Monday, October 31, 2016

معضل عربگرایی و غربگرایی و اروپایی بازی




معضل عربگرایی و غربگرایی و اروپایی بازی امروزه خطرناکتر و خانه مان براندازتر از اسلامگرایی تازیان...
اصولا، نداشتن ریشه درد بزرگیست که شوربختانه امروزه بیشتر به ظاهر هم میهنان ! دچارش هستند. حال ریشه چه اهمیتی دارد؟ ریشه برای هر کس از همه چیز مهمتر و زندگی بخش تر است. ریشه آن چیزیست که زندگی را در رگها به جریان می اندازد، ریشه آن چیزیست که انسان را در برابر طوفانهای روزگار استوار نگه می دارد و کسیکه ریشه ندارد مدام مانند علف هرزی از جا کنده شده و به زباله دان تاریخ انداخته می شود. این حکایت هم میهنان ! ماست...
طرف تا در ایران است و در جو تازی پرستی قرار دارد، دائم مسجد و حسینیه تازیان می رود و توی ماشینش نوحه پخش می کند و خلاصه کلی برای تخم و ترکه اعراب تازشگر تازیان سینه چاک می کند... همین فرد پایش هنوز به اروپا نرسیده، از پله های هواپیما پایین نیامده، وانمود می کند که زبان پارسی را با لکنت می تواند گپ بزند و هر روز مسیح در خوابش می آید و به او برکت!! می دهد. هر روز از این کلیسا به آن کلیسا بدنبال در آمدن از چاه و افتادن در چاله است. زودتر از هر اروپایی به پیشواز همه مراسمها می رود. مثلا هنوز سوئدی ها شمعهای زمستانی را نیفروخته اند که اینها بدو بدو به پیشواز می روند. اگر بهشان بگویی قاشق زنی رسم چهارشنبه سوریست، چرا انجام نمی دهی، می گویند که کلاس ندارد!! اما هنگامیکه همان مراسم را در قالب های دیگر به خوردشان میدهند اجرا میکنند!!! برای هالووین بدو بدو کاسه بشقاب دست بچه می دهند و دم خانه مردم می فرستند. نوروز و مهرگان برایشان ارتجاعی و مربوطه به گذشته می شود، ای بابا... دیگه چه کسی دنبال این سنتهاست؟؟ اما کریسمس که جشن مذهبی مسیحی است، حتمن از آینده آمده که برای اینها نشان تجدد است!! صلیب که نشان شکنجه و توحش غرب است را خیلی با کلاس می دانند اما فروهر که خوب، مال قدیم است و کلاس ندارد!! نامش پیش از این حسن قلی بوده مثلا، حال شده آبراهام ... حال جفتش هم از همان تحجر نامه های تازی آمده است! ادعای تاریخ شناسی و ایران شناسی هم میکنند!! خلاصه این دوستان سست ریشه ما درست مانند علف هرز هستند. با یک چینی که بنشینند، می شوند بودایی، با هندی که نشست و برخاست کنند، می شوند هندو و .. اما کلا از خودشان چیزی نمی دانند که کیستند و از کجا آمده اند. با این هم میهنان ! توقع داریم که کشوری پیشرفته هم داشته باشیم!!
پ٠ن:
هیچ چیز مقدسی در جهان وجود ندارد نه در قالب یک فرد نه یک رژیم سیاسی نه یک دین و نه .... اگر چیزی مقدس باشد آن چیز آزادی است و این ذهن ماست که برای درک همه جانبه این مفهوم نیاز به تغییرات اساسی دارد... ادیان همه خرافات و من درآوردی هستند, دین خرافات، نادانی و موهومات است. از آن دوری کنید. هیچ کتابی از آسمان نیامده است، اینها همه خرافات و نادانی و جهالت است. آزادی با آگاهی به دست می آید! باشد تا بیدار و پیروز شویم!! موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی..
بحث و جدل کردن با کسى که به جاى تعقل و خردگرايى، دين را انتخاب کرده، مانند تجويز دارو به بدن يک مرده است. دين تماما مهمل است. ( توماس ادیسون )
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
کانال ایران روشنگری :
https://telegram.me/IranRoshangariKanal
— 

No comments:

Post a Comment