Wednesday, June 22, 2016

در باب آهنگ ماهی سیاه کوچولو




در باب آهنگ ماهی سیاه کوچولو
کتابک ماهی سیاه کوچولو یکی از داستان‌های کودکانه، نوشته صمد بهرنگی نویسندهٔ ایرانی است. او این داستان را در زمستان سال ۱۳۴۶ نوشت و انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوران شاهنشاهی آن را در سال ۱۳۴۷ منتشر کرد. قصه ماهی سیاه کوچولو در مورد ماهی کوچکی است که به عشق دیدن دریا خطر می‌کند و سفری دور و دراز را با تجربه‌های متفاوت آغاز می‌کند. داستان سطحی و آبکی ماهی سیاه کوچولو در سال‌های پیش از انقلاب ننگین و سیاه ۱۳۵۷، به عنوان یک داستان علیه نظام پادشاهی معرفی می‌شد و یک مشت روانی ماهی سیاه کوچولو را نماد نسل جوان انقلابی و شورشی می‌دانستند. زبان نمادین داستانک، الهام‌بخش بسیاری از نویسندگان و شاعران مختلف وطن فروش عقب مانده و خرافاتی شد و اشعار و متون بسیاری در وصفش سروده شد. آنها به دروغ میگفتند که این کتابک ممنوع بود. نویسند کتاب نیز به خاطر عدم آشنایی با شنا در یک رودخانه غرق شد.
کتابک ماهی سیاه کوچولو
http://samadbehrangi.com/…/mahisiah(www.samadbehrangi.com).…
یک کتابک بی محتوا و بد آموز که به کودکان بد آموزی و جنایت با خنجر را یاد می داد!!
خاندان پهلوی هنر دوست و ورزش دوست و مردم دوست بودند. اگر دوران شاه نبود نه خواننده زن و مرد داشتیم و نه هنرپیشه و نه فیلم پارسی نه ورزشکاری و نه گوگوشی و نه مگو شی و نه داریوشی و نه ماریوشی و نه ... و نه خاطره ای!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است..
شاه که رفت ایران و منظقه هم به گا رفت!!
◀ننگ ابدی بر كمونيستها و توده اي ها و ماركسيست هاي اسلامي مجاهدين تروریست و تازی پرست و تاز ی پرستان ابله و احمق و اخوندهاي جنایتکار و ملعون كه با دروغ و نيرنگ با احساسات مردم بازي كردند و نتيجه همبستگي و اتحاد شوم آنها نابودي ايران و کشتار و آواره گی ايراني و به قدرت رسیدن خمینی ملعون و جنایتکار و بوجود آمدن كثيف ترين و جنایتکارترين رژیم جهان يعني جمهوري جنایتکار اسلامي در ایران شد. پیشگیری از درمان بهتر است!! یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز فساد، دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان، زندان و اعدام کاری نکرده است.کدبان.موریس آریایی . تأثیر فسادها، در ایجاد انگیزه برای اوجگیری نا رضایتی مردم از رژیم فاسد و جنایتکار اسلامی را می توان در شعارها و دیوار نویسی های مردم تکمیل کرد:
ـ رژیم اسلامی سرچشمه فساد است.
ـ آخوند مظهر رذالت، دنائت، لئامت و فساد است.
ـ اسلام تازیان تبهکار دین جنایت و آدمکشی است، برنامه اش گسترش فساد است.
ـ تا آخوند پلید در ایران است، فساد هم هست.
ـ مرگ بر رژیم فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی .
سعدی می گوید: اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی/ برآورند غلامان او درخت از بیخ
آگاهی بنیان رهایی است.
موریس آریایی
ووووووووووووووووووووووووووو ....
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. بی فرهنگی میکنیم و نام نگارنده همین مطلب موریس آریایی را پاک میکنیم و برای پز دادن به نام خود پست میکنیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. خواننده و راننده و ورژشکار و هنرمند میشویم؛ اما هیچ گامی در راه خرافه زدایی و بی فرهنگی و آزادی بر نمیداریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. بی فرهنگی میکنیم و نام نگارنده همین مطلب موریس آریایی را پاک میکنیم و برای پز دادن به نام خود پست میکنیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. به خارج می آییم اما خرافات و عقب ماندگی خود را زودتر از خود پست میکنیم و هیچ چیزتازه ای نیز یاد نمیگیریم و اگر کسی هم بهتر از خودمان بداند طردش میکنیم, مبادا به خرافات و عقب ماندگی و بیسوادیمان صدمه یا آسیبی وارد آید!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کشور آباد و آزاد خود را خراب و ویران میکنیم, پس از آن پناهنده میشویم و مویه و زاری میکنیم و غصه میخوریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. دزدی و سرقت ادبی میکنیم مطالب و نوشته های مردم را به نام خود میکنیم و یک چیزی هم طلبکار میشویم!!!کدبان موریس آریایی.
◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
روشنگری در تلگرام:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
لینک آهنگ ماهی سیاه کوچولو گوگوش
https://youtu.be/qm4u7xIWlEo
بدترین بی سواد، بی سواد سیاسی است...!!
او نمی شنود، هیچ حرفی نمی زند و حتا در رویدادهای سیاسی شرکتی ندارد. او نمی‌داند که هزینه‌های زندگی از قبیل قیمت لوبیا، ماهی، آرد، اجاره، کفش و دارو همگی بستگی به تصمیمات سیاسی دارند. بی سواد سیاسی آن قدر احمق است که حتا سینه را جلو داده و با افتخار می گویدکه از سیاست بیزار است. این ابله نمی داند که از همین جهل سیاسی اوست که زنــان فاحشه و کودکان خیابانی متولد می شوند، و بدتر از همه سیاست مداران فاسدی که نوکر و خدمتگزار سرمایه داری وطنی و جهانی هستند، شکل می گیرند."
برتولت برشت
... —

No comments:

Post a Comment