Monday, December 15, 2014

فیلم زیر کنایه از این قانون بربریت و جاهلیت است!!




فیلم زیر کنایه از خرافات و قانون مسخره بربریت و جاهلیت تازیان به نام محلل دارد !! 
http://youtu.be/ZwrCxluBJGE
محلل در اسلام تازیان جنایتکار مردی‌ست که با زن سه طلاقه ازدواج می‌کند و او را طلاق می‌دهد تا آن زن بتواند دوباره با همسر پیشین خود ازدواج کند. بر اساس قوانین ضد بشری اسلامی تازیان و سنت‌های اعراب دوران جاهلیت اگر مردی دو بار همسرش را طلاق دهد و دوباره به او رجوع کند پس از سومین طلاق دیگر امکان ازدواج با او را ندارد مگر اینکه آن زن به عقد ازدواج مرد دیگری درآید و پس از آمیزش جنسی از آن مرد طلاق گیرد. مردی که با ازدواج و همخوابگی با این زن موجب می‌شود تا امکان ازدواج دوباره او با شوهر سابقش فراهم آید محلل یعنی حلال‌کننده نامیده می‌شود! و این توهین دیگری به زنان در اسلام جنایتکار تازیان است.

مهمترین دلیل ممنوعیت ازدواج مجدد پس از سه طلاق آیه من در آوردی ۲۳۰ سوره بقره است: پس اگر باز زن را طلاق داد دیگر بر او حلال نیست، مگر آنکه به نکاح مردی دیگر در آید، و هر گاه آن مرد زن را طلاق دهد، اگر می‌دانند که حدود خدا را رعایت می‌کنند رجوعشان را گناهی نیست. اینها حدود خدا است که برای مردم بیان می‌کند.!!

علت ساختن این این آیه من در آوردی تازیان آنست که زنی از محمد تازی می‌پرسد: «من همسر پسرعمویم رفاعه بودم، او سه بار مرا طلاق داد، پس از او با مردی به نام عبدالرحمن بن زبیر ازدواج کردم، اتفاقا او هم مرا طلاق داد، بی آنکه در این مدت آمیزش جنسی بین من و او انجام گیرد، آیا می‌توانم به شوهر اولم بازگردم؟ محمد تازی پاسخ می‌دهد: نه، تنها در صورتی می‌توانی که با همسر دوم آمیزش جنسی کرده باشی»و سپس آیه ۲۳۰ بر او صادر می‌شود.
از سنت‌های اعراب و تازیان بود که ازدواج زن و شوهر پس از سه بار طلاق ممکن نباشد مگر آن‌که زن شوی دیگری کرده و با او همخوابه شود. این قانون در کتاب تازیان تبهکار قرآن هم نوشته شده است و با اسلام تازیان جنایتکار ادامه یافت. همچنانکه القاب مردی که با زن سه طلاقه ازدواج می‌کند تا به شوهر قبلیش حلال شود! همچون «محلل» یا «بزِ نرِ عاریتی» (التیس المستعار) بازمانده همان دوران جاهلیت است. این قانون مسخره مانند سایر قوانین ضد انسانی در اسلام جنایتکار تازیان هنوز نیز رایج است!!!
فیلم زیر کنایه از این قانون بربریت و جاهلیت است!!
خلاصه داستان : مردي كه بر اثر يك سوءتفاهم همسرش را سه طلاقه كرده، پس از آنكه به حقيقت امر پي مي برد از كارش پشيمان مي شود و تصميم مي گيرد دوباره زن را به عقد خود درآورد. براي اين كار به محلل احتياج است. مرد شخصاً به دنبال يك محلل مناسب مي گردد تا اينكه بالاخره يكي از آشنايان مورد اعتمادش را به اين منظور انتخاب مي كند. اما محلل بعد از ازدواج حاضر به طلاق دادن زن نمي شود اين امر مشكلات تازه اي را به بار مي آورد. کریمی پس از انقلاب سیاه و ویرانگر (۱۳۵۷) بیشتر به خاطر ساختن فیلم محلل از کار و تدریس در عرصه سینما منع شد و به زندان افتاد و با این حال تمام این سال‌ها را در ایران ماند.
http://youtu.be/ZwrCxluBJGE
آگاهی بنیان رهایی است.
برگ اسلام جنایتکار است.
...................................

No comments:

Post a Comment