Saturday, April 15, 2017

شاهزاده خواستار "انقلاب" در ایران شد.

Image may contain: 1 person, smiling


شاهزاده خواستار "انقلاب" در ایران شد.
 شاهزاده رضا پهلوی در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس خواستار انقلاب در ایران شد. به گفته او، این انقلاب باید مسالمت‌‌آمیز باشد و می‌تواند با اعتصاب‌های سراسری کارگری آغاز شود. شاهزاده رضا پهلوی که در ماه‌های اخیر و در پی انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا فعال‌تر از پیش شده است در مصاحبه با خبرگزاری ‌‌آسوشیتدپرس خواستار جایگزین کردن رژیم روحانیون در ایران با رژیم  پادشاهی پارلمانی شد‌؛ رژیمی که در آن به حقوق بشر احترام گذاشته می‌شود، اقتصاد دولتی مدرنیزه می‌شود و می‌تواند حسن نیت خود را به غرب و همسایگان سنی ‌خلیج فارس ثابت کند تا سوء ظن به مقاصد ایران به خاطر نقشی که در عراق، سوریه و یمن ایفا کرده از بین برود.
 فرزند ارشد پادشاه ایران می‌گوید، رژیم جمهوری اسلامی به خاطر "ماهیتش" اصلاح‌پذیر نیست و مردم امید خود به اصلاحات را از دست داده‌اند و فکر می‌کنند باید "تغییری بنیادی" اتفاق بیافتد. او گفت: «این که این تغییر چگونه می‌تواند رخ دهد پرسش بزرگی است.»
 شاهزاده گفت، میراث پدر و پدربزرگش در "تضاد آشکار با این سیستم تندرو، قدیمی، واپس‌گرا، مذهبی افراطی و به شدت ‌سرکوبگر است."
 ولیعهد سابق ایران می‌گوید، انقلاب مسالمت‌آمیز در ایران نیاز دارد که با اعتصاب‌های سراسری اتحادیه‌های کارگری آغاز شود. همچنین اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید اطمینان یابند که "همگی اعدام و تیرباران نمی‌شوند."
 به باور او، مهم‌ترین نکته این است که دولت‌های غربی فاصله خود را حفظ کرده و تهدید به عملیات نظامی نکنند.
شاهزاده که اینک ۵۶۶ سال دارد و در آمریکا زندگی می‌کند از انقلاب سال ۱۳۵۷ (۱۹۷۹) تا کنون تمام توجه‌ی خود را معطوف به مسائل ایران کرده و در کنار آن شغل جنبی نداشته و از حمایت مالی خانواده و "بسیاری از ایرانیان حامی خود" برخوردار بوده است.
 بیشتر بخوانید: نامه رضا پهلوی به نخست‌وزیر ایتالیا برای آزادی مهدی خسروی
 او می‌گوید، تمرکز خود را در حال حاضر بر "آزاد" ساختن ایران نهاده و بدون به خطر انداختن مصالح و استقلال ایران هر وسیله‌‌ای کمک خواهد گرفت و هر کسی که "مایل به دست دادن با ماست"، چه آمریکا باشد یا عربستان سعودی، اسرائيل و دیگران را مد نظر قرار خواهد داد.
 شاهزاده تأیید کرد که به رغم نامه‌هایی که برای دونالد ترامپ ارسال کرده تا کنون با رئيس‌جمهور آمریکا دیداری نداشته است.
 فرزند نخست شاهنشاه آریامهر گفت، مجاهدین خلق ایران به "یکی از اعضای کابینه ترامپ ۵۰ هزار دلار" بابت یک سخنرانی پرداخت کرده‌اند. به گفته او، با این حال مجاهدین خلق (مزاحمین خلق) که در طول جنگ ایران و عراق با صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق همراهی داشته‌اند و پیش از انقلاب آمریکایی‌ها را کشته‌اند [ ادعایی که مجاهدین خلق اکنون آن را انکار می‌کنند!!] "شریک [سیاسی] نامناسبی" هستند.
 رضا پهلوی ادامه داد، علاقمند به ملاقات با ترامپ است اما امید خود را بر درک ایران از تاریخ خود گذاشته است.
او گفت: «برای بسیاری از ایرانی‌ها انقلاب هنوز تمام نشده است.»
***
همانگونه که پیشتر نیز گفته بودم رژیم سرنگونی پذیر است...
👈رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی در عمل نشان داده است که هیچگونه اصلاح پذیر نیست و با همه کشور ها سر جنگ دارد و سرنگونی پذیر است، این رژیم جهنمی به جز خشونت زبان دیگری نمی فهمد، دیکتاتور ها به این سادگی قدرت و امکاناتی را که به ناحق بدست آورده اند نمی گذارند و بروند، با آخوندهای فاسد و جمهوری جنایتکار اسلامی باید همان کاری را کرد که با هیتلر جنایتکار کردند.موریس آریایی- ایران دورانی جهان سومی بود، در پیش از انقلاب ننگین ایران داشت پیشرفت میکرد و جز کشورهای توسعه یافته میشد, یعنی کشورهایی با استانداردهای نسبتن بالای زندگی، پایه صنعتی توسعه یافته، و شاخص متوسط توسعه انسانی, هم اکنون ایران کشور جهان دهمی یا حتا در رده پایین تر قرار است!! موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. همین کاری که من انجام می دهیم!!کدبان موریس آریایی نویسنده و روشنگر..
آنکس که نداند و نخواهد که بداند حیف است چینین جانوری زنده بماند
+++
پ٠ن
چـو ایـران نباشد تن من مـبـاد
در این بوم و بر زنده یک تن مباد
👈 میدانید چرا کشور شما به دام یک رژیم مذهبی تبهکار قرون وسطایی افتاده و آزاد نمیشود؟ زیرا همه فقط به فکر منافع کثیف خود هستند و به کشور ایران فکر نمیکنند. که اگر اینکار را کرده بودند رژیم جنایتکار اسلامی پیش تر از اینها سرنگون شده بود. پیش از اینکه از ترامپ و دولت های خارجی ناراحت باشید, ک چرا این قوانین را اجرا میکنند, از خودتان بپرسید که چطور شد که اینچنین شد!! کدامیک در این ۴۰ ساله حکومت ننگین رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی یک کار متبتی انجام دادید و به ایران اندیشیدید؟ موریس آریایی -همه به فکر منافع خود بودند و گفتند به ما چه!! کسانی نیز که به نام پناهنده به خارج آمدند پیک نیک به راه انداختند, یک لنگشان در ایران است و یک لنگ دیگرشان جای دیگرشان است ....خانه خاله شان بود. این احمق فرست طلب نمیداند که اگر ایران نباشد, مال و منال به درد هیچ نمیخورد!! بسیار خوشحالم که یک نفر پیدا شد و تو دهنی محکمی به همه شان میزند. من نه رای دادم و نه از این بابا خوشم میاد, اما در این مورد با وی همسو هستم!!موریس آریایی- هر چه گفتیم و نوشتیم گوش ندادید, بنابرین هر چه بر سرشان می آید نصف حقشان است. حتا ورود متولدين ايرانی دارای پاسپورت آمريکايی هم به خاک اين کشور ممنوع شد!! در آینده شاهد تغیراتی در این باب در اروپا نیز خواهیم بود. اگر ۱۰۰ سال هم در خارج باشید باز خارجی محسوب میشوید. ایرانی در جهان نخست ایرانی است و سپس دارای ملیت دیگر است, اگر گامی در راه نجات و آزادی کشورت بر نداری محكوم به نوكری و تو سری خوری هستی. بی تفاوتی ریشه ایران و ایرانی را سوزانده است!!کدبان موریس آریایی
از ماست است که بر ما است.
 پناهندگان دروغگو و لومپن ایرانی که مرتب به ایران سفر میکنند! پناهند گانی که در هنگام مصاحبه جمهوری کثیف و ننگین اسلامی را حکومتی خونریز و جنایتکار و ضد انسان و آزادی و ضد زن معرفی کردند، و با چنین کیس و ادعاهايی موفق به دریافت پناهندگی، و اقامت در کشورهای غربی را گرفتند، اما از طرف دیگر پنهانی به سفارت جمهوری ننگین و جنایتکار اسلامی هم می روند و پاسپورت جمهوری ننگین اسلامی هم می گیرند، و مخفیانه به ایران هم سفر می کنند, یک مشت دروغگوی عوضی لومپن احمق و نادان هستند! قابل توجه ایرانیانی که هم به شخصیت خودشان توهین و بی احترامی میکنند، و نیز برای حفظ منافع شخصی و پا بر تمام باور های انسانی مردم و کشورشان گذاشتند، و همه شرافت زندگی شان را به در یوزه گی و خوشی در زندگی فروختند! پناهده سیاسی که به ایران در رفت و آمد است در واقع مهر تائید بر هیچ بودن و تن دادن به در یوزگی، و یک زندگی غیر انسانی و حیوانیست که نسبت به هموطنان در ظلم و ستم بی تفاوت می باشد. و مهر تائید بر جنایت و رژیم فاسد و جنایتکار اسلامی حاکم است. پناهنده قلابی همچون مامورین جنایتکار و چماقدار حکومت را می ماند که با رفتن به ایران از دیگر چماقداران حمایت میکند.
بیسوادی و احمقی درد بسیار بدی است!!
 ✔ در سرزمینی که زبان بیگانه، دین کثیف و مذهب بیگانه جنایتکار، بی نظمی نظامیان تبهکار با یونیفرمهای لاتی و چفیه های بیگانه حکمفرما باشد،... زوال و نابودی آن سرزمین را میتوان براحتی پیش بینی کرد. کدبان موریس آریایی
👈هر کشور مسئول راضی نگاه داشتن و سیر کردن شکم ملت و مردم خود است. هیچ کشوری تعهد نداده است که خرابکاری و کـثافتکاری دیگران را جمع آوری کند. نوک پیکان انتقاد و حمله را متوجه رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی کنید که شما را در جهان تروریست معرفی کرده است.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...☝️
 ◀ پناهنده غلط میکند به رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی رای می دهد و به ایران می رود. هنگامیکه خارج از ایران زندگی میکنی به خاطر سیاست و فرار از دین جنایتکار تازیان و رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی بوده است که از ایران خارج شدی. پس خواهی و یا نخواهی سیاسی هستی .... و باید برای آزادی کشور و مردم کاری انجام بدهی. اگر هم مشکل نداشتی بیخود کردی به نام پناهنده به خارج آمدی و به ایران میروی!! و اگر عرضه و جربزه اینکار را نداری خفه شو و دهانت را ببند و بگذار تا کسانی که توانایی و دانایی و شهامت اینکار را دارند به کارشان ادامه بدهند..فکر کنم تنها کسانیکه به ایران نرفتند شاهزاده و من باشند...!! کدبان موریس آریایی .آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...
👈آدم حسابیا مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک میگذارند!!
📢 فرهنگسازی:  یاد بگیرید مطالب را با نام منبع و نام برگ و نام نویسده به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگذاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید؛ دزدی ادبی جرم است.!!👈هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی-بیسوادی, خرافات, حماقت و نادانی و خشو نت با هم ترکیب بسیار خطرناک و بدی است. باید با تکرار؛ بعضی اندیشه و فکرها را وارد کله پوک دیگران کرد!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی☝️موریس آریایی... کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی: https://telegram.me/IranRoshangariKanal
آنکه ناموخت از گذشت روزگار … هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار...
نویسنده کدبان موریس آریایی
از ایرانی است که بر ایرانی است!!
 این یقه ای که ایرانیها برای ورود به امریکا پاره کردن یک هزارم برای مملکتشون و سرنگونی رژیم سلاخی پاره میکردن هم ایران هم خوده ملت آزاد میشد ، دریغ از ذره ای تعصب ملی !!!!!!
👈ننگ ابدی بر كمونيستها و توده اي ها و ماركسيست هاي اسلامي مجاهدين تروریست و تازی پرست و تاز ی پرستان ابله و احمق و اخوندهاي جنایتکار و ملعون كه با دروغ و نيرنگ با احساسات مردم بازي كردند و نتيجه همبستگي و اتحاد شوم آنها نابودي ايران و کشتار و آواره گی ايراني و به قدرت رسیدن خمینی ملعون و جنایتکار و بوجود آمدن كثيف ترين و جنایتکارترين رژیم جهان يعني جمهوري جنایتکار اسلامي در ایران شد. ایران را به گند و به لجان کشیدند, هنوز هم پرروها یک چیزی طلبکار هستند!!پیشگیری از درمان بهتر است!! یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد!!
👈تنها یک ایرانی میتواند کشور آباد خود را ویران کند, به خارج آید و کاسه گدایی به سوی بیگانگان دراز کند و پز هم بدهد. اگر آفریقایی ها هم بودند قدر دوران شاه را میدانستند و آن دست آورد ها را به آسانی از دست نمیدانند. ایرانی حق شناس و حق سپاس نیست.موریس آریایی-!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.. ❀..
👈
+++
 +++

No comments:

Post a Comment