Monday, October 31, 2016

چند نمونه از اعترافات انقلابیون




چند نمونه از اعترافات انقلابیون .......
و گذر زمان بزرگترین قاضیست👇👇👇👇👇👇
عزت اله سحابی (ملی - مذهبی): 
"برنامه های شاه به نفع ایران بود و ما آن زمان متوجه نمی شدیم و از روی کینه و عناد با آن ها دشمنی و مخالفت می کردیم".
اکبر گنجی:
"ما دروغ می گفتیم، ما به دروغ می گفتیم حکومت شاه 150هزار زندانی سیاسی دارد.
ما به دروغ می گفتیم حکومت شاه دکتر شریعتی را کشت. همه این دروغ ها را گفته ایم، آگاهانه هم گفتیم"
هما ناطق (کمونیست):
"خودم کردم که لعنت بر خودم باد...".
او در مقاله ای به شدت به انتقاد از روشنفکران و خودش در انقلاب سال 57 می پردازد.
دکتر اسماعیل خوئی (شاعر، کمونیست سابق):
"در پیشگاه ملت بزرگ ایران، از بدی هایی که در حق خانواده پهلوی کردم، صمیمانه عذر می خواهم. همچنین از شهبانو فرح، از شاهزاده رضا پهلوی، و خانواده پهلوی بارها و بارها معذرت می خواهم. لطفا مرا ببخشید و حلالم کنید".
محمد نوری زاد:
"من یک پوزش خواهی بزرگ به پیشگاه رضا شاه بزرگ و فرزندش بدهکارم".
عمادالدین باقی:
"آمار قربانیان دوره شاه دروغ بود، همه ساختگی و دروغ بود".
کیانوری (رهبر حزب توده):
"محمد مسعود را ما کشتیم، همه جا شایعه کردیم و انداختیم گردن شاه".
روح اله حسینیانآخوند):
"اگر قرار بر آباد کردن بود که شاه بهتر می توانست ایران را آباد کند".
مهدی هاشمی (از موسسان سپاه پاسداران):
"شمس آبادی را کشتیم و انداختیم گردن ساواک و شاه".
هاشمی رفسنجانی:
"در زمان شاه من با پاسپورت ایرانی در اروپا هرکجا که دلم می خواست بدون ویزا سفر می کردم و کلی بهم احترام می گذاشتند".
حمزه فراهتی (فعال سیاسی و دوست
صمیمی صمد بهرنگی):
"بهرنگی جلوی دیدگانم غرق شد و ما به دروغ گفتیم کار ساواک بوده".
پروفسور عباس میلانی (کمونیست سابق، نویسنده و استاد دانشگاه):
"ما به دروغ می گفتیم که شاه نوکر آمریکاست. من با سند در کتابم ثابت کردم که شاه برای منافع ملت ایران عملا در حال جنگ با دولت آمریکا و دولت های اروپایی به ویژه انگلیس بود. من ثابت کردم که دولت آمریکا و انگلیس بارها خواستند شاه را سرنگون یا ترور بکنند ولی موفق نشدند. من با مدرک ثابت کردم که شاه قدمی جز برای منافع ایران بر داشت و ما انقلابیون به دروغ به او تهمت نوکری آمریکا می زدیم".
آدم حسابیا مطالب مردم را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است.!!موریس آریایی... کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی: https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
...

دستاورد ٣٨ سال رژیم ننگین و فاسد جمهوری جنایتکار اسلامی در ایران اشغالی!!
همین جنایتکارانی بودند که به دروغ میگفتند شاه بچه های ما را فقیر و معتاد کرده! ببینید خودشان چه بلایی بر سر زنان و ایران و ایرانی آوردند و چه دزدی ها و جنایاتی میکنند!! اینها همه نتیجه ۳۷ سال مرفه گرایی و تغییرات سریع بی فرهنگی، همجنس گرایی، فساد، دروغ، دزدی، جنایت، مصرف گرایی و بی اخلاقی اجتماعی است.کدبان موریس آریایی. چه کسی پاسدار بسیجی های جنایتکار و بازاری های دزد و توله های آنها را در جمهوری جنایتکار اسلامی به دلار میلیاردر کرد؟ ایران در دست دزدان و چپاولگران و غارتگران و جنایتکاران اسلامی است. در دوران شاه، خود شاه میلیاردر نبود، چه رسد به یک بازاری و راننده دون پایه اداره جات دولتی!! در دوران شاه , هویدا نخست وزیر تا آخرین لحظه زندگیش با یک پیکان داشت. هم اکنون هر دزد و جنایتکاری ثروت های باد آورده و ماشین های آنچنانی دارد!! بی جهت نیست که ملت ایران در فقر دست و پا میزند, بخاطر انباشت ثروت در دست جنایتکاران اقتصادی است. این جنایتکاران رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی همه از خون ملت و مردم ایران تناول میکنند.!!!موریس آریایی.- آگاهی بنیان رهایی است.موریس آریایی...  روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... کانال روشنگری :
https://telegram.me/IranRoshangariKanal
فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است.!! کانال روشنگری : https://telegram.me/IranRoshangariKanal
هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.باید با تکرار؛ بعضی اندیشه و فکرها را وارد مغز دیگران کرد!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
از آخوند تبهکاری پرسیدند: چه می خوری؟ گفت: گوشت ملت
گفتند چه مینوشی؟ گفت: خون ملت
گفتند چه میپوشی؟ گفت: پوست ملت
گفتند اینها را از کجا می اوری؟ گفت: از جهل ملت
گفتند چگونه این جهل را نگاهداری می کنی؟
گفت: در جعبه ای طلایی به نام " مقدسات"
گفتند از این جعبه چگونه محافظت میکنی؟
گفت: بوسیله نادانی و جهل و خرافات مردم !!!
+++

No comments:

Post a Comment