Monday, October 31, 2016

سگ شاه و ساواک شرف داشت




ایران در آتش بی خردی و نفهمی عده ی زیادی از زنان تازی پرست ابله و احمق و خرافاتی میسوزد. بخش زیادی از زنان نا آگاه ایران موجب بدبختی ایران و ایرانیست.
سگ شاه و ساواک شرف داشت به رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی و کسانی که گفتند مرگ بر شاه. زنان ایران پیش از انقلاب ننگین و سیاه در دوران طلایی پادشاهی !! موریس آریایی- در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مردان نیز آزادی نخواهند داشت!! اسلام تازیان جنایتکار ضد زن و ضد بشر است, حجاب هم یک قانون ضد انسانی است... حجاب آپارتاید جنسی است. نه به اسلام جنایتکار تازیان... نه به آپارتاید جنسی، نه به حجاب اجباری ، پیش به سوی آزادی، پیش به سوی لغو حجاب.. انتخاب در پوشش و نوشش و گردش آزادی کامل و حق هر انسان و شهروند این جهان است....مرگ بر ایرانی شد که گفت مرگ بر شاه...!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....موریس آریایی... روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.. 
کانال روشنگری :
https://telegram.me/IranRoshangariKanal
مرگ بر ایرانی شد که گفت مرگ بر شاه!!
 جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی، صدور فاحشه، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است..کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.. روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.. 
کانال روشنگری :
https://telegram.me/IranRoshangariKanal
از آدم های مذهبی لومپن عقب مانده و خرافاتی و بیسواد و تروریست های مذهبی دوری کنید! اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر و دزدی و جنایتی کثافتکاری و غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است!!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....موریس آریایی...
 روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.. 
کانال روشنگری:
https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آدم حسابیا مطالب مردم را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است.!! کانال روشنگری: https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
...

No comments:

Post a Comment