Tuesday, March 29, 2016

هر چه بیشتر بدانی تنهاتر میشوی





مطالبی که افراد در اینجا می نگارند، اگر خود به کمی از آنها عمل میکردند هم اکنون جهان بهتری داشتیم! به نظر میرسد که افراد بدون مطالعه مطالب را تنها برای دیگران تجویز میکنند، و در اینجا همه خود را سالم و کامل و عقل کل میدانند! هر تغييري نياز به آموزش و به حرکت دارد. چون خرد و عقل کامل گردد، سخن گفتن کمتر شود. برای رسیدن به دانش و آزادی باید از دشت تاریک بیسوادی و نادانی و بی خبری گذشت، خرد و آگاهی تنها ستاره روشنگر این راه است. کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.
پ.ن: جامعه ایرانی خلاصه شده به، حسادت، کینه، عقده، خود مطرحی، خود محوری، تهمت زدن، چاپلوسی، دروغ، غیبت کردن، خاله زنک و خاله مردک بازی، پشت سر هم حرف زدن و لیچارگو یی کردن، تظاهر، توهمات، انتظارات بیجا از یکدیگر، انحصارگری و انحصار طلبی و خودخواهی و خواسته های نا مشروع و نا بجا و انتظارات بیجا، خرافه پرستی، بی تفاوتی، بی فرهنگی، لوده گی، بی اخلاقی و فساد. به هیچکس اعتماد و اعتباری نیست، از هیچ ایرانی نمیتوان انتظار دوستی داشت، هیچکس دوست هیچکس نیست. در اینجا نه دوستی ها مشخص است و نه دشمنی ها، و به ظاهر دوستان امروز دشمنان فردا هستند! هیچ دل خوش به افرادی که در اطرافت هستند نباش، اینها دشمنان فردا هستند!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.
...
◀کسانی که با جریان آب همراه هستند سیلاب انها را هم با خود خواهد برد! آنها در منجلاب و گندابی فرو رفته اند که بوی گند آن همه جا را فرا گرفته است. گندآبی به راه افتاده و تو اگر ایرانی هستی، مواظب باش در این گنداب نیافتی! سواد و خرد و اندیشه و شجاعت چراغی است که انسان را از منجلاب فساد و دین ها و خرافات و فناتیزم و کجرویها می رهاند!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی...
...
هر چه بیشتر بدانی تنهاتر میشوی!!
◀هنوز هم نمیدانم چرا کسانی که ادعای بی دینی میکنند, به دنبال دین های من در آوردی دیگر هستند. بی جهت نیست که ۳۷ سال گرفتار بدترین و جنایتکارترین رژیم مذهبی در جهان هستیم. کمی بیشتر بیندیشیم... همه چیز در همین جهان است. هر هنگام باشد و یا در هر کجا هر چه کردیم بما باز میگردد! همانگونه که پیشتر نیز بیان کردم مسیحیان با درخت کاج ی که بعضی افراد نادان و ابله در کنار آن با افتخار عکس میگیرند (منظور فرد خاصی نیست, بیشتر جوگیر میشوند) که این نیز دکان بازاری بیش نیست, چیزی که کم کم در جامعه غرب نیز کمرنگ تر میشود, زادروز پسر خدا را جشن میگیرند!! یکی نست به اینها بگوید خدا کجا بود که خانه و یا پسر داشته باشد. دانش و خرد را جایگزین اوهام و توهمات دینی کنید. بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است. در آلمان برای مثال از هر سه نفر یکی بی دین و بیخدا است. موریس آریایی. چیزی که همیشه برای من تعجب انگیز بوده و است, اینکه در جهان هر چه افراد بیشتر تحصیل میکنند بیخدا تر و بی دین تر میشوند, اما در ایران افراد بر عکس بیشتر احمق تر و بیسواد تر و خرافاتی تر و عقب مانده تر میشوند! هیچ چیز در جهان مقدس نیست, قرآن (جناینامه) تازیان نیز کتاب داستان مبتذل تازیان جنایتکار جاهل و بدوی و قرون وسطایی است!! موریس آریایی. افکار کهنه و خرافی بایستی دور ریخته و فکری نو جایگزین آن گردد. اساس مشکل است, اساس مشکل را با تقویت مشکل حل نمیکنند! هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند. موریس آریایی.. ◀ ما از ترس طرد شدن مدعی شدیم کسی هستیم که نبودیم. ترس از طرد شدن تبدیل به ترس از مطلوب نبودن شد. سرانجام ما به کسی تبدیل شدیم که در حقیقت نیستیم. تبدیل به رونوشتی شدیم از باورهای غلط مادر، پدر، جامعه و خرافات و مذهب...! گاو ها هم میآموزند و بعضی از آدم ها نه !! هیچ شکی نیست که احکام دینهای قرون وسطایی و اسلام تبهکار ضد انسان تازیان جنایتکار از چهارده قرن پیش و از زندگی قبیله‌ای بادیه نشینان حجاز تا زمان حال منجمد شده است و کوچکترین سازگاری با اخلاقیات و اصول زندگی مدرن ندارد. در ایران معضل زیاد وجود دارد، باید در همه زمینه ها سگالش کرد. یکی نیز فقر فرهنگی است که ناشی از تحمیل مذهب قرون وسطایی به مردم است، باید در همه زمینه ها سگالش و اندیشمندی کرد و مردم را آگاه و بیدار ساخت .!! آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی. ◀در جهانی که با «مذهب و ایدوئولوژی» به دنبال «آزادی و عدالت» میدویم هرگز احساس «صمیمیت و آرامش و آزادی » نخواهیم کرد... موریس آریایی .●ریشۀ همۀ ادیان دروغین و من درآودری، همان آیین­های موهوم خرافه­ پرستی و موهوم­ پرستی، جنایت سازی و جادوگری است. از آن بر حذر باشید. ملتی که تاریخ خود را گم کند بیگانه پرست می شود!! کدبان موریس آریایی دانش بدون شخصيت ما را نابود خواهد كرد. راز تغییر کردن در بکارگیري تمام انرژي خود براي ساختن چیزي جدید در همین اکنون است، نه مبارزه با گذشته. هیچ نیرویی نمی تواند مردمی که امید و اراده تغییر را دارند متوقف و ناامید کند. براي تغيير, ابتدا آگاهي خود را باید تغيير دهی, تا اینکار را نکنی به هدف نخواهی رسید!! موریس آریایی. آگاهی بنیان رهایی است....

◀ دین دین است. دانش و خرد را جایگزین اوهام و توهمات دینی کنید.!! بیسوادی و خرافات و حماقت و خشونت و جنایت با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است.کدبان موریس آریایی آگاهی بنیان رهایی است.

◀معجزه و نذر و نیایش و دعا و نظر همه عوام فریبی و خرافات و دکان بازار است. خرد و دانش و روشنگری و سواد، مکانسیم های رویکردی و دوری انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند. کدبان موریس آریایی. آگاهی بنیان رهایی است.
◀ریشۀ همۀ ادیان دروغین و من درآودری، همان آیین های موهوم خرافه پرستی و موهوم پرستی، جنایت سازی و جادوگری است. از آن بر حذر باشید. ملتی که تاریخ خود را گم کند بیگانه پرست می شود!! کدبان موریس آریایی. آگاهی بنیان رهایی است.
...
از آخوند تبهکاری پرسیدند: چه می خوری؟ گفت: گوشت ملت
گفتند چه مینوشی؟ گفت: خون ملت
گفتند چه میپوشی؟ گفت: پوست ملت
گفتند اینها را از کجا می اوری؟ گفت:از جهل ملت
گفتند چگونه این جهل را نگاهداری می کنی؟
گفت:در جعبه ای طلایی به نام " مقدسات"
گفتند از این جعبه چگونه محافظت میکنی؟ گفت:
بوسیله نادانی و جهل و خرافات مردم !!!!
...
◀ روشنگری و فرهنگسازی: مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، کوشش کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است.....

به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran

No comments:

Post a Comment