Thursday, August 4, 2016

روشنگری های ما بی تاثیر نبوده است




روشنگری های ما بی تاثیر نبوده است!!

بیش از نیمی از ایرانیهای مهاجر نیز دینی که با آن بزرگ شده اند را ترک گفته اند و از هر ده مهاجر ایرانی در غرب هشت تا نه نفر باورمند هستند که مذهب هیچ اهمیتی در زندگی روزانه شان ندارد ...ایرانیان خارج از کشور به دین گرایش چندانی ندارند و در کشورهای غربی چنان یاد گرفته اند که دین را در حوزه ی خصوصی افراد تعریف کرده و این حق را برای خود محفوظ بدارند که در اختیار، انتخاب و یا ترک دین آزاد باشند. ایرانی ها یکی از سکولارترین گروههای مهاجر در جهان هستند، آمار منتشر شده در گوشه و کنار دنیا حکایت از رشد گرایش های سکولار و دین گریزی در میان ایرانیان و بویزه نسل جوان دارد. نکته جالب در این است ،که این ارقام را باید بخصوص از این زاویه در نظر گرفت که بسیاری از ایرانیهای مقیم خارج از کشوری گریخته اند که دارای یک سیستم مذهبی ـ دینی جنایتکار است.» بیش از نیمی از گروه ایرانی ها می گویند که نسبت به دینی که با آن بزرگ شده اند بی تفاوتند. در درون ایران نیز با توجه به ژنیت های رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی نسل جوان از دین تحمیلی تازیان تبهکار هر چه بسشتر رویگردان شده است. ✔ دین خرافات, عقب ماندگی و توهم است, دانش و خرد را جایگزین جنایات و توهمات دینی کنید.موریس آریایی-
علل و عوامل دین گریزی:
دست بریدن و اعدام و سنگسار و دیگر قوانین وحشیانه و جنایت بار دیگر . سلب آزادی های فردی، حجاب اجباری، اسید پاشی، اعدام، جنایت شکنجه و اینها دیگر عوامل دین گریزی میباشند.

◀در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب و وحشت است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن...کدبان موریس آریایی.. اسلام تازیان جنایتکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران اشغالی است. جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است.کدبان موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... ◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز نام ببرید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است..... ◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!!
◀ننگ ابدی بر كمونيستها و توده اي ها و ماركسيست هاي اسلامي مجاهدين تروریست و تازی پرست و تاز ی پرستان ابله و احمق و اخوندهاي جنایتکار و ملعون كه با دروغ و نيرنگ با احساسات مردم بازي كردند و نتيجه همبستگي و اتحاد شوم آنها نابودي ايران و کشتار و آواره گی ايراني و به قدرت رسیدن خمینی ملعون و جنایتکار و بوجود آمدن كثيف ترين و جنایتکارترين رژیم جهان يعني جمهوري جنایتکار اسلامي در ایران شد. پیشگیری از درمان بهتر است!! یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز فساد، دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان، زندان و اعدام کاری نکرده است... کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! تأثیر فسادها، در ایجاد انگیزه برای اوجگیری نا رضایتی مردم از رژیم فاسد و جنایتکار اسلامی را می توان در شعارها و دیوار نویسی های مردم تکمیل کرد:
ـ رژیم اسلامی سرچشمه فساد است.
ـ آخوند مظهر رذالت، دنائت، لئامت و فساد است.
ـ اسلام تازیان تبهکار دین جنایت و آدمکشی است، برنامه اش گسترش فساد است.
ـ تا آخوند پلید در ایران است، فساد هم هست.
ـ مرگ بر رژیم فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی .

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal

✔ دین خرافات, عقب ماندگی و توهم است, دانش و خرد را جایگزین جنایات و توهمات دینی کنید.موریس آریایی-

No comments:

Post a Comment