Tuesday, August 2, 2016

عکس اسب اثنا حشری زیر حواله به جمهوری جنایتکار اسلامی




عکس اسب اثنا حشری زیر حواله به جمهوری جنایتکار اسلامی و اسلام جنایتکار تازیان و آخوند های دزد, فاسد و تبهکار با خانواده شان.... 
آخونده بچشو (توله شو) میبره دکتر میگه آقای دکتر بچم غذا (شاش شتر) نمیخوره . . . . . . دکتره میگه : عمامتو بذار سرش, ,مملکتم میخوره.

آخونده میگه: اگر زنی حامله از کنار باغی رد بشود و از روی هوس یکدانه انار بخورد
بچه‌اش دزد میشود!!
باید از این ابله احمق بیسواد پرسید: اونیکه ﺩﻛﻞ نفتي رو دزدید و ایران را میخورند، ﻧﻨﻪ های جندشون چی خورده؟
ماهی از سر گنده گردد، نی ز دم // فتنه از عمامه خیزد نی زخم.
اسلام جنایتکار است
+++

افشای حقوقهای چند صد میلیونی در جمهوری جنایتکار اسلامی و در دولت آخوند جنایتکار حسن روحانی!!
.
در ادامه جنگ و جدال باندهای حکومتی، فیشهای حقوقی «چند صد میلیونی» مدیران دولت حسن روحانی افشا شده است.
.
از جمله این موارد می توان به فیش حقوقی «صفدر حسینی» ریئس به اصطلاح «اصلاح طلب» صندق توسعه ملی اشاره کرد که طبق اسناد و مدارک افشا شده از فرودین تا اسفند سال 1394 به طور میانگین ماهانه مبلغ «پنجاه و هفت میلیون و چهارصد هزار تومان» بابت حقوق آن هم فقط از این صندق دریافت کرده است. به عبارت دیگر صفدر حسینی ریاست صندوق توسعه ملی که در دولت آخوند محمد خاتمی، «وزیر کار» و سپس «وزیر امور اقتصاد و دارایی» بود و سابقه عضویت در به اصطلاح جبهه مشارکت (حزب کاسه لیسان ولایت) را نیز در کارنامه خود دارد در سال 1394 جمعاً حدود 686 میلیون تومان بابت حقوق تنها از صندوق توسعه ملی دریافت کرده است که با توجه به چند شغله بودن اکثر مدیران دولتی مشخص نیست چه میزان از اموال عمومی بابت حقوق در اختیار وی قرار گرفته است.
.
بر اساس گزارش خبرگزاری حکومتی تسنیم ، «صفدر حسینی» علاوه بر حقوق یاد شده در سال 1394 همچنین مبلغ «۳۰۰ میلیون تومان وام با نرخ سود چهار درصد» دریافت کرده است. گفتنی است «قائم مقام این صندوق نیز متوسط حقوق دریافتی ماهیانه‌ اش در سال گذشته حدود «۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان» بوده است و وی نیز مانند «صفدر حسینی» ، وام ۳۰۰ میلیونی با تنها چهار درصد سود دریافت کرده است. گزارش یاد شده حاکی است که یک عضو دیگر هیات عامل صندوق توسعه ملی نیز در سال ۹۴ به طور متوسط ماهیانه «۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان» به علاوه ۳۰۰ میلیون تومان وام با نرخ چهار درصد دریافت کرده است. «مسعود مزینی» و «محمدرضا شجاع‌ الدینی» دیگر اعضاء بازنشسته این صندوق نیز در سال 94 به ‌طور متوسط به ترتیب ماهیانه «37 میلیون و 400هزار تومان» و «37 میلیون و 200 هزار تومان» و مانند سایر اعضا وام 300 میلیونی با نرخ چهار درصد دریافت کرده اند.
.
از دیگر چپاول های حکومتی از این دست می توان به حقوق و مزایای «385 میلیون تومانی» علی صدقی مدیر عامل بانک رفاه کارگران اشاره کرد. لازم به ذکر است وب‌ سایت حکومتی «افکار نیوز» زمستان ۹۳ در گزارشی از تأسیس صرافی «صدقی و شرکاء» با مشارکت حسین فریدون (برادر آخوند حسن روحانی)، علی صدقی، مانی مهاجان و علی اسدیان خبر داده بود. علاوه بر این حسین فریدون به همراه علی صدقی و مانی مهاجان در سال ۹۱ «شرکت آوا نوتریگا» را به عنوان یک شرکت خدمات صادرات و واردت به ثبت رسانده‌اند.
.
روزنامه حکومتی کیهان پنجشنبه ۲۰ خرداد در ادامه جنگ و جدال باندهای حکومتی بر سر حقوقهای نجومی در گزارش دیگری از دریافت پاداش چند صد میلیون تومانی اعضای هیئت مدیره بانک‌های صادرات، ملت، سینا و خاورمیانه خبر داد. برپایه این گزارش پاداش اعضای هیئت مدیره بانک صادرات ۴۰۰ میلیون تومان، بانک ملت ۵۵۰ میلیون تومان، بانک سینا ۲۵۰ میلیون تومان و بانک خاورمیانه ۹۶۰ میلیون تومان بوده است. پاداش و حقوق و مزایای چند صد میلیون تومانی مدیران و اعضای هیئت مدیره بانک‌ها در حالی منتشر می‌شود که مرکز پژوهش‌های مجلس آخوندها از ورشکستگی نظام بانکی خبر داده است.
+++
جنجال حقوق‌ها؛ مدیران چهار بانک در ایران 'برکنار شدند'

مدیر عامل بانک ملت یکی از مدیران برکنار شده است
خبرگزاری دولتی ایران از تغییر مدیر چهار بانک بزرگ به دلیل "دریافت حقوق‌ها و وام‌های نامتعارف" خبر داده است.
آگهی

به گزارش ایرنا به نقل از "یک مقام آگاه" به دنبال دستور رئیس جمهوری ایران برای بررسی موضوع حقوق‌های مدیران، علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی، مدیران بانک‌های ملت، صادرات، رفاه و قرض‌الحسنه مهر ایران را تغییر داده است.
ساعتی پیش از اعلام این خبر اسماعیل للـه‌گانی، مدیر عامل بانک صادرات ایران در نامه‌ای به وزیر اقتصاد به دلیل "فضای ایجادشده در رسانه‌های کشور درباره پرداخت‌های بالا به مدیران" از سمت خود کناره‌گیری کرده بود اما خبرگزاری دولتی ایران از "کنار گذاشتن" این مدیر به همراه سه مدیر عامل دیگر خبر داده است.
بر اساس این گزارش علی رستگار سرخه‌ای و سیامک دولتی به ترتیب از مدیر عاملی بانک ملت و بانک قرض الحسنه مهر ایران کنار گذاشته شده‌اند.
خبر تغییر علی صدقی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران هم که پیش از این مطرح شده بود اکنون تایید شده است.
این کناره‌گیری‌ها در حالی صورت می‌گیرد که در روزها و هفته‌های اخیر جنجال مربوط به "حقوق‌های بالای" مدیران دستگاه دولتی با اظهارات مقام‌های ارشد حکومت ایران و پی‌گیری رسانه‌ها به اوج خود رسیده است.
+ بیشتر بخوانید: جنجال فیش‌های حقوقی؛ یک مدیر در ایران به زندان محکوم شد
خبرگزاری ایرنا به نقل ار مقام آگاه در دولت گزارش داده است که بحث برکناری مدیران بانکی متخلف بعد از دیدار اخیر هیئت دولت با آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی و تاکید او بر رسیدگی سریع به این موضوع در دستور کار گرفته است.
آقای خامنه‌ای حدود یک هفته پیش در دیدار با اعضای هیئت دولت گفت "موضوع حقوق های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است" و خواهان برخورد با این مسئله شد.
رهبر جمهوری اسلامی گفت "این موضوع نباید شامل مرور زمان شود بلکه باید حتما به صورت جدی پیگیری، و نتیجه آن به اطلاع مردم رسانده شود."
پیش از آن حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران دستور برخورد فوری با مدیران متخلف در این پرونده را صادر کرده بود.
+++
از آخوند ستمگری پرسیدند :
چه می خوری؟ گفت:گوشت ملت.
گفتند چه مینوشی؟ گفت:خون ملت.
گفتند چه میپوشی؟ گفت:پوست ملت.
گفتند اینها را از کجا می اوری؟
گفت: از جهل ملت
گفتند چگونه این جهل را نگاهداری می کنی؟
گفت: در جعبه ای طلایی به نام "مقدسات"
گفتند از این جعبه چگونه محافظت
میکنی؟
گفت: بوسیله خرافات!!!

کسانیکه می توانند تو را باورمند به چرندیات مذهب کنند، می توانند تو را وادار به انجام کارهای جنایتکارانه و وحشیانه کنند.ولتر
+++

No comments:

Post a Comment