Wednesday, June 22, 2016

خدا دلقکی است





خدا دلقکی است که تماشاچیانش از ترس جرأت خندیدن ندارند .ولتر

◀در جهان بیش از سه هزار خدایان دروغین وجود دارد که الله راهزن بت سنگی تازیان جنایتکار نیز یکی از آنها است. و چون هزاران دین و خدایان گوناگون وجود دارند همگی نمی‌توانند درست باشند. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بیسواد و بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودات خیالی و دروغین پناه میبرند. خدا و دین ابزاری در دست جنایتکاران، راهزنان و دزدان جهت تحمیق و جنایات بر مردم بی خرد است..موریس آریایی. نیچه میگفت خدا مرده است و باید مرده باقی بماند، من اما می گویم خدا هرگز نبود که بمیرد!!هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی-از آدم های مذهبی لومپن عقب مانده و خرافاتی و بیسواد و تروریست های مذهبی دوری کنید! اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر کثافتکاری و غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است!! کدبان موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است..

واژه خدا برای من چیزی بیش از بیان و محصول ضعف بشر نیست. کتاب مقدس، مجموعه ای از داستانهای عالیجنابان، و همچنان سرشار از افسانه های بدوی و کودکانه است. برای من مذهب یهود مانند همه دیگر مذاهب، تجسم کودکانه ترین خرافات است. "آلبرت اینشتین"

◀کدبان موریس آریایی مینویسد: خرد و روشنگری، مکانسیم های رویکردی انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند... باشد که همه از خود بیاغازند و جهت رشد فکری جامعه در آگاهیرسانی و روشنگری و ارتقا دانش جمعی نیز کوشا باشیم. هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند. .موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است...

من مسلمان تازی پرست نیستم...من آزاده و آریایی ام...پیامبر ندارم،اما عقل دارم... امام جنایتکار ندارم، اما شعور دارم... روحانی فاسد و شکمباره برای توست چون من مانند جانور نیاز به تقلید ندارم... عاشورای ننگین ندارم... منجی درون چاه ندارم... تنها فکر و خرد دارم ! خدایم نه در بیابان درون مکعب محصور است و نه عمامه بر سر دارد...من بیخدا هستم... من منم چیزی که تو نیستی !!! من آريايي ام كسي كه افكارش در مغز كوچك تازی پرست تو نمي گنجد...

◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. بی فرهنگی میکنیم و نام نگارنده همین مطلب موریس آریایی را پاک میکنیم و برای پز دادن به نام خود پست میکنیم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. به خارج می آییم اما خرافات و عقب ماندگی خود را زودتر از خود پست میکنیم و هیچ چیزتازه ای نیز یاد نمیگیریم و اگر کسی هم بهتر از خودمان بداند طردش میکنیم, مبادا به خرافات و عقب ماندگی و بیسوادیمان صدمه یا آسیبی وارد آید!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. خواننده و راننده و ورژشکار و هنرمند میشویم؛ اما هیچ گامی در راه خرافه زدایی و بی فرهنگی و آزادی بر نمیداریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کشور آباد و آزاد خود را خراب و ویران میکنیم, پس از آن پناهنده میشویم و مویه و زاری میکنیم و غصه میخوریم!!
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. دزدی و سرقت ادبی میکنیم مطالب و نوشته های مردم را به نام خود میکنیم و یک چیزی هم طلبکار میشویم!!!کدبان موریس آریایی.

جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی، صدور فاحشه، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است..کدبان موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است..

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...

روشنگری در تلگرام:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
........................................

No comments:

Post a Comment