Sunday, August 7, 2016

ایران امروز آبروریزی در همه زمینه ها




ایران امروز آبروریزی در همه زمینه ها
المپیک یا میدان جنگ کاروان عزاداران تازیان
◀همه چیزشان شبیه همه چیزشان است!! المپیک را بجای پار المپیک معلولان اشتباه میگیرند و در جهان آبروی یک ملت را با آن لباس های گند تازیان مادر قحبه میبرند و مورد تمسخر جهان قرار میگیرند!!! نمیدانیم این جنایتکاران اشغالگر چه اسراری دارند ایرانیها را اعرب و تازی به جهانیان نشان بدهند!!!

✔ایران کشور اشغالی است و به دست اشغالگران تازی پرست تبهکار فاسد و جنایتکار به تاراج میرود و چپاول میشود. بی جهت نیست که ملت ایران در رژیم جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی فقیر شده اند و زنان به تن فروشی و خود فروشی روی می آورند!!کدبان موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است....
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کمونیست و چپی و مارکسیست و چریک میشویم اما دین دار و خدا پرست و تازی پرست باقی میمانیم!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....

◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. طلاق میگیریم ول کن یکدیگر نیستیم, انگار ارث پدرمان را طلب داریم, تا ابد برای هم مزاحمت ایجاد میکنیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. بچه میاوریم مزاحم زندگیمان میشوند و هیچ مسولیت پذیر نیستند, تا پیر میشوند کنارمان هستند!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. رابطه ای را هنوز پایان نداده وارد رابطه دیگری میشویم و انتقام گیری ها آغاز میشود!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. عشق و عاشقی میکنیم و مثلث عشقی درست میکنیم , آنقدر به هم خیانت میکنیم تا گندش در می آید!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. دوست بازی میکنیم انقدر یکدیگر را اذیت و آزار و کنترل میکنیم که از جان خود سیر میشویم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کمونیست و چپی و مارکسیست و چریک میشویم اما دین دار و خدا پرست و تازی پرست باقی میمانیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کارل مارکس بیخدا و بی دین بود, اما بسیار مزحک است که ایرانیهای کمونیست و مار کسیست عقب مانده هم با خدا و هم با دین هستند!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. سیاسی کار میشویم, اما نه سیاست را میشناسیم و هنوز در ۶۰ سال پیش گیر کرده ام و به مرده و زنده این و آن فحاشی میکنیم و نه فن سیاست را میشناسیم که میگوید امنیت بیرونی و تفاهم درونی واحد سیاست را تأمین کند!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. در سیاست نیز مانند زندگی شخصی لوناتیک و لابیل هستیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. لمپن گری و بی فرهنگی میکنیم سر کشور های خارجی را کلاه میگذاریم و پناهنده میشویم اما با پاسپورت جمهوری جنایتکار اسلامی سر از ایران در میاوریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کسانیکه برایمان کار مثبت انجام میدهند را از کنار خود دور میکنیم و به جایش ارازل و اوباش را جانشین میکنیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کلاه برداری میکنیم و دروغ میگوییم و سر همه را کلاه میگزاریم و از خواهر و مادر خود هم نمی گذریم و اگر دستمان برسد کلاه سر خواهر و مادر خود هم میگذاریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. برای دیگران هیچ کاری انجام نمیدهیم اما پررو و زیاده خواه و پرتوقع هستیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. بی فرهنگی میکنیم و نام نگارنده همین مطلب را پاک میکنیم و برای پز دادن به نام خود پست میکنیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. به خارج می آییم اما خرافات و عقب ماندگی خود را زودتر از خود پست میکنیم و هیچ چیزتازه ای نیز یاد نمیگیریم و اگر کسی هم بهتر از خودمان بداند طردش میکنیم, مبادا به خرافات و عقب ماندگی و بیسوادیمان صدمه یا آسیبی وارد آید!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. خواننده و راننده و ورژشکار و هنرمند میشویم؛ اما هیچ گامی در راه خرافه زدایی و بی فرهنگی و آزادی بر نمیداریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کشور آباد و آزاد خود را خراب و ویران میکنیم, پس از آن پناهنده میشویم و مویه و زاری میکنیم و غصه میخوریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. دزدی و سرقت ادبی میکنیم مطالب و نوشته های مردم را به نام خود میکنیم و یک چیزی هم طلبکار میشویم!!!کدبان موریس آریایی.
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است...نگارنده مطلب کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....✔ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....
کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
پ.ن:
نامی از ایران در مراسم بازی‌های المپیک، نیست!!
آخوندای پلید نام ایران را حذف کردند. فکر میکنید مردم اهمیت میدهند ؟ آنهائی که اهمیت میدادند در زیر خاکند یا در سیاه چالها مابقی نگران شغل برای فرزندانشان هستند که یک شغلی برای بچه هایشان پیدا بشود کی بفکر نام ایران است ؟ بعضی از غربت نشینان هستند که بفکر ایران و گذشته زیبای آن هستند در درون آنهائی که بی بضاعت هستند بفکر گذران زندگی هستند و آنهائی هم که دارن بفکر این هستند که داشته هایشان را بیشتر بکنند!!
https://youtu.be/78JiuYISbX0
◀در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب و وحشت است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن...کدبان موریس آریایی.. اسلام تازیان جنایتکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران اشغالی است. جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز وحشیگری، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است.کدبان موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... ◀◀✔ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با نام منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....
کانال فرهنگسازی و روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
گفتی پدر این سرزمین دور باد از شر و دروغ
قحطی نبیند این دیار دشمن بماند بی فروغ
گفتی چنان ارزنده است این خاک زرین کهن
خاکی که جسمت بعد از مرگ یک ذره از ایران بود
شرم بر ما ای پدر ما خود شدیم دشمن او
مهر وطن قحطی شده رایج شده کذب و دروغ
شرم بر ما ای پدر دادیم به باد آداب خویش
بیگانه شد سر مشق ما از یاد بردیم رسم خویش
به جای شمس و مثنوی سر داده ایم حزن و فغان
شیون شده عادت ما -ما وارثان مهرگان
شرم بر ما ای پدر ما که ز خود بی خبریم
دزدیده شد گنج وطن در خواب خوش غوطه وریم
بردن ربودن خاکمان به گل نشست دریایمان
گلها همه پژمرده اند رنگ رفته از فرهنگ مان
تقصیر ندارد روزگاه ظالم نخوانید این جهان
بر این دیار با شکوه ما خود نبودیم پاسبان
http://youtu.be/JEOVlg6LNKk
 —

No comments:

Post a Comment