Thursday, December 11, 2014

چند فتوا ی تازیان و آخوندهای فاسد برای خانوم ها

Photo: ‎چند فتوا ی تازیان و آخوندهای  فاسد  برای خانوم ها: ١- موز، خیار، کدو و هویج ممنوع ! ٢- پوست آرنج آقایون تحریک کننده است! ٣- صورت زنان مثل واژن می‌ماند!!

١- به گزارش فاکس نیوز، یک آخوند تازی ساکن اروپا به زنان مسلمان تازی  اخطار کرده که به موز و خیار نزدیک نشوند تا مبادا افکار «جنسی» به سرشان بزند! بنا بر همین گزارش و به نقل از یک ناشر اسلامی تازیان که سایت Bikya Masr آنرا نقل کرده، زنانی که هوس خوردن موز و خیار به سرشان می‌زند، باید بعد از قطعه قطه و ریز شدن توسط یک مرد آشنا (ترجیحا پدر یا همسر) آنرا میل کنند. کدو و هویج هم در فهرست میوه‌های ممنوعه این شیخ تازی وجود دارد، انتشار این خبر در میان گروه‌های لیبرال تازیان باعث شرمساری و ناراحتی و البته بسیاری با این مساله به شوخی و خنده برخورد کرده‌اند. بنا بر همین گزارش، این روحانی که تنها از او به عنوان «شیخ» یاد شده، این حرف‌ها را در پاسخ به این سوال که چگونه باید زن‌ها را «کنترل» کرد وقتی برای خرید به سبزی فروشی و بقالی می‌روند و آیا اگر این قلام را در دست بگیرند، بد است یا نه، گفته است که این دیگر مساله‌ای است میان ایشان و اله  خودشان !! 
یک روزنامه‌نگار زن لبنانی-دانمارکی در توییتر پرسیده است: «اگر زنان مسلمانان تازی باید از موز و خیار دوری کنند، پس مردان هم باید از “طالبی” فاصله بگیرند!»

٢- یک شیخ سلفی دیگر  گفته است که حجاب زنانه برای پوشاندن چهره زنان است، چون صورت زن مثل «واژن» می‌ماند! پس از مقایسه پوست آرنج مردان با پوست بیضه از سوی یک روحانی فاسد ایرانی که معتقد بود به همین دلیل باید پوشانده شود تا زنان تحریک نشوند، مقایسه چهره زنان با اندام جنسی‌شان و اعتقاد به پوشاندن به خاطر تحریک مردان، توسط این شیخ مصری، احتمالن باید منتظر مقایسه‌های دیگری باشیم. به گزارش سایت «ایلاف» شیخ أبو اسحاق الحويني که یک روحانی تازی سلفی است گفته که حجاب زنانه برای پوشاندن چهره زنان است، چون صورت زن مثل واژن است! این خبر سایت لبنان امروز نقل کرده است. سخنان این شیخ در واکنش به بحثی در مورد رفتار هدى شعراوي، فمینیست مصری بود که در دهه بیست، حجابش را در ملا عام و در یک ایستگاه قطار از سر درآورده بود. این شیخ معتقد است که چهره زنان برای مردان جذاب است و به همین دلیل آن‌را با اندام جنسی‌شان مقایسه کرده است. پس از مقایسه پوست آرنج مردان با پوست بیضه از سوی یک آخوند  شیعه انگلیسی که معتقد بود به همین دلیل باید پوشانده شود تا زنان تحریک نشوند، مقایسه چهره زنان با اندام جنسی‌شان و اعتقاد به پوشاندن به خاطر تحریک مردان،  توسط این شیخ مصری، باید منتظر مقایسه‌های دیگری باشیم!!

٣- پوست آرنج و بیضه اسلام”نماینده ولی فقیه فاسد رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی  در دانشگاه آزاد یزد: پوست آرنج شبیه پوست بیضه است!” نماینده ی ولی فقیه تبهکار  گفته است که دلیل ممنوعیت پوشیدن پیراهن آستین کوتاه در حکومت آخوندای  فاسد و تبهکار  این است که پوست آرنج شبیه به پوستِ –با عرض معذرت- بیضه  یا تخم است. نمُردیم و یکی از شگفتی های مذهب آقایان را دیدیم.  این شباهت خیره کننده است. البته روی مان به دیوار و گلاب به روی شما پیش تر ها به این موضوع دقت نکرده بودیم یا راست اش را بگوییم به این شباهت شگفت انگیز اصلا توجه نکرده بودیم و اما ریزبینی آقایانِ آخوندهای جنایتکار  باعث شده است که ما هم بسیار دقیق به همه چیز –و واقعا همه چیز- نگاه کنیم. اگر دقتی که روی این مسائل می کنیم روی مسائل علمی کرده بودیم به جرات میتوان گفت که شاتل فضایی هم هوا می کردیم  اما افسوس که چون انسانیم و هنگامی  یک جای مان قوی می شود یک جای دیگرمان ضعیف می شود نمی توانیم هم به شکل پوست بیضه فکر کنیم هم شاتل هوا کنیم. خلاصه شما نگاه کنید به خارجی ها، به رغم لخت و پتی بودن شان چون حواس شان به مشابهت پوست آرنج و بیضه نیست پس به جاهای مختلف همدیگر زُل نمی زنند و اگر هم زُل بزنند مانند اینها  به دقت زُل نمی زنند و مو را از ماست و تخم را از میوه بیرون نمی کشند. و هر روز نیز بیشتر پیشرفت میکنند, پس اینها  حواس شان به شاتل و این چیزها می رود و آنها  حواس شان به آن‌جا های آدم ها !!
  نتیجه اینکه  اسلام جنایتکار تازیان فقط به پایین تنه کار دارد   و این چرندیات تنها از مغز پوک و پوسیده یک مشت جانوران اسلامی فاسد و تبهکار تراوش میشود !!
آگاهی بنیان رهایی است.
برگ اسلام جنایتکار است.
.............................................‎

چند فتوا ی تازیان و آخوندهای فاسد برای خانوم ها: ١- موز، خیار، کدو و هویج ممنوع ! ٢- پوست آرنج آقایون تحریک کننده است! ٣- صورت زنان مثل واژن می‌ماند!!

١- به گزارش فاکس نیوز، یک آخوند تازی ساکن اروپا به زنان مسلمان تازی اخطار کرده که به موز و خیار نزدیک نشوند تا مبادا افکار «جنسی» به سرشان بزند! بنا بر همین گزارش و به نقل از یک ناشر اسلامی تازیان که سایت Bikya Masr آنرا نقل کرده، زنانی که هوس خوردن موز و خیار به سرشان می‌زند، باید بعد از قطعه قطه و ریز شدن توسط یک مرد آشنا (ترجیحا پدر یا همسر) آنرا میل کنند. کدو و هویج هم در فهرست میوه‌های ممنوعه این شیخ تازی وجود دارد، انتشار این خبر در میان گروه‌های لیبرال تازیان باعث شرمساری و ناراحتی و البته بسیاری با این مساله به شوخی و خنده برخورد کرده‌اند. بنا بر همین گزارش، این روحانی که تنها از او به عنوان «شیخ» یاد شده، این حرف‌ها را در پاسخ به این سوال که چگونه باید زن‌ها را «کنترل» کرد وقتی برای خرید به سبزی فروشی و بقالی می‌روند و آیا اگر این قلام را در دست بگیرند، بد است یا نه، گفته است که این دیگر مساله‌ای است میان ایشان و اله خودشان !!
یک روزنامه‌نگار زن لبنانی-دانمارکی در توییتر پرسیده است: «اگر زنان مسلمانان تازی باید از موز و خیار دوری کنند، پس مردان هم باید از “طالبی” فاصله بگیرند!»

٢- یک شیخ سلفی دیگر گفته است که حجاب زنانه برای پوشاندن چهره زنان است، چون صورت زن مثل «واژن» می‌ماند! پس از مقایسه پوست آرنج مردان با پوست بیضه از سوی یک روحانی فاسد ایرانی که معتقد بود به همین دلیل باید پوشانده شود تا زنان تحریک نشوند، مقایسه چهره زنان با اندام جنسی‌شان و اعتقاد به پوشاندن به خاطر تحریک مردان، توسط این شیخ مصری، احتمالن باید منتظر مقایسه‌های دیگری باشیم. به گزارش سایت «ایلاف» شیخ أبو اسحاق الحويني که یک روحانی تازی سلفی است گفته که حجاب زنانه برای پوشاندن چهره زنان است، چون صورت زن مثل واژن است! این خبر سایت لبنان امروز نقل کرده است. سخنان این شیخ در واکنش به بحثی در مورد رفتار هدى شعراوي، فمینیست مصری بود که در دهه بیست، حجابش را در ملا عام و در یک ایستگاه قطار از سر درآورده بود. این شیخ معتقد است که چهره زنان برای مردان جذاب است و به همین دلیل آن‌را با اندام جنسی‌شان مقایسه کرده است. پس از مقایسه پوست آرنج مردان با پوست بیضه از سوی یک آخوند شیعه انگلیسی که معتقد بود به همین دلیل باید پوشانده شود تا زنان تحریک نشوند، مقایسه چهره زنان با اندام جنسی‌شان و اعتقاد به پوشاندن به خاطر تحریک مردان، توسط این شیخ مصری، باید منتظر مقایسه‌های دیگری باشیم!!

٣- پوست آرنج و بیضه اسلام”نماینده ولی فقیه فاسد رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی در دانشگاه آزاد یزد: پوست آرنج شبیه پوست بیضه است!” نماینده ی ولی فقیه تبهکار گفته است که دلیل ممنوعیت پوشیدن پیراهن آستین کوتاه در حکومت آخوندای فاسد و تبهکار این است که پوست آرنج شبیه به پوستِ –با عرض معذرت- بیضه یا تخم است. نمُردیم و یکی از شگفتی های مذهب آقایان را دیدیم. این شباهت خیره کننده است. البته روی مان به دیوار و گلاب به روی شما پیش تر ها به این موضوع دقت نکرده بودیم یا راست اش را بگوییم به این شباهت شگفت انگیز اصلا توجه نکرده بودیم و اما ریزبینی آقایانِ آخوندهای جنایتکار باعث شده است که ما هم بسیار دقیق به همه چیز –و واقعا همه چیز- نگاه کنیم. اگر دقتی که روی این مسائل می کنیم روی مسائل علمی کرده بودیم به جرات میتوان گفت که شاتل فضایی هم هوا می کردیم اما افسوس که چون انسانیم و هنگامی یک جای مان قوی می شود یک جای دیگرمان ضعیف می شود نمی توانیم هم به شکل پوست بیضه فکر کنیم هم شاتل هوا کنیم. خلاصه شما نگاه کنید به خارجی ها، به رغم لخت و پتی بودن شان چون حواس شان به مشابهت پوست آرنج و بیضه نیست پس به جاهای مختلف همدیگر زُل نمی زنند و اگر هم زُل بزنند مانند اینها به دقت زُل نمی زنند و مو را از ماست و تخم را از میوه بیرون نمی کشند. و هر روز نیز بیشتر پیشرفت میکنند, پس اینها حواس شان به شاتل و این چیزها می رود و آنها حواس شان به آن‌جا های آدم ها !!
نتیجه اینکه اسلام جنایتکار تازیان فقط به پایین تنه کار دارد و این چرندیات تنها از مغز پوک و پوسیده یک مشت جانوران اسلامی فاسد و تبهکار تراوش میشود !!
آگاهی بنیان رهایی است.
برگ اسلام جنایتکار است.
...........................................

No comments:

Post a Comment