتکار و من در آوردی و خدایان دروغین دارد! هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند!!کدبان موریس آریایی.آگاهی بنیان رهایی است...

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزش گذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی-
آگاهی بنیان رهایی است....

◀از ماست است که بر ما است. ای کاش انسان ایرانی یاد میگرفت, که قدردان فردوسی بزرگ و روشنگران و ورزشکاران و هنرمندان و پادشاهان و دانشمندان ایرانی خود باشد!! موریس آریایی

به کانال فرهنگ زندگی و روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
افکار کهنه خود را دور بریزید!!
تنها دو گروه نمى توانند افکار خود را عوض کنند: دیوانگان تیمارستان و مردگان گورستان.“وین دایر”
...

No comments:

Post a Comment