Saturday, April 15, 2017

چیزی که بسیار شگفت انگیز است

Image may contain: 3 people


✔چیزی که بسیار شگفت انگیز است, اینکه خود روسها میگویند که لنین و استالین آدمکش و جنایتکار و بیرحم بودند, اما ایرانیهای بت پرست و مرده پرست و احمق هنوز هم دست بردار نیستند؛ یکبار احمق همیشه احمق!!کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر
ایران و روسیه به آمریکا هشدار دادند حمله به سوریه بی‌پاسخ نخواهد ماند
 پس از حمله موشکی آمریکا به پایگاه الشعیرات سوریه، روسیه و ایران به آمریکا در بیانیه‌ای هشدار دادند که چنانچه نیروهای نظامی این کشور از خط قرمزهای خود در سوریه عبور کنند، حمله نظامی آمریکا به دمشق را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.
 به گزارش ایندیپندنت، در پی حمله موشکی آمریکا به سوریه در واکنش به حملات شیمیایی به شهر خان شیخون در استان ادلب، متحدان رژیم بشار اسد ( ایران و روسیه) و گروه‌های همسو در بیانیه خود این حمله را «عبور از خط قرمز» نیروهای ایالات متحده آمریکا ذکر و تهدید کردند که «هر گونه نقض خطوط قرمز از سوی هر کشوری را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.»
 بریتانیا، آمریکا و فرانسه رژیم بشار اسد را مسوول حمله شیمیایی هفته گذشته که با استفاده از سلاح شیمیایی و گاز مرگبار اعصاب علیه مردم غیرنظامی سوریه صورت گرفت، می‌دانند. این در حالیست که دمشق اعلام کرده؛ پایگاه‌های ذخایر سلاح‌های شیمیایی را در توافق بین‌المللی که در سال ۲۰۱۳ صورت گرفت، از بین برده است.
 از سوی دیگر ولادیمیر پوتین و حسن روحانی روسای جمهور دو کشور روسیه و ایران نیز خواستار تحقیقات بین‌المللی در مورد حمله اخیر شیمیایی به سوریه شده‌اند.
 دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، نیز حمله موشکی این کشور به پایگاه الشعیرات را واکنش جهان به حمله شیمیایی نیروهای رژیم بشار اسد دانسته که منجر به کشته شدن ۷۰ نفر از غیرنظامیان شد.
+++
👈اسلام جنایتکار تازیان مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده. آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان جنایتکار همین گندی است که در ایران اشغالی است , ...اسلام تازیان برای ایرانیان جز قتل, کشتار ,غارت, سنگسار, تجاوز به زنان و مردان کاری نکرده ،اسلام یک دین فاسد ، جنایتکار و من در آوردی است که از اینجا و آنجا گرد آوری شده است، جمهوری جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز اعتیاد, قتل, کشتار ,غارت, سنگسار, بچه بازی، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است. کتاب تازیان هم یک کتاب بی ارزش و ضد بشری است که باید سوزاند. از تجاوز به دختران خُرد سال و تجاوز به مردان گرفته تا شکنجه وحشیانه از سنگسار زنان تا قتل فجیع مخالفان در خانه های خود، از قطع دست و پا، در آوردن چشم ها از حدقه، انداختن افراد از ارتفاع تا ... همه و همه مشخصات عملی و حقوقی اسلام است، پس اسلام جنایتکار تازیان است.موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...
 ◀روشنگری: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!!! .آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... نشانی برگ ما در تلگرام  با مطالب متنوع پیش از ورود به کانال, تلگرام را بروزرسانی کنید که مطالب و فرتور ها که از پیش در گروه است را ببینید : ◀به برگ روشنگری در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید. https://telegram.me/IranRoshangariKanal
 «آیا جهالت و نادانی نیست که آدمی ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نماید.»!!
ویل دورانت، دانشمند امریکایى شرقشناس، مىگوید:
 «هیچ نکته‌ای در تاریخ از این روشن‌تر نیست که شورشیان هنگامِ پیروزی همان شیوه‌هایی را به کار می‌بندند که خود همواره عمل به آن‌ها را از سوی قدرت‌های برکنارشده محکوم می‌ساختند.»!!
👈ننگ ابدی بر كمونيستها و توده اي ها و ماركسيست هاي اسلامي مجاهدين تروریست و تازی پرست و تاز ی پرستان ابله و احمق و اخوندهاي جنایتکار و ملعون كه با دروغ و نيرنگ با احساسات مردم بازي كردند و نتيجه همبستگي و اتحاد شوم آنها نابودي ايران و کشتار و آواره گی ايراني و به قدرت رسیدن خمینی ملعون و جنایتکار و بوجود آمدن كثيف ترين و جنایتکارترين رژیم جهان يعني جمهوري جنایتکار اسلامي در ایران شد. ایران را به گند و به لجان کشیدند, هنوز هم پرروها یک چیزی طلبکار هستند!!پیشگیری از درمان بهتر است!! یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
 مردمی که سیاستمداران فاسد را انتخاب می کنند قربانی نیستند بلکه شریک جرمند. جرج اورول
{{People who elect the corrupt politicians... are not victims ...but accomplices. George Orwell}
 ...

No comments:

Post a Comment