Thursday, December 11, 2014

من توهین میکنم.......

Photo: ‎روشنگری با موریس آریایی
http://morisaryai.blogspot.de/
اگر جهل از طبیعت موجب تولد خدایان شد، دانش از طبیعت موجب نابودی خدایان میشود همه مطالب و حقوق این تارنما متعلق به وبلاگ «روشنگری با موریس آریایی» می‌باشد. آیا تا کنون از خودتان پرسیدید چرا باید اینهمه دین های مزخرف وجود داشته باشد, دین ساختگی و جنایت محض است. با مذهب مغز مردم خالی میشود و شکم روحانیون پر! آن چه خدایی است که نتوانست یک دین درست کند؟!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی
http://morisaryai.blogspot.de‎

من توهین میکنم.......
من به دینی که زن را از بیضه چپ مرد کمتر می داند توهین میکنم، من به دینی که دستور سر بریدن مخالفانش را می دهد توهین میکنم، من به دینی که مخالفان اسلام جنایتکار تازیان را نجس می داند توهین میکنم، من به دینی که اجازه غنیمت گرفتن زنان را می دهد توهین میکنم، من به دینی که چند همسری را رواج می دهد توهین میکنم، من به دینی که فرمان قطع انگشت و دست و پا را می دهد توهین میکنم، من به دینی که تهدید به شکنجه و سوزانده شدن در آتش می کند توهین میکنم، من به دینی که دختر ۹ ساله را آماده سکس می داند!! توهین میکنم، من به دینی که فرمان جنگ با غیر مسلمانان را می دهد توهین میکنم، من به دینی که اعراب مهاجم با حمله به کشورم ، رواجش دادند توهین میکنم، من به دینی که زن را کالا فرض می کند و او را ناقص عقل می داند توهین میکنم، من به دینی که حیوانات بی‌ آزار را ددمنشانه سر میبرد توهین می‌کنم، من توهین کردن را از همانی یاد گرفتم که تبر برداشت و بت هایی که برای مردم مقدس بود را شکست...!!
..................................................

No comments:

Post a Comment