Tuesday, March 15, 2016

چارلی چاپلین




◀تا هنگامیکه زن، کتاب های مذهبی را به عنوان علامیه ی حقوقش بداند، برده ی مردان خواهد بود. کتاب های مذهبی، توسط زنان نوشته نشده اند و در میان برگ هایشان چیزی جز تحقیر برای آنها نیست! رابرت گرین

◀ آنهایی که بیشترین توجه را به خدا ورزیده اند، کمترین مهر و محبت را به انسان ها کرده اند.. سكولاریسم دین انسانیت است; به امور این جهان می پردازد; به هرچه كه سعادت و رفاه این جهانی را به ارمغان آورد، علاقه مند است... و می كوشد ما را از خشونت و زشتی،جهل، فقر و مرض نجات دهد.
رابرت گرین اینگرسول

در فیلادلفیا، بطورتصادفی کتابی از مقالات و سخنرانی های رابرت اینگرسول را دیدم. این یک کشف هیجان انگیز برایم بود: خداناباوری او اعتقاد خودم را بر اینکه بی رحمی هولناک عهدعتیق، روح انسان را به رذالت می کشاند تایید کرد.
ـــــ چارلی چاپلین
,,,
◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran —

◀خرد و روشنگری، مکانسیم های رویکردی انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند... باشد که همه از خود بیاغازند و جهت رشد فکری جامعه در آگاهیرسانی و روشنگری و ارتقا دانش جمعی نیز کوشا باشیم. هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....!!
--

No comments:

Post a Comment