Monday, March 7, 2016

به این میگویند حرف حساب



به این میگویند حرف حساب!!
◀دین ویروسی است که به جان احمق ها و نادان ها می افتد. اسلام تازیان تبهکار و جمهوری جنایتکار اسلامی نه تنها جنایتکار است، جنایت ساز هم است و کسانی که از آن دفاع میکنند هم جنایتکار هستند، زیرا کسی که با جنایتکار همکاری میکند خود نیز جنایتکار است. اجازه ساخت لانه های فساد را در اروپا به این جنایتکاران ندهید و پیش از آنکه کشورهایتان با خاک یکسان شود لانه های فساد را ویران کنید!!. کدبان موریس آریایی-.. آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی..
«آیا جهالت و نادانی نیست که آدمی ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نماید.»!!
◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran —
استوی برگ وزير مهاجرت دانمارك در گفتگو با رسانه محلي گفت :
مایلم مسجد شهر آرهوس را با خاک یکسان کنم!
به گزارش پارسینه، سیاستمداران این کشور پیشنهاد خود را برای بستن درهای مسجد شهر آرهوس دانمارک اعلام کردند!
حزب مردم دانمارک در بیانه اعلام کرد ما خواستار بسته شدن مسجد مسلمانان شهر آرهوس هستیم
شبكه تي وي تو دانمارك ويديوي از «ابو بلال» امام مسجد شهر آرهوس را نشان می دهد که به «منبر» رفته و مشغول موعظه است.
وی در بين نمازگزاران روز جمعه در شهر ارهوس دانمارك گفت: زنانی که به همسران خود خیانت کنند می بایست سنگسار شده و یا بر اساس قوانین شریعه شلاق زده شوند.
به گزارش رسانه در پي گفته هاي اين امام وزير مهاجرت دانمارك خانم (استوی برگ) اعلام كرد مايلم بزودي مسجد شهر آرهوس دانمارك رأ با خاك يكسان كنم .
وي همچنين به افراد اين مسجد گفت بايد هرچه سريعتر چمدان هاي خود رأ براي اخراج شدن إز دانمارك ببندد
https://www.google.no/search
http://www.parsine.com/…/%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9…
http://www.amirmehdipour.com/
◀اسلام جنایتکار تازیان مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده. آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام همین است, ...اسلام تازیان برای ایرانیان جز قتل, کشتار ,غارت, سنگسار, تجاوز به زنان و مردان کاری نکرده ،اسلام یک دین فاسد ، جنایتکار و من در آوردی است که از اینجا و آنجا گرد آوری شده است، جمهوری جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز اعتیاد, قتل, کشتار ,غارت, سنگسار, بچه بازی، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است. کتاب تازیان هم یک کتاب بی ارزش و ضد بشری است که باید سوزاند. از تجاوز به دختران خُرد سال و تجاوز به مردان گرفته تا شکنجه وحشیانه از سنگسار زنان تا قتل فجیع مخالفان در خانه های خود، از قطع دست و پا، در آوردن چشم ها از حدقه، انداختن افراد از ارتفاع تا ... همه و همه مشخصات عملی و حقوقی اسلام است، پس اسلام جنایتکار تازیان است.کدبان موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran —
...

No comments:

Post a Comment