Wednesday, March 2, 2016

آلمان و سیاست



آلمان و سیاست 
◀به اشتراک گزاردن فرتور زیر برای یک نماینده زن آلمان دردسر ساز شده است!! بسیاری با حمله به صفحه شخصی وی کار او را راسیستی ارزیابی کردند. در این فرتور افراد رنگین پوستی در آلمان فرضی سال ۲۰۳۰ دیده میشوند که از یک بچه سفید پوست آلمانی میپرسند از کجا میایی؟! با توجه به هجوم بی رویه پناهندگان و بیگانگان به آلمان و همچنین پس از اذیت و آزارهای جنسی و دزدی پناهندگان جهان سومی عقب مانده در شب سیلوستر یا ژانویه در فضای مجازی این کشور نیز موجی از خشم و نفرت از آنها ایجاد شده است, با همین نقشه های شوم این به اصطلاح پناهندگان را روانه اروپا و جهان غرب کردند, تازه آغاز ماجراست!!!.کدبان موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است.
◀ از آدم های مذهبی عقب مانده و خرافاتی و بیسواد دوری کنید, اینها به درجه ای از حماقت و نادانی رسیده اند که مطمئن هستند هر کثافتکاری و غلطی بکنند اشکال ندارد، چون فکر میکنند با عبادت کردن جبرانش میکنند..بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار بدی است.کدبان موریس آریایی...آگاهی بنیان رهایی است.
مورد توجه افراد بی سواد و بی فرهنگ!!

◀ روشنگری و فرهنگسازی: آدم شوید و مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran

No comments:

Post a Comment