Thursday, June 23, 2016

چرندیات مذهب


◀کسانیکه می توانند تو را باورمند به چرندیات مذهب کنند، می توانند تو را وادار به انجام کارهای جنایتکارانه و وحشیانه کنند.ولتر
Death of Neda Agha-Soltan

قتل ندا را نه فراموش می کنيم! نه می بخشيم!
ندا آقا سلطان در اعتراضات مسالمت آمیز روز شنبه 30 خرداد سال 88 در تهران در اثر اصابت گلوله مزدوران خامنه ای جنایتکار به قلبش کشته شد.

تصاویر ارسالی از لحظه مرگ این دختر جوان ایرانی در سایت ها و رسانه های خبری مختلف در سراسر جهان به عنوان نمادی از جان باختگان اعتراضات آن سال در ايران منتشر شد.
http://www.iranpressnews.com/source/198305.htm
فیلم زیر: مراسم هفتمین سالگرد قتل ندا با ضجه های مادرش
https://youtu.be/phdoa3ZFT7E
+++

دیکتاتور های جنایتکار از اتحاد مردم میترسند. اتحاد رمز پیروی است!!

◀در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب و وحشت است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن...کدبان موریس آریایی.. اسلام تازیان جنایتکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران اشغالی است. جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است.کدبان موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی... ◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!!
کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
Reading articles not pictures
«آیا جهالت و نادانی نیست که آدمی ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نماید.»!!
:::
 —

No comments:

Post a Comment