Saturday, December 20, 2014

تاریخ بخارا در مورد رفتار مسلمانان تازی جنایتکار با ایرانیان اینگونه می نویسد


Photo: ‎تاریخ بخارا در مورد رفتار مسلمانان تازی جنایتکار با ایرانیان اینگونه می نویسد:
بیکند شهری بود از سغد. سغد مرکز تجاری بین مللی در شرق ایران در زمان ساسانیان بود و شهری بسیار زیبا و ثروتمند. "اندربیکند" مردی بود که وی را دو دختر با جمال ( زیبا ) داشت. " ورقا ابن نصر " فرمانده سپاه اسلام  تازیان هر دو دختر را از خانه بیرون کشید. مرد ایرانی گفت: در میان این شهر بزرگ چرا دختران مرا میبری؟ ورقا پاسخی نداد. مرد بجست و کاردی بر وی بزد. ورقا زخمی شد اما  کشته نشد. چون خبر به قتیبه رسید، گفته شد که همه شهر "حرب" هستند. در نتیجه شهر به کلی منهدم گشت. مردان قادر به جنگ قتل عام گشتند و اموال شهر به تصرف در آمد. سپس کشتار سمرقند و خوارزم شد. پس  از آن گرگان به محاصره "یزید مهلب" در آمد. طبری می نویسد او با الله (بت سنگی تازیان) پیمان بست که به مناسبت این مبارزه طولانی ایرانیان طبرستان با اسلام تازی  و کشتن عده زیادی  از  مسلمانان  تازی در آنجا آنقدر از مردمان  ایران آنها خواهد کشت که خونشان به جریان بیافتد و آسیاب ها بگردش درافتد و با خون آنها گندم و نان بپزند. محاصره  پس از 7 ماه به پایان رسید. یزید مهلب 1000 نفر را در دره ای برد و همگان را قتل عام نمود. اما  خونشان به جریان نیافتاد. لیکن دستور داد آب را به خونها ببندند تا جریان بیافتد. گزارش این نبرد حاکی از آن است که 14000 هزار ترک در شبه جزیره و 40000 تن ایرانی در نبرد گرگان کشته شدند و هزاران اسیر بدست آمد و 30 میلیون درهم غنائم بدست آمد. که یک پنجم آن به مبلغ 6 میلیون درهم راهی دمشق شد. بدین ترتیب آخرین منطقه از ایران ( طبرستان ) به زیر یوق سپاه اسلام جنیاتکار تازیان  در آمد و به نام خدا و  الله (بت سنگی تازیان جنایتکار ) هم میهنان ما کشتار و غارت شدند و امروز این ارثیه جنایتکار و شوم و نکبت بار به ما رسید.

هیچ شکی نیست که احکام اسلامی‌ تازیان جنایتکار  از چهارده قرن پیش و از زندگی قبیله‌ای بادیه نشینان حجاز تا زمان حال منجمد شده است و کوچکترین سازگاری با اخلاقیات و اصول زندگی مدرن ندارد.
آگاهی بنیان رهایی است.
برگ اسلام جنایتکار است.
موریس آریایی 
..................‎
تاریخ بخارا در مورد رفتار مسلمانان تازی جنایتکار با ایرانیان اینگونه می نویسد:
بیکند شهری بود از سغد. سغد مرکز تجاری بین مللی در شرق ایران در زمان ساسانیان بود و شهری بسیار زیبا و ثروتمند. "اندربیکند" مردی بود که وی را دو دختر با جمال ( زیبا ) داشت. " ورقا ابن نصر " فرمانده سپاه اسلام تازیان هر دو دختر را از خانه بیرون کشید. مرد ایرانی گفت: در میان این شهر بزرگ چرا دختران مرا میبری؟ ورقا پاسخی نداد. مرد بجست و کاردی بر وی بزد. ورقا زخمی شد اما کشته نشد. چون خبر به قتیبه رسید، گفته شد که همه شهر "حرب" هستند. در نتیجه شهر به کلی منهدم گشت. مردان قادر به جنگ قتل عام گشتند و اموال شهر به تصرف در آمد. سپس کشتار سمرقند و خوارزم شد. پس از آن گرگان به محاصره "یزید مهلب" در آمد. طبری می نویسد او با الله (بت سنگی تازیان) پیمان بست که به مناسبت این مبارزه طولانی ایرانیان طبرستان با اسلام تازی و کشتن عده زیادی از مسلمانان تازی در آنجا آنقدر از مردمان ایران آنها خواهد کشت که خونشان به جریان بیافتد و آسیاب ها بگردش درافتد و با خون آنها گندم و نان بپزند. محاصره پس از 7 ماه به پایان رسید. یزید مهلب 1000 نفر را در دره ای برد و همگان را قتل عام نمود. اما خونشان به جریان نیافتاد. لیکن دستور داد آب را به خونها ببندند تا جریان بیافتد. گزارش این نبرد حاکی از آن است که 14000 هزار ترک در شبه جزیره و 40000 تن ایرانی در نبرد گرگان کشته شدند و هزاران اسیر بدست آمد و 30 میلیون درهم غنائم بدست آمد. که یک پنجم آن به مبلغ 6 میلیون درهم راهی دمشق شد. بدین ترتیب آخرین منطقه از ایران ( طبرستان ) به زیر یوق سپاه اسلام جنیاتکار تازیان در آمد و به نام خدا و الله (بت سنگی تازیان جنایتکار ) هم میهنان ما کشتار و غارت شدند و امروز این ارثیه جنایتکار و شوم و نکبت بار به ما رسید.

هیچ شکی نیست که احکام اسلامی‌ تازیان جنایتکار از چهارده قرن پیش و از زندگی قبیله‌ای بادیه نشینان حجاز تا زمان حال منجمد شده است و کوچکترین سازگاری با اخلاقیات و اصول زندگی مدرن ندارد.
آگاهی بنیان رهایی است.
برگ اسلام جنایتکار است.
موریس آریایی
.................

No comments:

Post a Comment