Wednesday, June 22, 2016

نخستین دستور ترور در جمهوری جنایتکار اسلامی





آیا می دانید نخستین دستور ترور در جمهوری جنایتکار اسلامی چه هنگام و بوسیله چه کسی صادر شد؟!
احکام جنایتکار اسلامی و فراقضائی ترور در رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی در ایران تازگی ندارد و از فردای شورش سیاه و ننگین اسلامی ۱۳۵۷ آغاز شد. شوربختانه این روند جنایت بار تا به امروز ادامه داشته و بار ها نیز چندین تن از مراجع جنایتکار مبادرت به صدور حکم فراقضائی ترور بر علیه مرم ایران کردند. اینگونه رفتار قرون وسطایی بایستی پایان یابد. خاتمه این رفتار تنها و تنها با سرنگونی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی آخوند های فاسد و جنایتکار در ایران امکان پذیر است و بس.

شاه که رفت ایران و منظقه هم به گا رفت!!
◀ننگ ابدی بر كمونيستها و توده اي ها و ماركسيست هاي اسلامي مجاهدين تروریست و تازی پرست و تاز ی پرستان ابله و احمق و اخوندهاي جنایتکار و ملعون كه با دروغ و نيرنگ با احساسات مردم بازي كردند و نتيجه همبستگي و اتحاد شوم آنها نابودي ايران و کشتار و آواره گی ايراني و به قدرت رسیدن خمینی ملعون و جنایتکار و بوجود آمدن كثيف ترين و جنایتکارترين رژیم جهان يعني جمهوري جنایتکار اسلامي در ایران شد. پیشگیری از درمان بهتر است!! یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز فساد، دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان، زندان و اعدام کاری نکرده است.کدبان.موریس آریایی . تأثیر فسادها، در ایجاد انگیزه برای اوجگیری نا رضایتی مردم از رژیم فاسد و جنایتکار اسلامی را می توان در شعارها و دیوار نویسی های مردم تکمیل کرد:
ـ رژیم اسلامی سرچشمه فساد است.
ـ آخوند مظهر رذالت، دنائت، لئامت و فساد است.
ـ اسلام تازیان تبهکار دین جنایت و آدمکشی است، برنامه اش گسترش فساد است.
ـ تا آخوند پلید در ایران است، فساد هم هست.
ـ مرگ بر رژیم فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی .
سعدی می گوید: اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی/ برآورند غلامان او درخت از بیخ
آگاهی بنیان رهایی است.

کانال روشنگری ایران نوستالژی:
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal

◀فاشیسم یک ایدیولوژی نیست بلکه یک جرم جنایی است. درست مانند اسلام جنایتکار و افسانه الله بت سنگی تازیان ساخته و پرداخته عربی دروغگو و راهزن و جنایتکار که به گفته تاریخ دچار بیماری غش و توهم مالیخولیایی بوده است و طی بیست سال و اندی یواشکی و دور از چشم دیگران با الله موهوم و بت سنگی تازیان لجام گسیخته تماس میگرفته و یا الله جنایتکار در گوشی پیامهای بدرد نخور و مشکل گشا برایش تعریف میکرده هر دو برپایه نژاد پرستی و انکار عقل است .شاید مردمی که در سرزمین های آزاد زندگی میکنند ندانند اسلام جنایتکار چه ایدیولوژی خطرناک و انسان ستیزی است. مردم ایران این بلای مصیبت بار را که از هر طاعون و آنفول آنزایی مهلک تر است خوب می شناسند...هیچ ایرانی مسلمان تازی نیست و هیچ مسلمانی هم ایرانی نیست...کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... اسلام تازیان یک دین فاسد، جنایتکار و من در آوردی است که از اینجا و آنجا گرد آوری شده است. اسلام مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده. آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند.اسلام جنایتکار همین گندی است که در کشور های عقب مانده است....اسلام جنایتکار برای ایرانیان جز قتل, کشتار ,غارت, سنگسار, تجاوز به زنان و مردان کاری نکرده، جمهوری جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز اعتیاد, قتل, کشتار ,غارت, سنگسار, تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است. کتاب تازیان هم یک کتاب بی ارزش و ضد بشری است که باید سوزاند.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... ◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. بی فرهنگی نکنید سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... کانال روشنگری :
https://telegram.me/IranNostalgiaKanal

No comments:

Post a Comment