Tuesday, June 14, 2016

دیـن همـانـنـد افساریست




دیـن همـانـنـد افساریست کـه بـگردن انسان هـا می انـدازنـد تـا بتوانـنـد از آنــان بـجـای چـارپـایـان استفـاده شخصی کننـد!!


◀چرا این همه چرت و پرت می گویید و کامنت های احمقانه و مزخرف میگذارید!! خدا کجا بود که دین های جنایتکار یا پیامبران دروغین داشته باشد, اینهمه محمل گویی بس است. چرا بعضی ها خودتان را فریب میدهید و از چیزی کورکورانه حمایت میکنید که میدانید سراسر دروغ و فساد و جنایت است. اسلام تازیان ایرانی نیست. اسلام تازیان تبهکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند.موریس آریایی-اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران اشغالی است. جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز فقر، جنایت، فساد، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است.موریس آریایی -... خری که کتابهای مقدس را حمل می کند باز هم خر است. همه آنهایی که این کتابهای نامقدس را در ذهنشان حمل می کنند هم خر هستند. ریشۀ همۀ ادیان دروغین و من درآودری، همان آیین­های موهوم خرافه پرستی و موهوم­ پرستی، جنایت سازی و جادوگری است... تازیان همه جنایتکار بودند و هیچ ملتی در جهان بر ضد خود اینگونه نیست که ایرانی‌ است!! اسلام تازیان تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی نه تنها جنایتکار است، جنایت ساز هم است و کسانی که از آن دفاع میکنند هم جنایتکار هستند، زیرا کسی که با جنایتکار همکاری میکند خود نیز جنایتکار است. کسانیکه به خدایان دروغین باور دارند به همان اندازه به شيطان نيز باور دارند. چرا که بايد از ترس شيطاني خيالي به خدايي خيالي پناه ببرند!!...خدا نیست.کدبان موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است..

◀در جهان بیش از سه هزار خدایان دروغین وجود دارد که الله راهزن بت سنگی تازیان جنایتکار نیز یکی از آنها است. و چون هزاران دین و خدایان گوناگون وجود دارند همگی نمی‌توانند درست باشند. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بیسواد و بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودات خیالی و دروغین پناه میبرند. خدا و دین ابزاری در دست جنایتکاران، راهزنان و دزدان جهت تحمیق و جنایات بر مردم بی خرد است..موریس آریایی. نیچه میگفت خدا مرده است و باید مرده باقی بماند، من اما می گویم خدا هرگز نبود که بمیرد!!هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی-از آدم های مذهبی لومپن عقب مانده و خرافاتی و بیسواد و تروریست های مذهبی دوری کنید! اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر کثافتکاری و غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است!! کدبان موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است..

واژه خدا برای من چیزی بیش از بیان و محصول ضعف بشر نیست. کتاب مقدس، مجموعه ای از داستانهای عالیجنابان، و همچنان سرشار از افسانه های بدوی و کودکانه است. برای من مذهب یهود مانند همه دیگر مذاهب، تجسم کودکانه ترین خرافات است. "آلبرت اینشتین"

◀کدبان موریس آریایی مینویسد: خرد و روشنگری، مکانسیم های رویکردی انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند... باشد که همه از خود بیاغازند و جهت رشد فکری جامعه در آگاهیرسانی و روشنگری و ارتقا دانش جمعی نیز کوشا باشیم. هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند. .موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است...

من مسلمان تازی پرست نیستم...من آزاده و آریایی ام...پیامبر ندارم،اما عقل دارم... امام جنایتکار ندارم، اما شعور دارم... روحانی فاسد و شکمباره برای توست چون من مانند جانور نیاز به تقلید ندارم... عاشورای ننگین ندارم... منجی درون چاه ندارم... تنها فکر و خرد دارم ! خدایم نه در بیابان درون مکعب محصور است و نه عمامه بر سر دارد...من بیخدا هستم... من منم چیزی که تو نیستی !!! من آريايي ام كسي كه افكارش در مغز كوچك تازی پرست تو نمي گنجد...

جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی، صدور فاحشه، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است..کدبان موریس آریایی-آگاهی بنیان رهایی است..

◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...

روشنگری در تلگرام:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
........................................
دانشمندان و خرد مندان چه می گویند
- دین نوعی بیماری روانی است در سطح جهانی .... ولتر
- بی خدایی گناه معدودی انسان هوشمند است .... ولتر
- همه دینها ساخته و پرداخته انسانند .... ناپلیون بناپارت
- خدا شناسی دانش دروغهای آسمانی است .... بوکانین
- دین همیشه دشمن علم و پژوهش و اندیشه بوده است .... اینگرسل
- از کسی که خدایش در آسمانهاست بر حذر باش .... جرج برنارد شاو

◀وظیفه روشنگر تولید دانش و شکستن تابو ها و مرزهای خرافات و ناآگاهی و بیخبری و بیسوادی است، به همین خاطر از اینکه انسان از زمان خود جلوتر است باید به خود افتخار کند !!هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند..کدبان موریس آریایی..آگاهی بنیان رهایی است ..

روشنگری در تلگرام:
https://telegram.me/DemocracyForIran
◀همه چیزمان شبیه همه چیزمان است. کمونیست و چپی و مارکسیست و چریک میشویم اما دین دار و خدا پرست و تازی پرست باقی میمانیم!!موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....
-------------------------------------

No comments:

Post a Comment