Saturday, March 26, 2016

بسیار شگفت انگیز است



◀بسیار شگفت انگیز است که در فیس بوک مطالب بی ارزش و عکسهای افراد لوند و هرزه و فاسد بیشتر از مطالب ارزشمند لایک میخورد, آیا کسی میداند چرا؟ 

◀از دیدگاه من باور های غلط آدمها را برده افکار دیگران میکند، آگاهی دهی، تنها راه برای کاهش آمار خرافات است. آگاهي سرآغاز آزادي است، نخستین گام در راه آگاهى، نیز درک جهل است! بدترین نوع باور به نگرش من این است که افراد بدون تحقیق یک چیزی را به ارث ببرند و کورکورانه نیز از آن دفاع کنند، دین مجموعه ای از اعتقادات، باورهای غلط ، حدیثها و خرافات کهن است که اکثر انسانها آن را به ارث میبرند و خود انتخاب نمیکنند. این میراث اجباری را در چارچوب تعصب و شنیده های متافیزیکی که دلیل علمی و منطقی برای اثبات آنها وجود ندارد در پشت دیواری از تعصب و در سایهٔ خرافات پرورش داده میشود و از نسلي به نسل به ديگر انتقال مي يابد. بیایید کودکانمان را از آینده تاریک و وحشتناک دین و خرافات و باور غلط به اینکه کسی بیکار در آسمانها نشسته است و از بام تا شام ما را زیر نظر دارد که چه میکنیم، نجات دهیم..کدبان موریس آریایی.-آگاهی بنیان رهایی است.

مورد توجه افراد بی سواد و بی فرهنگ!!

◀ روشنگری و فرهنگسازی: آدم شوید و مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran —

بدترین بی سواد، بی سواد سیاسی است...!!
او نمی شنود، هیچ حرفی نمی زند و حتا در رویدادهای سیاسی شرکتی ندارد. او نمی‌داند که هزینه‌های زندگی از قبیل قیمت لوبیا، ماهی، آرد، اجاره، کفش و دارو همگی بستگی به تصمیمات سیاسی دارند.
بی سواد سیاسی آن قدر احمق است که حتا سینه را جلو داده و با افتخار می گویدکه از سیاست بیزار است.
این ابله نمی داند که از همین جهل سیاسی اوست که زنــان فاحشه و کودکان خیابانی متولد می شوند، و بدتر از همه سیاست مداران فاسدی که نوکر و خدمتگزار سرمایه داری وطنی و جهانی هستند، شکل می گیرند."
برتولت برشت

بس بگردید و بگردد روزگار
دل به جهان درنبندد هوشیار
ای که دستت می‌رسد کاری بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
اینکه در شهنامه‌ها آورده‌اند
رستم و رویینه‌تن اسفندیار

...
...

No comments:

Post a Comment