Friday, March 4, 2016

در غرب خبری نیست!! جهان و آگاهیرسانی:



جهان و آگاهیرسانی:
◀به دوستان و آشنایان و خانواده خود بگویید که خانه و کاشانه خود را در ایران رها نکنند و به خارج نیایند, ایرانیها در گروه پناهندگان اقتصادی محسوب میشوند و کشورهای دیگر پناهنده گی آنها را نمی پذیرند!!آگاهی بنیان رهایی است.کدبان موریس آریایی

رئیس شورای اروپا به مهاجران اقتصادی می گوید به اروپا نیایند

رئیس شورای اروپا به "مهاجران اقتصادی" علیه هجوم به اروپا هشدار داده است و می گوید یونان و دیگر کشورهای اروپایی دیگر "یک نقطه انتقالی نخواهند بود."

دونالد تاسک این هشدار را روز پنجشنبه در پی دیداری با نخست وزیر یونان در آتن صادر کرد و گفت جدا ساختن یونان از قرارداد شینگن گزینه ای برای حل بحران هجوم مهاجران، که به سرازیر شدن آوارگان به اروپا منجر شده، نیست. پناهجویان در انتظار دریافت اجازه سفر به دیگر کشورهای اروپایی در آنجا می مانند.

او یادآور شد یونان "بخشی از پیمان شینگن، منطقه یورو و اتحادیه اروپا است و چنین باقی خواهد ماند. تاسک قرار است روز جمعه در استانبول با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه ملاقات کند و قصد دارد کمک عمده ای را برای کاهش هجوم آوارگان به ترکیه و یونان از خاورمیانه و شمال آفریقا پیشنهاد کند."

یونان، که پیش از آغاز بحران مهاجران با تنگناهای مالی روبرو بود، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برای کمک به تامین هزینه های مربوط از اتحادیه اروپا درخواست کرده است.

تاسک روز چهارشنبه گفت او از ترکیه خواهد خواست توافقی را که در ماه نوامبر برای مهار جزیان آوارگان با اتحادیه اروپا امضا کرداجرا کند.

دونالد توسک، رئیس شورای اروپا از کشورهای اروپایی که به طور یک جانبه تصمیم به بستن مرز خود به روی پناهجویان گرفته اند، انتقاد کرد. وی روز پنج شنبه پس از دیدار با آلکسیس سیپراس، نخست وزیر یونان در آتن گفت معامله با بحران پناهجویان باید متوقف شود زیرا در همبستگی میان اتحادیه اروپا خلل وارد می کند. وی هم چنین از پناهجویان خواست که بی دلیل به اروپا نیایند.

او گفت: «خطاب من به همه مهاجران غیر قانونی است که احتمالا از فقر در کشورشان می گریزند، از هر کشوری که باشند. به اروپا نیایید، حرف قاچاقچیان را باور نکنید، زندگی و سرمایه خود را به خطر نیندازید. دیگر نه یونان و نه هیچ کشور اروپایی دیگری محل عبور نخواهد بود.»

در حدود ده هزار پناهجو در ایدومنی واقع در شمال یونان، در پشت مرز مقدونیه متوقف شده اند زیرا دولت اسکوپیه به آنها اجازه نمی دهد تا مسیر خود را به سوی مرکز اروپا ادامه دهند.

گروهی از این پناهجویان روز پنج شنبه با خوابیدن روی ریل قطار به بسته شدن مرز مقدونیه اعتراض کردند. در روزهای گذشته نیز عده ای از پناهجویان با مرزبانان مقدونیه درگیر شدند.

بیشتر پناهجویان غیر قانونی است که از فقر در کشورشان می گریزنددر این منطقه را اتباع سوریه، عراق، افغانستان و ایران تشکیل می دهند. در روزهای اخیر آنها در چادرهایشان در سرما و زیر باران، شرایط زندگی اسفباری را تجربه کرده اند.

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran

◀همانگونه که پیشتر نیز نگاشتم پناهنده ها امنیت و منافع ساختاری اروپا را به هم میریزند, و در دراز مدت نیز معضل بزرگی خواهند شد. این آشغال کله های پررو نمی آیند اینجا آدم بشوند این جنایت پیشه گان اسلامی میخواهند دیگران را هم مانند خود خرافاتی و تروریست و تبهکار کنند! اگر گوش این کثافت ها را بگیرند و پرت کنند بیرون درس عبرتی میشود برای این کثافت ها ی تازی پرست تا دیگر برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند. با همین نقشه های شوم این به اصطلاح پناهندگان را روانه اروپا و جهان غرب کردند, تازه آغاز ماجراست! از آدم های مذهبی عقب مانده و خرافاتی و بیسواد دوری کنید, اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..!! موریس آریایی- بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است. کسانی هم که از این تروریست ها پشتیبانی می کنند مانند خود این ابله ها هستند. در جامعه ای که زن آزاد نباشد, مردان نیز آزادی نخواهند داشت! اسلام تازیان جنایتکار ضد زن و ضد بشر است, حجاب هم یک قانون ضد انسانی است. یک مشت متعصب عقب مانده خرافاتی تبهکار میخواهند اینجا را هم به لجن بکشند!! به دوستان و آشنایان و خانواده خود بگویید که خانه و کاشانه خود را در ایران رها نکنند و به خارج نیایند, ایرانیها در گروه پناهندگان اقتصادی محسوب میشوند و کشور های دیگر پناهنده گی آنها را نمی پذیرند!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.

◀به دوستان و آشنایان و خانواده خود بگویید که خانه و کاشانه خود را در ایران رها نکنند و به خارج نیایند, ایرانیها در گروه پناهندگان اقتصادی محسوب میشوند و کشور های دیگر پناهنده گی آنها را نمی پذیرند!!آگاهی بنیان رهایی است.کدبان موریس آریایی

مورد توجه افراد بی سواد و بی فرهنگ
◀روشنگری و فرهنگسازی: آدم شوید و مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran

در غرب خبری نیست!!
◀در واقع هر کسی باید در کشور خود زندگی کند! در کشور خود بمانید و آنجا آزاد کنید- به دوستان و آشنایان و خانواده خود بگویید که خانه و کاشانه خود را در ایران رها نکنند و به خارج نیایند, ایرانیها در گروه پناهندگان اقتصادی محسوب میشوند و کشور های دیگر پناهنده گی آنها را نمی پذیرند!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است..
...

No comments:

Post a Comment