Friday, September 9, 2016

یکی از بزرگترین جنایت




◀هنگامیکه انقلابیون خمینی جنایتکار شورش و عنقلاب کردند, در دست قرآن کتاب ننگین تازیان جنایتکار داشتند و ما ایران را داشتیم، سی سال بعد، ایرانیها در دست قرآن ننگین تازیان دارند و آنها ایران را!!موریس آریایی- آخوند فاسد و جنایتکار است. بزرگترین جنایت آخوند فاسد به راه انداختن شورش و عنقلاب سیاه و ننگین در ایران است.موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. 
هیچ بودی اما دیر فهمیدند/صفر بودی صفر اما نمی دیدند/جنایتکار اسلامی بودی همه کور بودند/صفر را در کل ایران ضربدر کردی /صفر کردی هرچه را درآن نظر کردی/با هیچی ایران را ویران کردی..

◀یکی از بزرگترین جنایتی که درسی سال اخیر در ایران رخ داد به واسطه بی خردی و نادانی به اصطلاح روشنفکران آن زمان بود که گوسپند وار به دنبال کسی رفتند که اصلان درکی از اقتصاد و سیاست روز جهان نداشت و از آنجا که خمینی جنایتکار خود و طبقه فاسد و جنایتکارش جانوران اسلامی بودند میگفت اقتصاد مال خر است. آن جنایتکار بزرگ تنها به فکر قدرت بود و درد اسلام تازیان بی فرهنگ را داشت. از عوام هیچ انتظاری نباید داشت که به سادگی فریب خوردند هنگامیکه خواص نیز مسحور آن فریب بزرگ شده بودند. موریس آریایی- اسلام تازیان جنایتکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده. آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند.ا سلام تازیان جنایتکار گندی است که در ایران اشغالی است, جمهوری جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز اعتیاد, قتل, کشتار, غارت, سنگسار, تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است....اسلام تازیان جنایتکار برای ایرانیان جز قتل, کشتار , غارت, سنگسار, تجاوز به زنان و مردان کاری نکرده. رژیم جنایتکار اسلامی بدون کمک از خارج هرگز نابود نخواهد شود !! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!

◀دین مجموعه ای از اعتقادات، باورها، حدیثها و خرافات کهن است که اکثر انسانها آن را به ارث میبرند و خود انتخاب نمیکنند.این میراث اجباری را در چارچوب تعصب و شنیده های متافیزیکی که دلیل علمی و منطقی برای اثبات آنها وجود ندارد در پشت دیواری از تعصب و در سایهٔ خرافات پرورش داده میشود....از تجاوز به دختران خُرد سال در زندان ها و پسران پیش از اعدام گرفته تا شکنجه وحشیانه مخالفان سیاسی، از سنگسار زنان تا قتل فجیع مخالفان در خانه های خود، از قطع دست و پا، در آوردن چشم ها از حدقه، انداختن افراد از ارتفاع تا ... ، همه و همه مشخصات عملی و حقوقی اسلام جنایتکار و جمهوری جنایتکار اسلامی است، پس اسلام تازیان متجاوز و تبهکار جنایتکار است. اسلام جنایتکار تازیان و آخوند های فاسد و جنایتکار میکرب و انگل و ویروس جامعه هستند، باید این ویروسها و انگلها را هر چه زودتر گند زدایی کرد!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید به کانال روشنگری بپیوندید:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal

پس نویس:
دکتر مایک ایوانز، در کتاب :"جیمی کارتر، حزب چپ لیبرال و هرج و مرج در جهان" مینویسد: جیمی کارتر برای حساب خمینی جنایتکار در پاریس چکهایی متنوع ۱۵۰ میلیون دلاری میفرستاد که وظیفه اش سرنگونی شاه ایران و از میان بردن ملت وی بود ... او همچنین مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار به جنگجویان اخوان المسلمین داد که با همان پولها طالبان و القاعده را بنیانگزاری کردند ... همچنین مبلغ ۹/۷ بیلیون دلار به دولت ایران برای پس فرستادن گروگانهای امریکایی پس از ۴۴۴ روز اسارت ، به جمهوری جنایتکار اسلامی بخشید ..

بحث و جدل کردن با کسى که به جاى تعقل و خردگرایى، دین را انتخاب کرده، مانند تجویز دارو به بدن یک مرده است.(توماس ادیسون)
+++

No comments:

Post a Comment