Saturday, April 15, 2017

آقای چرچیل برخیزید و تماشا کنید

Image may contain: 1 person, text



آقای چرچیل برخیزید و تماشا کنید!!

بنقل از وینستون چرچیل خوانده بودم، تا مادامیکه اسلام در منطقه خاورمیانه هست و مبلغین مذهبی میتوانند آزادانه به ترویج آن بپردازند، خیال ملکه باید آسوده باشد که پرچم بریتانا و منافع ما در این منطقه با هیچ خطری مواجه نخواهد بود. نقل به مضمون.

حال زنگهای خطر در قلب لندن بصدا در میاید و تا قلب پارلمان انگلستان نیز پیش میرود. معروف است هنگامی باد میکاری باید منتظر درو کردن طوفان باشی. آنچه در لندن اتفاق افتاد خلاف نظریه وینستون چرچیل درقرن بیست ویکم را بنمایش گذاشت.

«آن که باد می‌کارد، طوفان درو می‌کند!»
👈 همانگونه که پیشتر نیز نگاشتم پناهنده ها منافع ساختاری و امنیت کشورهای اروپا را به هم میریزند, و در دراز مدت نیز معضل بزرگی خواهند شد. این آشغال کله های پررو نمی آیند اینجا آدم بشوند این جنایت پیشه گان اسلامی میخواهند دیگران را هم مانند خود خرافاتی و تروریست و تبهکار کنند! اگر گوش این کثافت ها را بگیرند و پرت کنند بیرون درس عبرتی میشود برای این کثافت ها ی تازی پرست تا دیگر برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند.کدبان موریس آریایی- با همین نقشه های شوم این به اصطلاح پناهندگان را روانه اروپا و جهان غرب کردند, تازه آغاز ماجراست! از آدم های مذهبی عقب مانده و خرافاتی و بیسواد دوری کنید, اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است. کسانی هم که از این تروریست ها پشتیبانی می کنند مانند خود این ابله ها هستند. در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مردان نیز آزادی نخواهند داشت! اسلام تازیان جنایتکار ضد زن و ضد بشر است, حجاب هم یک قانون ضد انسانی است. یک مشت متعصب عقب مانده خرافاتی تبهکار میخواهند اینجا را هم به لجن بکشند!! کدبان موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است...!!... ◀✔ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....
کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
 +++

No comments:

Post a Comment