Tuesday, August 2, 2016

یکبار مزدور همیشه مزدور




یکبار مزدور همیشه مزدور
ماجرای اکثريت نادان و اقليت خائن!!
«اوريانا فالاچي»، روزنامه نگار برجسته ايتاليایي، از «وينستون چرچيل» سوال مي‌کند: آقاي نخست‌وزير، شما چرا براي ايجاد يک دولت استعماري و دست‌نشانده به آن سوي اقيانوس هند مي‌رويد و دولت هند شرقي را به وجود مي‌آوريد؛ اما اين کار را نمي‌توانيد در بيخ گوشتان، يعني در کشور ايرلند که سال‌هاست با شما در جنگ وستيز است، انجام بدهيد؟
وينستون چرچيل، بعد از اندکي تامل پاسخ مي‌دهد: براي انجام اين کار به دو ابزار مهم احتياج داريم که آن دو ابزار را در ايرلند در اختيار نداريم.
روزنامه‌نگار مي‌پرسد، آن دو ابزار چيست؟ چرچيل پاسخ می‌دهد: اکثريت نادان و اقليت خائن ...
+++
یکبار مزدور همیشه مزدور
◀رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان این گروه در پاریس ، از مرگ رجوی سرکرده این گروه تروریستی خبر داد. بسیار شگفت انگیز که این گروه تروریستی تازی پرست در خائن بودن و مزدور بودنشان هیچ تردیدی ندارند و آنرا نیز پنهان نمیکنند و به آن افتخار هم میکنند!! تا بود مزدور صدام جنایتکار بودند, و هم اکنون نیز مزدور عربستان تبهکار هستند. خبر چه درست باشد یا نباشد, هیچ تفاوتی برای ملت ایران نمیکند. این گرو ترروستی و سران مزدور و جنایت کارشان خیلی وقت است که مرده است و در آینده سیاسی ایران نیز هیچ نقشی ایفا نخواهند کرد. اینها روی دیگر سکه آخوندان فاسد و جنایتکار هستند. هر کسی که فکر میکند پس از جمهوری جنایتکار اسلامی مردم در ایران یک حکومت تبهکار اسلامی دیگر میخواهند باید بسیار دیوانه باشد!!موریس آریایی- دین مانع فرایند رشد و بالندگی عقلانی انسان است و می خواهد انسان را در دوران کودکی نگهدارد. دین زاییده ی عطش اطاعت است، اطاعتی که به شکل آیین ها و تشریفاتی مضحک و خرافاتی به اجرا در می آید.مردم جهان نیز از آن دوری میکنند.موریس آریایی- دین ناتوانی عقلی انسان برای چشم پوشی آگاهانه از غرایز به منظور زندگی اجتماعی است . دین مانع فرایند رشد و بالندگی عقلانی انسان است و مردم بردگان ایده الوژی دینی هستند. مردم ایران بردگان ایده الوژی دینی هستند، رهایی با آگاهی به دست میاید و برای رسیدن به آزادی باید از دشت تاریک نادانی و بی خبری گذشت، آگاهی تنها ستاره روشنگر این راه است.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...◀ننگ ابدی بر كمونيستها و توده اي ها و ماركسيست هاي اسلامي مجاهدين تروریست و تازی پرست و تاز ی پرستان ابله و احمق و اخوندهاي جنایتکار و ملعون كه با دروغ و نيرنگ با احساسات مردم بازي كردند و نتيجه همبستگي و اتحاد شوم آنها نابودي ايران و کشتار و آواره گی ايراني و به قدرت رسیدن خمینی ملعون و جنایتکار و بوجود آمدن كثيف ترين و جنایتکارترين رژیم جهان يعني جمهوري جنایتکار اسلامي در ایران شد. پیشگیری از درمان بهتر است!! یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز فساد، دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان، زندان و اعدام کاری نکرده است.کدبان.موریس آریایی . ◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، بی فرهنگی نکنید کوشش کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است..
به کانال تلگرام فرهنگ زندگی و روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran
●●●



No comments:

Post a Comment