Monday, October 10, 2016

مرگ بر ایرانی شد که گفت مرگ بر شاه






مرگ بر ایرانی شد که گفت مرگ بر شاه!!
انگلیسی ها تا حدود 400 سال پیش سیستم فاضلاب نداشتند و تمام فاضلاب لندن به رودخانه تیمز میریخت یعنی همان آبی که ازش استفاده میکردند! ، در آلمان نیز در کوچه ها میریختند! ایرانیها 2500 سال پیش سیستم تصفیه فاضلاب داشتند که با دقیقترین محاسبات ریاضی طراحی شده بود و بقایای آن در اطراف تخت جمشید موجود است! اکنون انگلیسی ها و آلمانی ها به کجا رسیدند و ما کجا هستیم، آیا جامعه ایران شایسته اینگونه زندگی کردن است؟
سخنان شاهنشاه آریامهر درباره آخوندها در شهر خراب شده قم!!
همیشه یک عده قشری که مغز آنها تکان نخورده، در راه ما سنگ می اندازند. ارتجاع سیاه ( معممین) اسلن نمی‌فهمند و از هزار سال پیش تا به حال مغزشان تکان نخورده است. فکر می کنند زندگی‌ عبارت از این است که مالی‌ به ظلم و بیکاری و بطالت بدست آورده و سر به بالین بگذارند، اما مفتخوری دیگر از بین رفته و در اصول شش گانه برای همه فکر شده است. این مقررات اگر از مقررات سایر ملل جلو تر نباشد، عقب تر نیست. اما چه کسانی با این برنامه‌ها مخالفت می کنند؟ ارتجاع سیاه از افراد نفهمی که درک ندارند و بد نیت هستند حمایت می کنند. مخربین سرخ (حزب توده) که تصمیمشان روشن است و اتفاقاً کینه من نسبت به آنها کمتر می باشد، زیرا علناً می‌گویند که ما می‌خواهیم مملکت را تحویل بیگانه بدهیم …اما کسانی‌ که… به دروغ دم از وطن پرستی‌ می زنند و در عمل به این مملکت پشت پا می زنند، منظور من از ارتجاع سیاه، آنها هستند.
*فرتور شاهنشاه آریامهر در کنار آثار تاریخی تخت جمشید شیراز
کسانیکه عقیده ای را برایشان سرهم کرده و از کودکی به آنان تزریق کرده اند، با آن که آگاهانه خود چیزی را انتخاب میکند. بیشتر نمود دارد. بیهوده می خواهد عقیده ای که به زور وارد مغزش شده را حفظ کند. ما باید بیدار کنیم نسل جدید را تا فریب دکانداران عقب مانده مذهبی را نخورند تا وارد اشتباهی که نسل های پیشین به نام دین (ایده لوژی) پوسیده و یا مکتب(ایده لوژی ) ضد بشر اسلامی شدند، نشوند...بهترین خدمتی که میتوان به یک مسلمان زاده تازی پرست کرد، این است که او را از بند دین تحمیلی و ضد انسانی و ضد زن و جنایتکار تازیان افسار گسیخته نجات داد.!کدبان موریس آریایی- در طول تاریخ بشر؛ ادیان دروغین در هر چیز با هم اختلاف می داشتند، در یک چیز متحد بودند: دشمنی با ذهنِ آزادِ دگراندیشان! محمد تازی یک راهزن متقلب دروغگو و پدوفیل جنایتکار بود. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران است. جمهوری جنایتکار اسلامی هم برای ایرانیان جز فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است...کدبان موریس آریایی- دین و مذهبی که انتخابی نباشد و کورکورانه و به زور شمشیر به افراد در جامعه تحمیل گردد، حاصلی جز فساد، ویرانی و تباهی به دنبال نخواهد داشت. کار فرهنگی و روشنگری یک پروسه طولانی است، نمیتوان کسانی را که ١٤٠٠ سال با اوهام و خرافات تازیان لجام گسیخته خوابیده و بیدار شده اند، را یک شبه آگاه و بیدار کرد، و تا خود فرد هم نخواهد از ارزش های پستی که به وسیله آنها شکنجه و سرکوب میشود، دست نکشد، راه به جایی نخواهد برد! بی دینی و بی خدایی (آتییسم) راه نجات بشر از گمراهی، جنگ و اوهام و خرافه پرستی است. راه ما راه خردگرایی و دانش است.!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.
...
۱- با احمق بحث نكن و بگذار در دنياي احمقانه خويش خوشبخت زندگي كند...
2- با وقيح جدل نكن چون چيزي براي ازدست دادن ندارد و روحت را تباه مي كند...
3- از حسود دوري كن چون حتي اگر دنيا را به او تقديم كني باز هم از تو بيزار خواهد بود...
4- تنهائي را به بودن در جمعي كه به آن تعلق نداري ترجيح ده!!
فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. دزدی ادبی جرم است.!! کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
...

No comments:

Post a Comment