Friday, December 5, 2014

نسل حرامزاده ها‌





"نسل حرامزاده ها‌"؛!! ترس حکومت جنایتکار اسلامی از چیست؟
سران حکومت جنایتکار اسلامی بخوبی دریافته اند که "نسل حرامزاده ها"، گورکنان این حکومت ارتجاعی و همه سنن و آداب و رسوم عقب مانده جهالت اسلامی اند.

سایت دیگربان: خبرگزاری محافظه‌کار «آریا» با انتقاد از گسترش پدیده «ازدواج سفید» در جامعه٬ نسبت به تولد «نسل حرام‌زاده‌ها» در ایران هشدار داد.

این خبرگزاری گسترش پدیده «ازدواج سفید» را «زنگ خطری» برای سبک زندگی اسلامی مردم ایران دانسته و از مقام‌های مسئول خواسته مانع گسترش آن شوند.

«آریا» نوشته مقام‌های مسئول باید برای مقابله با این پدیده‌ «شوم» و خانه‌های مجردی و زندگی‌های مشترک غیررسمی که «فساد» و «بی‌بندو باری» را رواج می‌دهد٬ اقدامی جدی انجام دهند.

سه روز پیش نیز محمدی‌گلپایگانی مسئول دفتر خامنه‌ای با هشدار نسبت به گسترش پدیده «ازدواج سفید» در ایران گفته بود حاکم اسلامی باید با چنین پدیده‌ای با جدیت برخورد کند.

تغییر سبک زندگی مردم ایران که مهم‌ترین عامل آن بیزاری از زندگی اسلامی٬ جذاب بودن برنامه‌های ماهواره‌ای و تاثیرات حضور در شبکه‌های اجتماعی است با نگرانی جدی روحانیون مواجه شده است.

ترس حکومت جنایتکار اسلامی از چیست!؟

سه دهه است تمام کوششان را کرده اند آنچه که امروز دست بگریبانشان شده است اتفاق نیافتد. سه دهه است با زور و جنایت و کشتار و اعدام سعی کرده اند مردم را به موازین جنایتکار اسلامی تازیان مجبور کنند.

متوسل به هر جنایتی شده اند، اسید پاشیدن، مجروح کردن و با تیغ و چاقو زنی٬ وحشیانه به زنان و دختران حمله کردن٬ هر آنچه از دستشان آمده کوتاهی نکرده اند.

تشکیل گله های “نهی از منکر و امر به معروف” خطبه و نوحه خانی های مداوم برای اجرای قوانین اسلامی دررابطه با ارتباط جنس مخالف باهم ، جداسازیها و آپارتاید جنسی بخش وسیعی از این اقدامات و برخوردهای شنیع برای این بود که زن و مرد، دختران و پسران جوان روابط عاطفی و تمایلات جنسی خود را منطق با دستورات و قوانین جنایتکار اسلامی تازیان انجام دهند. زن برده جنسی مرد باشد! اختیاری در انتخاب نداشته باشد.

در این سه دهه سعی کردند به مردم بقبولانند که باید برای زندگی مشترک از اسلام جنایتکار تازیان تبعیت کرد و به آخوند و مراجع تقلید جنایتکار و تبهکار تکیه کرد.

نسل جوان اما همه این تمهیدات را بر باد داد. نسلی که با خود این رژیم متولد شد٬ کنترل شد٬ سانسور شد٬ جداسازی شد٬ اما آشکارا با فرهنگ و سنتهای این رژیم در تقابل کامل است.

این نسل قبل از ینکه تحت تاثیر ترهات اسلامی این حکومت باشند متاثر از مدرنیسم و پیشرفتهای نسل قرن ۲١ و فرهنگ و سنتهای والای انسانی است.

ازدواج سفید در واقع زیر پا نهادن موازین و قراردادهای جنایت بار اسلامی تازیان است که این نسل در پاسخ به جداسازیها و تحمیل قوانین عصر حجری حکومت اسلامی از خود بروز میدهد.

سران این رژیم جنایتکار بخوبی دریافته اند که نسل جوان و نسل آینده بقول به گفته آنها ٬ “حرامزاده ها”،'! گورکنان رژیم جنایتکار اسلامی و همه سنن و آداب و رسوم عقب مانده جهالت اسلامی تازیان اند.

آگاهی بنیان رهایی است.
برگ اسلام جنایتکار است.
..........................

No comments:

Post a Comment