Sunday, September 25, 2016

تاریخ بدانید...




تاریخ بدانید...
20 مارس 1981 خبرنگار آمریکایی در مصاحبه یی از جیمی کارتر، رئیس جمهور سابق آمریکا، که در کشتی تفریحی خود در فلوریدا داشت تفریح می کرد، پرسید: "شما در کنفرانس گوادالوپ به اروپاییان چه گفتید که با سرنگون کردن پادشاه ایران موافقت کردند؟" کارتر پاسخ داد: "به آنها گفتم شما توان مقابله با ژاپن در آسیا را ندارید، چگونه میخواهید ژاپن دوم را در خاورمیانه تحمل کنید؟!
یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! مرگ بر ایرانی شد که گفت مرگ بر شاه !! در دوران شاه ایرانی به بیشتر کشورهای جهان نیاز به ویزا نداشت. هم اکنون با خفت و خواری ایرانیها را به بهانه های گوناگون از کشور ها بیرون میکنند. ننگ ابدی بر کسانی باد که جامعه آزاد و آباد و شاد ایران را ناشاد کردند...شاهان پهلوی خواهان سر افرازی و سربلندی ایران و ایرانی در جهان بودند، آن چیزی که هم اکنون وجود خارجی ندارد، رژیم تروریستی و جنایتکار جمهوری اسلامی چهره بسیار خشنی از ایرانیان به جهانیان معرفی کرد, هم اکنون ایرانی به عنوان تروریست در جهان شناخته میشود. به گفته چرچیل در کشور های عقب مانده آنانکه با مشت های گره کرده انقلاب میکنند روزی با مشت های از هم گسیخته گدایی خواهند کرد.!! از ایرانی است که بر ایرانی است!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...  روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
کار رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی سالهاست که تمام است, اما سه چیز هنوز آنها را سر پا نگاه داشته است: ۱- جنایات رژیم در ایران ۲- حمایت کشور های خارجی بخاطر منافع خود ۳ -حمایت ایرانی های لومپن یا پناهندگان دروغین از رژیم که به ایران میروند!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.هنگامیکه خارج از ایران زندگی میکنی یعنی به خاطر سیاست بوده است که از ایران خارج شدی. پس خواهی و یا نخواهی سیاسی هستی .... و باید برای آزادی کشور و مردم کاری انجام بدهی. اگر هم مشکل نداشتی بیخود کردی به نام پناهنده به خارج آمدی و به ایران میروی!! و اگر عرضه و جربزه اینکار را نداری خفه شو و دهانت را ببند و بگذار تا کسانی که توانایی و دانایی و شهامت اینکار را دارند به کارشان ادامه بدهند. پناهنده سیاسی غلط میکند توبه نامه مینویسد و به ایران میرود!!! موریس آریایی .آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...
ملتی که شادی هایشان را در ازای بهشت فروختند قابل احترام نیستند قابل ترحمند.
پائولو کوئیلو
شاه که رفت ایران و منظقه هم به گا رفت!!
ننگ ابدی بر كمونيستها و توده اي ها و ماركسيست هاي اسلامي مجاهدين تروریست و تازی پرست و تاز ی پرستان ابله و احمق و اخوندهاي جنایتکار و ملعون كه با دروغ و نيرنگ با احساسات مردم بازي كردند و نتيجه همبستگي و اتحاد شوم آنها نابودي ايران و کشتار و آواره گی ايراني و به قدرت رسیدن خمینی ملعون و جنایتکار و بوجود آمدن كثيف ترين و جنایتکارترين رژیم جهان يعني جمهوري جنایتکار اسلامي در ایران شد. پیشگیری از درمان بهتر است!! یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز فساد، دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان، زندان و اعدام کاری نکرده است.کدبان.موریس آریایی . تأثیر فسادها، در ایجاد انگیزه برای اوجگیری نا رضایتی مردم از رژیم فاسد و جنایتکار اسلامی را می توان در شعارها و دیوار نویسی های مردم تکمیل کرد:
ـ رژیم اسلامی سرچشمه فساد است.
ـ آخوند مظهر رذالت، دنائت، لئامت و فساد است.
ـ اسلام تازیان تبهکار دین جنایت و آدمکشی است، برنامه اش گسترش فساد است.
ـ تا آخوند پلید در ایران است، فساد هم هست.
ـ مرگ بر رژیم فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی .
سعدی می گوید: اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی/ برآورند غلامان او درخت از بیخ
آگاهی بنیان رهایی است.
موریس آریایی
ووووووووووووووووووووووووووو ....
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran
از ماست است که بر ما است. ای کاش انسان ایرانی یاد میگرفت, که قدردان فردوسی بزرگ و روشنگران و ورزشکاران و هنرمندان و پادشاهان و دانشمندان و تاریخ و تمدن ایرانی خود باشد!! موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
+++

No comments:

Post a Comment