Friday, September 9, 2016

سربازي كه همه را شكست داد





دورانی که نام ایران در دوران طلایی پادشاهی بر روی سکوی قهرمانی میدرخشد!!
این دونده را می‌شناسید ؟؟ 
سربازي كه همه را شكست داد !!
هنوز ۴۵ روز نگذشته بود، که دلم برای خانواده ام تنگ شد.
اما مرخصی ندادن ،منم بدون مرخصی و پای پیاده، از مشهد تا طرقبه ( ۱۸ کیلومتر ) دویدم و بعد از دیدن خانواده، دوباره از طرقبه تا مشهد را دویدم و رفتم پادگان …
پادگان، که رسیدم دیدم گروهبان متوجه غیبت من و چند نفر دیگه شده ، که همه رو به خط کرد و گفت دور پادگان رو باید بدوید …
شروع به دویدن که کردیم بعد از 1000 متر سرباز ...
های دیگه خسته شدند، اما من دور کامل دویدم و ایستادم…!
فرمانده ی گروهان که دویدن من رو ندیده بود، گفت مگه نگفتم دور کامل باید بدوی؟
گفتم دویدم قربان …
گفت فضولی موقوف ..!
دوباره باید بدوی…!
خلاصه، دو دور دیگه به مسافت 8 کیلومتر دویدم و سر حال، جلوی فرمانده ایستادم و همین باعث شد مسیر زندگی ام تغییر کند…!
یک روز، من رو با یک جیپ ارتشی به میدان سعد آباد مشهد بردند ، برای مسابقه…
رییس تربیت بدنی تا من رو دید، گفت:
چرا کفش و لباس ورزشی نپوشیدی؟
گفتم:
ندارم …!
گفت :
خوب برو سر خط الان مسابقه شروع می شه ببینم چند مرده حلاجی ؟
خلاصه با پوتین و لباس سربازی دویدم و دور اخر همه داد می زدن باریکلا سرباز …
برنده که شدم دیدم همه می گن سرباز رکورد ایران رو شکستی …!
من اون روز با پوتین و لباس سربازی رکورد ایران رو شکستم و بهم کاپ نقره ای دادن…!
خبر رکورد شکنی من خیلی زود، به مرکز رسید و بهم امریه دادن تا برم تهران …
با اتوبوس به تهران رفتم و پرسان پرسان، خودم رو به دژبانی مرکز رسوندم و با فرمانده ی لشگر که روبرو شدم، گفت:
تو همون سربازی هستی که با پوتین رکورد شکستی؟
گفتم :
بله قربان …
گفت:
چرا این قدر دیر امدی و سریع من رو سوار ماشین کردند و به استادیوم امجدیه بردن، که قرار بود مسابقه بزرگی انجام بشه …!
مسابقه ی دوی ۵۰۰۰ متر بود و من کفش و لباسی رو که رییس تربیت بدنی مشهد داده بود، پوشیدم و رفتم لب خط…!
یک دفعه صدای تیری شنیدم و هراسناک این طرف اون طرف رو نگاه کردم ببینم چه خبره ؟ که دیدم رییس تربیت بدنی با عصبانیت می گه چرا نمیدوی؟
بدو..!
من نگاه کردم، دیدم، که اون 17 نفر دیگه، مسافتی از من دور شدن و من تازه فهمیدم ،که صدای شلیک تیر برای اغاز مسابقه بوده و من چون در مشهد فقط با صدای حاضر رو ) مسابقه رو شروع می کردم اینجا هم منتظر همون کلمه بودم ،نه صدای تیر …
خلاصه شروع کردم به دویدن و یه عده هم من رو هو می کردن و می گفتن:
مشهدی تو از اخر اولی …!
دور سوم رو که دویدم تازه به نفر اخر رسیدم و تازه گرم شده بودم …!
در دور بعد متوجه شدم، که نفر چهارم هستم و با خودم گفتم:
خدا رو شکر لااقل چهارم می شم…!
سه دور تا اخر مسابقه مانده بود، که دیدم فقط یک نفر با فاصله از من جلوتره…!
دور اخر خودم رو به پشت سرش رسوندم…
به خط پایان نزدیک می شدیم که جلو زدم و اول شدم …!
باز هم رکورد ایران رو شکسته بودم و از عزیز منفرد، که سال ها قهرمان ایران بود جلو زده بودم…!
این ها حرف های استاد علی باغبان باشی، قهرمان دوی ایران است، که ۲۹ سال متوالی بدون حتی یک باخت، مقام نخست مسابقات را در ایران داراست و جالب است، بدانید که تا به حال این رکورد در هیچ رشته ی ورزشی در دنیا شکسته نشده…!
باغبان باشی ۲۱۹ مدال اسیایی و جهانی دارد و در 8 مسابقه ی المپیک شرکت کرده
ادیب زاده می گوید:
زمان شاه شنیدم ،که پای باغبان باشی شکسته …!
با گروه فیلم برداری رفتیم و وقتی با اون مصاحبه کردم با ناراحتی گفت:
دکتر ها گفته اند باید یک پای من رو قطع کنند …
شب، که فیلم پخش شد ۵۰ خط تلفن جام جم توسط مردم اِشغال شده بود و همه با عصبانیت می خواستن یه جوری به علی باغبان باشی کمک کنن …
همون شب، رضا پهلوی، که در اون زمان ولیعهد بود و نزدیک به ۱۷ سال داشت، به آقای جهان بانی، رییس سازمان ورزش (‌که اوایل انقلاب ویرانگر اعدام شد) دستوری داده بود، که او هم شبانه به در خانه ی باغبان باشی رفته بودو پاسپورتش را درست کرده بودند و روز بعد ساعت ۱۱ صبح از فرودگاه زنگ زد که :
مثل این‌که درست شده و من برای درمان به نیویورک می‌روم.
در نیویورک پایش را یک پروفسور بزرگ عمل کرد، بعد از دو ماه، که برگشت از همان فرودگاه مهرآباد به ما زنگ زد، که من می‌خواهم به زودی در یک مسابقه‌ی دو و میدانی شرکت کنم و شما را هم دعوت می‌کنم.
و چه ضیافتی بود، در آغوش کشیدن و اشک به چشم آوردن برای قهرمانی که نام ایران را بر بلندای المپیک جهانی فریاد کشید …!
باغبان باشی، اکنون ۸۴ سال سن دارد و هنوز فعالیت ورزشی می کند …!
باغبان باشی، هنوز در طرقبه زندگی می کند و روحیه ی شاد و ورزش کاری دارد !!
باغبان‌باشی (زادهٔ ۱۳۰۳ در طرقبه) دوندهٔ سابق دوهای استقامت و دوی ماراتن اهل ایران است. وی دارای مدال‌های متعدد آسیایی و کشوری در رشته‌های دوی ۳۰۰۰ متر بامانع، دوی ۵۰۰۰ متر و دوی ماراتن است.
در المپیک تابستانی ۱۹۵۲ در دوی ۵۰۰۰ متر در مکان ۳۷ قرار گرفت
در المپیک تابستانی ۱۹۵۲ در دوی ۳۰۰۰ متر بامانع در مکان هفدهم قرار گرفت
در المپیک تابستانی ۱۹۵۶ در دوی ماراتن به خط پایان نرسید.
رکوردها
۵۰۰۰ متر: ۱۴:۲۷٬۲ (۱۹۵۸)
۳۰۰۰ متر بامانع: ۹:۰۶٬۰ (۱۹۵۸)
ماراتن: ۲:۳۸:۱۲ (۱۹۵۶)
◀ببینید چه قهرمانانی داشتیم که با کمترین امکانات آن زمان برای کشور افتخار آفرین بودند؛ هنگامیکه این نوشته را می خواندم از سویی متأثر و از سوی دیگر برایم افتخار آفرین بود که اینچنین انسان های ناب هم بودند که نام ایران و ایرانی را در جهان سرفراز میکردند، افسوس که اکنون دیگر اینچنین نیست و همه آن دستاوردها یک شبه به دست یک قوم وحشی و تازی پرست نابود شد !! هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.کدبان موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است . . ..✔ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....
کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
دورانی که نام ایران در همه جا میدرخشید!!
◀هست را اگر قدر ندانیم میشود بود و چه تلخ است هست کسی بود شود.!! روزهای شادی و امنیت و آزادی در دوران طلایی پادشاهی!! نوستالژی در دهه ۵۰ / در دوران طلایی پادشاهی❀موریس آریایی✔ایران کشور اشغالی است و به دست اشغالگران تازی پرست تبهکار فاسد و جنایتکار به تاراج میرود و چپاول میشود. بی جهت نیست که نام ایران را حذف میکنند و ملت ایران در رژیم جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی فقیر شده اند و زنان به تن فروشی و خود فروشی روی می آورند!!کدبان موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است....✔ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....
کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
پ٠ن:
دیگر نامی از ایران در هیچ جا نیست!!
آخوندای پلید و جنایتکار نام ایران را مخدوش و حذف کردند. فکر میکنید مردم اهمیت میدهند ؟ آنهائی که اهمیت میدادند در زیر خاکند یا در سیاه چالها مابقی نگران شغل برای فرزندانشان هستند که یک شغلی برای بچه هایشان پیدا بشود کی بفکر نام ایران است ؟ بعضی از غربت نشینان هستند که بفکر ایران و گذشته زیبای آن هستند در درون آنهائی که بی بضاعت هستند بفکر گذران زندگی هستند و آنهائی هم که دارن بفکر این هستند که داشته هایشان را بیشتر بکنند!!
◀نشانی برگ روشنگری در تلگرام
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد!!
◀تنها یک ایرانی میتواند کشور آباد خود را ویران کند, به خارج آید و دست گدایی به سوی بیگانگان دراز کند و پز هم بدهد. اگر آفریقایی ها هم بودند قدر دوران شاه را میدانستند و آن دست آورد ها را به آسانی از دست نمیدانند. ایرانی در کل حق شناس و حق سپاس نیست.موریس آریایی- خاندان پهلوی ❀ هنر دوست و ورزش دوست و مردم دوست بودند. ایران در روزهای شادی و امنیت و آزادی در دوران مدرن و طلایی پادشاهی!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.. ❀
◀هنگامیکه خارج از ایران زندگی میکنی یعنی به خاطر سیاست بوده است که از ایران خارج شدی. پس خواهی و یا نخواهی سیاسی هستی .... و باید برای آزادی کشور و مردم کاری انجام بدهی. اگر هم مشکل نداشتی بیخود کردی به نام پناهنده به خارج آمدی و به ایران میروی!! و اگر عرضه و جربژه اینکار را نداری خفه شو و دهانت را ببند و بگذار تا کسانی که توانایی و دانایی و شهامت اینکار را دارند به کارشان ادامه بدهند.موریس آریایی .آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...
افکار کهنه خود را دور بریزید!!
◀ریشۀ همۀ ادیان دروغین و من درآودری، همان آیین­های موهوم خرافه­ پرستی و موهوم­ پرستی، جنایت سازی و جادوگری است. از آن بر حذر باشید. ملتی که تاریخ خود را گم کند بیگانه پرست می شود!! کدبان موریس آریایی
تنها دو گروه نمى توانند افکار خود را عوض کنند: دیوانگان تیمارستان و مردگان گورستان.“وین دایر”
+++
به چیز این دوران باید افتخار کرد؟!!
◀ایران نزدیک به ۴۰ سال است که اشغال شده است. ایران یک کشور اشغالی در دست باز ماندگان تازیان جنایتکار است. در این سال ها در هیچ زمینه ای هیچگونه پیشرفتی حاصل نگردیده است. همه چیز را نیز عربیزه کرده اند و حتا نام اکیپ ورزشی ایران را نیز در مسابقات جهانی به نام تازیان میکنند!! نام کاروان ورزشی ایران را گذاشتند امام رضا تازی!! نمیدانیم پس چرا این کاروان را با شتر روانه برزیل نکردند. آیا میدانید به ورزشکاران ایران چه میگویند؟ به آنها گفتند پیش از هر بازی بگویید یا امام رضا و شروع کنید!! اینها که در این رژیم مالی نیستند, اگر هم چیزی ببرند در نهایت افتخارش برای آخوند های فاسد و تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی خواهد بود.. یکی نیست به ابله ها و احمق ها بگوید, اگر آن تازی ها قدرت داشتند از لت و پار شدن خودشان به دست تازیان دیگر جلوگیری میکردند!! به چه چیز این ابله ها باید افتخار کرد, هنگامیکه همه چیز را به نام خودشان و تازیان جنایتکار کردند!! حتا نام ایران را نیز حذف کرده اند!!! یک مشت بی هویت فرصت طلب نیز در خارج برای اینها هورا مکیشند. هر كس هم يك فرتور می گذارد و يك مضمون الکی هم از خود ميسازد و به خورد افراد نا آگاه دیگر میدهد. تا هنگامیکه ایرانی ها با خرافات اسلامی تازیان جنایتکار میخوابند و با آن بیدار میشوند، تا هنگامیکه به جای دکتر رفتن به آهن های چرکین و کثیفی مانند رضای تازی تبهکار در خراسان و اینگونه خرافات آویزان میشوند، تا زمانی که به جای شعار آزادی ،،الله و اکبر بت بزرگ سنگی تازیان جنایتکار و متجاوز (کلمات عربی) را میگویند و و و... آزادی و دمکراسی در ایران یک توهم بیش نیست.، به دین و آیینی باید احترام گذاشت که آن دین هم به اندیشه و باورهای دیگران احترام قائل باشد، اسلام جنایتکار تازیان هیچ حق و حقوقی برای دیگران قائل نیست و با تمامیت خواهی کامل برای کوچکترین چیز جار و جنجال بیخودی به راه میاندازد و همه چیز را برای خود میخواهد. اسلام تازیان تبهکار کاملترین دین ضد انسانی و ضد زن است . دین ویروسی است که به جان نادان ها و احمق ها میافتد... هیچ ملتی در جهان بر ضد خود اینگونه نیست که ایرانی‌ است !! هنگامی که عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند...!!
آگاهی بنیان رهایی است. هر کس که خود را ایرانی میداند و آزادیخواه ابتدا تکلیف خودش را با موجود فرضی،خیالی و دروغین اساتیری آسمانی و مذهب پوچ تحمیلی و قرون وسطایی که از بچگی پدر و مادر و اطرافیان و جامعه به مغز آنان تزریق کرده اند روشن نکنند ،نمی توانند جهت حرکت و مبارزه را در زندگی مشخص کنند.اگر بخواهی ملتی را به بردگی بکشی، فرهنگ او یعنی هویت او را در هم بشکن ,همان کاری که تازیان با ایرانیان کردند.و اما تا هنگامی که بعضی از ایرانیها نیز به روش های مختلف با هم اینگونه رفتار میکنند و در پی انحصارگری و حذف یکدیگر میباشند هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد .و به گونه ای دیگر نیز از ایرانی است که بر ایرانی است.به کسب قدرت نیاندیشید به آزادی ایران بیاندیشید ،برای رهایی و نجات ایران از دست تازی پرستان و تازی زادگان تبهکار تنها باید به ایران اندیشید!!کدبان موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است.....ايدئولوژي اسلامي سيستم كاست ، طبقه گرايي ، نژاد گرايي و قوم گرايي را پذيرفته است که به هزاران دليل موجه، محکوم و ناموجه است ،در همین جمهوری جنایتکار اسلامی نیز انسان ایرانی به چندین درجه نژاد پرستانه طبقه بندی شده است ..نژاد پرستی و زن ستیزی اسلامی یکی ازجنایت کارترین و ضد بشری ترین در جهان است.ایددئولوژی و دین یعنی اینکه باید برده و بنده یک مکتب و یک شخص خاص باشی و هیچ اراده ای از خودت نداری ، ایدئولوزی یعنی همیشه آلت دست کسانی هستی که تو را فقط به عنوان ابزار و آلت برای رسیدن به اهدافشان می بینند . اسلام اعراب و تازیان جنایتکار و تبهکار یک دین تبهکار و من در آوردی است که از اینجا و آنجا گرد آوری شده است ،کتاب تازیان هم یک کتاب بی ارزش و ضد بشری است که باید سوزاند.کدبان موریس آریایی- آزادی لیاقت میخواهد!!
ایران در روزهای شادی و امنیت و آزادی در دوران مدرن و طلایی پادشاهی❀ کدبان موریس آریایی
✔ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....
کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
+++
◀فرهنگسازی:  مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است.!! کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
فهمیده‌ام که همهٔ بدبختی انسان‌ها ناشی از این است که به زبان صریح و روشن حرف نمی‌زنند. از اینرو من تصمیم گرفته‌ام که صریح حرف بزنم و صریح رفتار کنم تا در راه درست بیفتم.طاعون - آلبر کامو
+++


No comments:

Post a Comment