Thursday, June 23, 2016

هیچ چیز در جهان مقدس نیست




◀چیزی که همیشه برای من تعجب انگیز بوده و است , اینکه در جهان هر چه افراد بیشتر تحصیل میکنند بیخدا تر و بی دین تر میشوند, اما در ایران افراد بر عکس بیشتر احمق تر و بیسواد تر و خرافاتی تر و عقب مانده تر میشوند! هیچ چیز در جهان مقدس نیست, قرآن کتاب داستان مبتذل تازیان جنایتکار جاهل و بدوی و قرون وسطایی است!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی ..
مورد توجه کسایی که میگویند به مقدسات دروغین توهین نکنید. اگر این مزخرفات برای ابله ها و نادان ها مقدس است. ما شب و روز به آنها توهین میکنیم:
من به مقدسات تو توهین میکنم...
من به دینی که زن را از بیضه چپ مرد کمترمیداند، توهین میکنم
من به دینی که دستور سربریدن مخالفانش رامیدهد، توهین میکنم
من به دینی که اجازه غنیمت گرفتن زنان را می دهد، توهین میکنم
من به دینی که چند همسری را رواج می دهد، توهین میکنم
من به دینی که در آن ارث زن نیم مرد است توهین میکنم
من به دینی که گردن میزند و دستور سنگسار میدهد توهین میکنم
من به دینی که فرمان قطع انگشتان دست و پا را می دهد ،توهین میکنم
من به دینی که دختر بچه 9 ساله را آماده همبستری(سکس)میداند، توهین میکنم
من به دینی که فرمان جنگ با غیر مسلمانان را میدهد، توهین میکنم
من به دینی که تهدید به شکنجه و سوزانده شدن در آتش را میکند، توهین میکنم
من به دینی که اعراب وحشی مهاجم با حمله به کشورم، رواجش دادند، توهین میکنم
من به دینی که زن را کالا و ناقص عقل میداند، توهین میکنم...
موریس آریایی –خرافات و نادانی و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است.
 ◀ آمدند و کندند و سوختند و کشتند و بردند و ماندند!! دین ویروسی است که به جان نادان ها و احمق ها می افتد... دو فامیل قریش عرب تازی بی فرهنگ بیابانگرد و تازیان افسار گسیخته و تبهکار با هم جنگ های قبیله یی و جنگ قدرت داشتند و یکدیگر را می کشتند. تازیان یک قبیله بسیار وحشی، بی رحم و جنایتکار بودند، و از آنجا که با هم جنگهای قبیله ای و جنگ بر سر قدرت نیز داشتند یکدیگر را هم بی رحمانه تکه و پاره میکردند. نکته اینکه نه مرام آنها به ایرانیها ربطی دارد و نه دین من درآوردی و جنایتکار آنها، به کودکان و زنان هم رحم نمی کرده و نمیکنند، مردم را به بردگی میگرفتند و به آنها تجاوز و شکنجه میکردند. تازیان انقدر وحشی بودند که به طبیعت هم رحم نمیکردند و هر چه بر سر راهشان بود را ویران و نابود میکردند. مانند همین گروه تروریستی و جنایتکار داعش... محمد تازی جنایتکار یک بی سواد، دروغگو، یک چوبان و یک لوده ای شهوت ران جنایتکار بود که امروز هم تمام جهان از دست دین من در آوردی و جنایت بار او در امان نیست، و هر کسی که با آنان نیست را یا گردن میزنند و ترور میکنند و یا شکنجه کرده و میکشند. مانند همین وحشی گریها و جنایاتی که تازی زادگان و بازماندگان جنایتکار آنها در ایران با ایرانیان و با زنان و دختران و دگر اندیشان و دگر باشان و با دانشجویان میکنند. اسلام تبهکار تازیان ایرانی نیست و به زور شمشیر به ایرانیان تحمیل شد. خرافات و نادانی و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است. هیچ چیز در جهان مقدس نیست، به جهالت و نادانی نیز نباید هیچگونه احترامی گذاشت .... موریس آریایی. باید مردم را هر چه بیشتر بیدار کرد تا باور های احمقانه که دکان بازاری بیش نیست را به کنار گذارند، تا توسط آن ابزار مردم بیچاره را استحمار و استثمار و شکنجه و سرکوب نکنند... آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی .خرد و روشنگری، مکانسیم های رویکردی انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند... باشد که همه از خود بیاغازند و جهت رشد فکری جامعه در آگاهی رسانی و روشنگری و ارتقا دانش جمعی نیز کوشا باشیم. هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند. آگاهی بنیان رهایی است.موریس آریایی ... ◀
◀◀روشنگری: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!!! .آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... نشانی برگ ما در تلگرام با مطالب متنوع پیش از ورود به کانال, تلگرام را بروزرسانی کنید که مطالب و فرتور ها که از پیش در گروه است را ببینید : ◀به برگ روشنگری در تلگرام بیوندید. و در معرفی آن به دوستان خود نیز کوشا باشید. https://telegram.me/DemocracyForIran
«آیا جهالت و نادانی نیست که آدمی ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نماید.»!!
https://telegram.me/DemocracyForIran
عرب هر چه باشد مرا دشمن است
کج اندیش و بد خوی و اهریمن است
ز شیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را بدانجا رسید است کار
که تاج کیانی کنــــــــد آرزو
تفو بر تو ای چرخ گرون ، تفـو
دریغ است ایران که ویران شود
کنام پلگـــــان و شیران شـــود

◀هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی - آگاهی بنیان رهایی است.موریس آریایی ...
...
 —

No comments:

Post a Comment