Monday, October 10, 2016

از قاجاریه تا برهنگی




از قاجاریه تا برهنگی

تصویری از آهو ، ندیده فتحعلی شاه قاجار!!

قاجاریه یا قاجاریان نام دودمانی است که از حدود سال ۱۱۷۴ تا ۱۳۰۴ بر ایران به مدت صد و سی سال فرمان راندند. بنیانگذار این سلسله آقامحمدخان است. وی روستای تهران از توابع اراک را به عنوان پایتخت انتخاب کرد و آخرین پادشاه قاجار، احمدشاه است که در سال ۱۳۰۴ برکنار شد و رضاشاه بزرگ جای او را گرفت. سردودمان قاجاریه مربوط به یکی از طایفه‌های ترک اغوز به نام ایل قاجار بود که بر اثر یورش مغول از آسیای میانه به ایران آمدند. آنان ابتدا در پیرامون ارمنستان ساکن شدند. ایل قاجار به دلیل کمک‌های بزرگی که به دربار صفوی می‌نمود، قدرت بیشتری یافت. شاه عباس یک دسته از آنان را در استرآباد گرگان امروزی ساکن کرد. پس از اجباری شدن نام خانوادگی و شناسنامه در دورهٔ رضاشاه بزرگ، هرکدام از شاخه‌های این خانواده نامی انتخاب کردند که اغلب برگرفته از نام یا لقب شاهزاده‌ای بود که نسب خود را به او می‌رساندند. اکنون بسیاری از نوادگان قاجار در ایران، جمهوری آذربایجان، اروپا و آمریکا زندگی می‌کنند. قاجاریه یک قبیله وحشی, روستایی جنایتکار و به شدت خرافاتی و عقب مانده بودند.

یک چشمه از جنایات بیشمار قاجاریه: حادثه کشتار مردم کرمان واقعه‌ای تاریخی است که در سال ۱۲۰۹ هجری قمری و به روایت غالب در ۱۷ ژوئن ۱۷۹۴ میلادی چند روز پیش از آغاز تابستان در شهر کرمان به وقوع پیوست. در این واقعه آقا محمدخان قاجار پس از فتح شهر کرمان دستور کور کردن تمام مردان شهر و تجاوز به ۸ هزار تن از زنان و دختران کرمان را صادر کرد. علت این‌کار حمایت مردم کرمان از لطفعلی‌خان زند، آخرین شاه سلسله زندیه بود .پس از این حادثه لطفعلی‌خان توسط حاکم بم دستگیر شده و به طرز فجیعی در تهران توسط آغامحمدخان کشته شد.!!

آخرین بازمانده از خاندان بزرگ فتحعلی شاه قاجار که در واقع ندیده ایشان محسوب می‌شود و اکنون در کشور آمریکا کار میکند.

آهو جهانسوز شاهی معروف به سارا شاهی ندیده فتحلیشاه قاجار پادشاه قرن ۱۹ ایران از پدری و مادری ایرانی تبار با نام‌های عباس و ماه منیر جهانسوز شاهی در تگزاس متولد شده است.

او تاکنون در تعداد بیشماری از فیلمها و سریال‌های هالیوود بازی کرده که معروفترین آنها L-Word ٫ Life The Sopranos و Teachers و… است.

★ بدون تحقیق یک چیزی را به ارث برده و کورکورانه از آن دفاع میکنید، دین مجموعه ای از اعتقادات، باورهای غلط، حدیثها و خرافات کهن است که اکثر انسانها آن را به ارث میبرند و خود انتخاب نمیکنند. این میراث اجباری را در چارچوب تعصب و شنیده های متافیزیکی که دلیل علمی و منطقی برای اثبات آنها وجود ندارد در پشت دیواری از تعصب و در سایهٔ خرافات پرورش داده میشود و از نسلي به نسل به ديگر انتقال مي يابد...موریس آریایی-بیایید کودکانمان را از آینده تاریک و وحشتناک اسلام تبهکار تازیان و حکومت جنایتکار اسلامی نجات دهیم. باور های غلط آدمها را برده افکار دیگران میکند، آگاهی دهی، تنها راه برای کاهش آمار خرافات است. آگاهي سرآغاز آزادي است. نخستین گام در راه آگاهى، درک جهل است!.از ابزار سرکوب خود دفاع نکنید. بیدار شوید-موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است.!! کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...

کانال روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal

بحث و جدل کردن با کسى که به جاى تعقل و خردگرايى، دين را انتخاب کرده، مانند تجويز دارو به بدن يک مرده است.دين تماما مهمل است. توماس ادیسون
--

No comments:

Post a Comment