Monday, December 29, 2014

درود به گلشیفته فراهانی ✿



درود به گلشیفته فراهانی ✿
عکس برهنه گلشیفته فراهانی روی جلد مجله فرانسوی ایگوییست! تصویر برهنه‌ی گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی سینمای جهان، روی جلد تازه‌ترین شماره‌ی مجله‌ی فرانسوی “ایگوییست” (Égoïste) قرار گرفت.
مجله «تقاطع» نوشته، Égoïste یک مجله‌ی تخصصی عکس در فرانسه است. گلشیفته درباره این عکس جدید و بحران عکس نیمه برهنه قبلی در فیگارو گفته « هنگامی که [عکاس] این ایده را مطرح کرد، گفتم: ببین پائولو، من تا به حال مشکلات زیادی به خاطر این ماجرا داشته‌ام. بهتر است از این کار صرف‌نظر کنیم. اما بعد، با خودم گفتم: اگر پائولو راورسی این عکس‌ها را نگیرد چه کسی بگیرد؟ انگار از تن من عبور می‌کرد و از روحم عکس می‌گرفت.»
Freedom for Iranian Women
در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مردان نیز آزادی نخواهند داشت!! اسلام تازیان جنایتکار ضد زن و ضد بشر است, حجاب هم یک قانون ضد انسانی است... حجاب آپارتاید جنسی است. نه به اسلام جنایتکار تازیان... نه به آپارتاید جنسی، نه به حجاب اجباری ، پیش به سوی آزادی، پیش به سوی لغو حجاب... آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
Moris Aryai
28.12.2014
پ.ن:
در خصوص به اشتراک گزاردن فرتور جدیدی از هنرپیشه ایرانی گلشیفته فراهانی در این برگ!!
فمینست ها در جهان برای حق و حقوق همه زنان مبارزه میکنند, بسیار عجیب است که بعضی زنان ایرانی با هر گامی که در جهان جهت آزادی آنان بر داشته میشود مخالف هستند! اینهمه عقب افتاده نباشید!! انسان ها تغییر پذیر هستند, و نباید جلو پیشرفت کسی را در هیچ زمینه ای گرفت. باید امیدوار بود که بیشتر افراد مانند این خانم از رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی جدا شوند و به مردم بپیوندند. گاهی اجبار افراد را به کارهایی وا میدارد که بر خلاف میلشان است, اما این دال بر این نمیشود که تا همیشه به آن اجبار ها تن بدهند.!! نگرانی من بیشتر از کسانی است که در خارج زیست میکنند و هنوز می ترسند که به مطالب روشنگری افرادی مانند من حتا یک لایک بزنند! من به شخصه به اینگونه مبارزات و اعترضات احترام قائل هستم, زیرا نشان میدهد که پس از ٣٥ سال جمهوری جهل و جنون و جنایتکار اسلامی نتوانست فرهنگ تازیان تبهکار را به ایرانیان غالب و تحمیل کند, ای کاش هزاران نفر مانند این خانم شجاع یافت میشدند و نشان میدادند که زنان ایرانی برده گان اسلامی تازیان تبهکار نیستند و بسیار آزاد منش تر از آنی هستند که اسلامیست های تبهکار و جنایتکار تصور میکنند. هر کس آزاد است و حق این را دارد, که به شیوه خود مبارزه کند, این را باید به کسانی گفت که تازی پرست هستند و به ایشان توهین میکنند و یا فراموشی دارد و یا دیوانه است و یا احمق است و یا دشمن است با شناسنامه ایرانی!!! به هر شکل نباید در کل از سر حسادت یا حقارت به مبارزه با اینگونه افراد برخاست! به باور من وجود اینگونه افراد شناخته شده میتواند در خارج بیشتر مثمر ثمر باشد و یک دهن کجی بزرگ به رژیم جمهوری جهل و جنون و جنایتکار اسلامی است و از آنها باید بر ضد این جنایتکاران ضد انسان و ضد زن بهره گرفت !! زن بودن جرم نيست هنر است!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
29.12.2014
.............. —

No comments:

Post a Comment