Wednesday, June 22, 2016

تقصیر خودمان بود



این تقصیر خودمان بود که طرز مملکت داری را به عرب ها اموختیم. قاعده برای زبانشان درست کردیم ، فلسفه برای ایینشان تراشیدیم ، برایشان شمشیر زدیم ، جوان های خودمان را برای انها به کشتن دادیم ، فکر ، روح ، صنعت ، ساز ، علوم و ادبیات خودمان را دو دستی تقدیم انها کردیم تا شاید بتوانیم روح وحشی و سرکش انها را رام و متمدن بکنیم. ولی افسوس! اصلآ نژاد انها و فکر انها زمین تا اسمان با ما فرق دارد و باید هم همینطور باشد. این قیافه های درنده ، رنگ های سوخته ، دستهای کوره بسته برای گردنه گیری درست شده. افکاری که میان شاش و پشکل شتر نشو و نمو کرده بهتر از این نمی شود. تمام ساختمان بدن انها گواهی می دهد که برای دزدی و خیانت درست شده. این عربهایی که تا دیروز پای برهنه به دنبال سوسمار می دویدند و زیر سایه چادر زنگی می کردند ، نباید هم بیش از این از انها متوقع بود. صادق هدایت بزرگ
--------------------
◀در جهان هیچ چیز مقدس نیست و انسان دانا به دینهای من در آوردی و جنایتکار مانند اسلام تازیان تبهکار هیچ نیازی ندارد ، دین جهل و خرافات و برده گی و جنایت است. بیدار شوید.. ما بی دین و بی خدا هستیم، همه نهادهای دﻳﻨﻰ از ﻣﺴﻴﺤﻴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﻳﮫﻮد و اﺳﻼم تازیان ، همگی نهادهاﻳﻰ هﺴﺘﻨﺪ ﮐـﻪ ﺗـﻮﺳـﻂ اﻧﺴـﺎن ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪه اﻧﺪ ﺗﺎ ﻧﻮع ﺑﺸﺮ را دﭼﺎر وﺣﺸﺖ و ﺑﺮدﮔﻰ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻗﺪرت و ﻣـﻨـﻔـﻌـﺖ را در دﺳـﺘـﺎن ﺧﻮد ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ و مانع آزادی کامل مردم هستند.. هر چه جنایات در ایران امروز صورت میگیرد از اسلام جنایتکار تازیان است. کار اصلی ادیان پرورش نادانی و گسترش حماقت است...موریس آریایی - ديني كه بزور شمشير تحميل شود نه قانوني است - نه انسانی و از ديدگاه اجتماعی نیز هیچگونه مشروعيت ندارد. اسلام تازیان تبهکار را به عربستان باز گردانيم... آمدند و سوختند و کشتند و بردند و ماندند!!.. ننگ و مرگ ابدی بر تازیان و تازی پرستان باد... هیچ کتابی و دینی از آسمان نیامده است، اینها همه نادانی و جهالت است. همه نهادهای دﻳﻨﻰ از ﻣﺴﻴﺤﻴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﻳﮫﻮد و اﺳﻼم تازیان، همگی نهادهاﻳﻰ هﺴﺘﻨﺪ ﮐـﻪ ﺗـﻮﺳـﻂ اﻧﺴـﺎن ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪه اﻧﺪ ﺗﺎ ﻧﻮع ﺑﺸﺮ را دﭼﺎر وﺣﺸﺖ و ﺑﺮدﮔﻰ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﻗﺪرت و ﻣـﻨـﻔـﻌـﺖ را در دﺳـﺘـﺎن ﺧﻮد ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ و مانع آزادی کامل مردم هستند.. خدا زیر سوال است چه رسد به دین های دروغین و اسلام تبهکار و جنایتکار تازیان، اینها همه دکان بازار، عوام فریبی و دروغ است!!موریس آریایی- اگر یک فکر و مذهب جنایتکار و احمقانه را حتا پنج میلیارد نفر هم قبول داشته باشند، آن چیز باز هم احمقانه و جنایتکار است. همه راهها چه کمی و چه کیفی باید به کار گرفته شود، تا ماهیت اصلی اسلام جنایتکار و تبهکار تازیان به افراد ناآگاه هم نشان داده شود.موریس آریایی - آگاهی بنیان رهایی است.موریس آریایی به امید اینکه انسان ها به یک خرد و خود آگاهی و خوباوری, در راه رهایی یافتن از گره های روحی و روانی که بیشتر ناشی از فشار ها و مشکلات زندگی است, دست یابند تا به دام فرقه ها و دین های جادو و جنبلی و رمالی و جن گیری قرون وسطایی نیفتند!! اگر دانش و علم پزشکی نتواند پاسخگو و درمانگر بیماریهای گوناگون باشد, با توسل به خرافات نیز درمان پذیر نخواهند بود. نذر و دعا و نیایش و نظر همه عقب ماندگی و خرافات است!!موریس آریایی - هنگامی که عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.
کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....
کانال روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal
کسی که چیزی نمی داند، اما می داند که هیچ نمی داند دانش آموز است، به او بیاموزید. فردی که می داند، اما نمی داند که می داند، در خواب است، بیدارش کنید.!!
...

No comments:

Post a Comment