Thursday, September 22, 2016

بسیجی ها ی رژیمی جنایتکار در کانادا




بسیجی ها ی رژیمی جنایتکار در کانادا !! 
عکس دسته جمعی بسیجی ها ی رژیمی جنایتکار در کانادا با پرویز مارمولک
آقای پرستویی شما یک حرامزاده دروغگو بیش نیستی... 


بسیجی ها ی رژیمی در کانادا با پرویز مارمولک .خیل بیعار و ییلاق و قشلاق کن و دو لپه خور و روسری و توسری بسر کن در کنسرت چارپایان گشت ارشادی رژیم, جاندارانی همه چیز خور و دوزیستانی پست و بی پرینسیب و لشگر سیاهی هر حکومت!

نمیدانیم چرا هر چه جنایتکار و تبهکار رژیم ننگین جمهوری جنایتکار اسلامی است در کانادا جمع شده اند، هیچ دقت کرده اید که همه جنایتکاران رژیم از بسیجی ابله گرفته تا سپاهی تبهکار، اقامت کانادا را به دست آورده و با پول های بادآورده ملت ایران در آنجا لنگر انداخته و کنگر میخورند، کسانی که در ایران آنهمه جنایت کرده و ایرانیان را نیز از کشور خود آواره کرده اند، حق اقامت در کشور های آزاد جهان را ندارند، به تازگی نتیجه آخوند خمینی نا اهل و جنایتکار هم سر از کانادا در آورده و افراد نادان نیز جنجال و هیاهوی پوچ برای تخم و ترکه آخوند خمینی جانی و جنایتکار که ایران را ویران و ایرانیان را هم به جهانیان تروریست معرفی کرد، به راه انداخته اند. باید عرصه را بر عوامل رژیم جنایتکار اسلامی تنگ کرد!! موریس آریایی- شوربختانه افراد نادان از چیزی کورکورانه حمایت میکنند که سراسر دروغ و فساد و جنایت است. در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب است! مرگ و ننگ ابدی بر اسلام تبهکار تازیان و جمهوری جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن. موریس آریایی- ايدئولوژي اسلامي سيستم كاست ، طبقه گرايي ، نژاد گرايي و قوم گرايي را پذيرفته است که به هزاران دليل موجه، محکوم و ناموجه است، در همین جمهوری جنایتکار اسلامی نیز انسان ایرانی به چندین درجه نژاد پرستانه طبقه بندی شده است، که زنان قربانیان اصلی آن هستند! نژاد پرستی اسلامی یکی از جنایت کارترین و ضد بشری ترین در جهان است. کار اصلی ادیان پرورش نادانی و گسترش حماقت است . مبارزه با خرافات و مذهب برای رهایی انسان است.موریس آریایی- دست از افکار کهنه ی خویش بردارید. افکار کهنه و خرافی بایستی دور ریخته و فکری نو جایگزین آن گردد . هنگامی که عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند... به گفته سقراط : ابله ترین دوستان ما، خطرناک ترین دشمنان هستند. موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است..... روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است..... کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
هر چقدر ميوه های دانش بيشتر در اختيار انسان قرار گيرد، همانقدر باورهای غلط مذهبی از میان خواهد رفت. دين يک توهم است. زيگموند فرويد

خرد و روشنگری، مکانسیم های رویکردی انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. باشد که همه از خود بیاغازند و جهت رشد فکری جامعه در آگاهی رسانی و روشنگری و ارتقا دانش جمعی نیز کوشا باشیم.موریس آریایی- هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند. موریس آریایی-آگاهی بنیان راهایی است. روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است..... کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
برای آزادی و سربلندی ایران تنها یک راه وجود دارد
روشنگری ،روشنگری… و باز هم روشنگری...
موریس آریایی : اگر زنان را از حق و حقوق خود بیشتر آگاه کنند، دین قرون وسطایی و ضد زن تازیان را کنار خواهند گذاشت.موریس آریایی- دین متجاوزی که ارزش زن در آن نیم مردان است! ناداني و خرافات، با يکديگر ارتباطي نزديک و رياضي وار دارند. دین ها نیز مانند خدایان گوناگون مجموعه ای از اعتقادات، باورها، حدیثها و خرافات کهن است که اکثر انسانها آن را به ارث میبرند و خود انتخاب نمیکنند. این میراث اجباری را در چارچوب تعصب و شنیده های متافیزیکی که دلیل علمی و منطقی برای اثبات آنها وجود ندارد در پشت دیواری از تعصب و در سایهٔ خرافات پرورش داده میشود و از نسلي به نسل ديگر انتقال مي يابد. موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است..... کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal

آقای پرستویی شما یک حرامزاده بیش نیستی :
پرویز مارمولک
شبکه‌ی اینترنتی "تی.وی پلاس" روز سه‌شنبه (۳۰ شهریور-۲۰ سپتامبر) بخش سوم و پایانی مصاحبه‌ی خود با پرویز پرستویی را منتشر کرده که او در آن، درباره‌ی «حال خوب» مردم ایران در دولت «تدبیر و امید» سخن گفته است.
http://www.dailyvideoreports.net/?p=11871

No comments:

Post a Comment