Saturday, April 15, 2017

دولت چين ، امام جمعه هاى استان تركستان را مجبور كرد

Image may contain: one or more people and text


دولت چين ، امام جمعه هاى استان تركستان را مجبور كرد ،

در ملاء عام برقصند و بخوانند که دیگر به بچه ها تعالیم اسلامی نخواهند داد و آن ها حقوقشان را از دولت چین میگیرند نه از الله !
+++

👈اسلام تازیان تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی نه تنها جنایتکار است، جنایت ساز هم است و کسانی که از آن دفاع میکنند هم جنایتکار هستند، زیرا کسی که با جنایتکار همکاری میکند خود نیز جنایتکار است ..کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر . آگاهی بنیان رهایی است...کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر ..

الله نام بت سنگی تازیان جنایتکار و اکبر هم به تازی به معنای بزرگتر است، بنابراین الله اکبر یعنی بت بزرگ یا بت سنگی بزرگتر است. بت پرست نباشید...آگاهی بنیان رهایی است. کدبان موریس آریایی ...کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر ..

👈دین جنایتکار تازیان تبهکار در جنایت و فساد و ترور کامل است. اسلام جنایتکار تازیان + آخوندان فاسد و تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی برابر است با جنایت، فساد، اعدام ، فقر، فحشا، زن بازی، بچه بازی، خفقان، استبداد، حجاب اجباری، مرد سالاری، فشار، سنگسار، ناعدالتی، نابرابری، تجاوز، و ارتجاع کثیف دینی و سیاسی.... موریس آریایی- -دین خرافات و جهالت است. هنگامی که عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند!! موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است. کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر.
از بند خرافات رها باید شد
از گفته این و آن جدا باید شد
نادانی و بند بندگی پاره کنیم
باید به خود آییم رها باید شد
کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
نویسنده کدبان موریس آریایی

👈الله نام بت سنگی تازیان جنایتکار و اکبر هم به تازی به معنای بزرگتر است، بنابراین الله اکبر یعنی بت بزرگ یا بت سنگی بزرگتر است. بت پرست نباشید.کدبان موریس آریایی ..آگاهی بنیان رهایی است..
کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر ..
👈مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن...
کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر ..
+++
+++
 +++

No comments:

Post a Comment