Monday, March 7, 2016

رژیم اسلامی جرثومه ی فساد و جنایت



رژیم اسلامی جرثومه ی فساد و جنایت
پیشنهاد بابک زنجانی با پول های بادآورده و دزدی از نفت مردم ایران به علی پروین!!
پرسپولیس را با 200 میلیارد می خرم! بابک زنجانی فاسد چند بار خرید باشگاه پرسپولیس پیشقدم شد و این بار یک پیشنهاد وسوسه کننده تر ارائه داده بود. این برای بار دوم است که زنجانی چنین پیشنهادی داده. زنجانی که در یکی از سالن های فوتسال ورزشگاه کارگزان و همراه با پروین، فوتسال بازی می کند در گفتگویی خودمانی با سلطان از علاقه خود برای خرید پرسپولیس خبر داده و از او خواسته تا پیشقدم شود و زمینه را فراهم کند.
به گزارش گل ،از زمانی که بحث فروش استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی مطرح شد بابک زنجانی نخستین مشتری پرسپولیس به شمار می آید. طبق شنیده ها او حاضر است برای خرید پرسپولیس 200 میلیارد تومان ناقابل بپردازد.
بابک زنجانی به اعدام محکوم شد
اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه ایران می‌گوید که بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده او در دادگاه بدوی "مفسد فی الارض" شناخته شده و به اعدام محکوم شده‌اند. اژه ای امروز در یک کنفرانس خبری در تهران گفت که آنها "همچنین به رد مال مربوط به شاکی که همان شرکت ملی نفت ایران است و جزای نقدی معادل یک چهارم پولشویی محکوم شده اند". چرا عوامل دولتی پشت پرده فساد اقتصادی زنجانی افشا نمی‌شوند؟ حکم اعدام بابک زنجانی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی داشت. چنین بازتابی با دامنه جهانی تا کنون در مورد دیگر مفسدان اقتصادی رژیم جمهوری اسلامی، که اتفاقا شمارشان هم کم نیست، مشاهده نشده است. علت اصلی بازتابی چنین گسترده‌در رسانه‌های جهانی رابطه‌ای است که میان بابک زنجانی با دستگاه دولتی در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد و نیز با سپاه پاسداران رژیم در زمان تحریم‌های شدید جهانی وجود داشته است.
◀چه کسانی زنجانیها و ضرابها و دیگر پاسدار بسیجی های جنایتکار و بازاری های دزد را در جمهوری جنایتکار اسلامی به دلار میلیاردر کرد؟ ایران در دست دزدان و چپاولگران و غارتگران و جنایتکاران اسلامی است. در دوران شاه، خود شاه میلیاردر نبود، چه رسد به یک بازاری و راننده دون پایه اداره جات دولتی!! در دوران شاه , هویدا نخست وزیر تا آخرین لحظه زندگیش یک پیکان و یک آپارتمان اجاره ای داشت. هم اکنون هر دزد و جنایتکاری ثروت های باد آورده و ماشین های آنچنانی دارد!! بی جهت نیست که ملت ایران در فقر دست و پا میزند, بخاطر انباشت ثروت در دست جنایتکاران اقتصادی است. جنایتکاران رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی همه از خون ملت و مردم ایران تناول میکنند.!!! کدبان موریس آریایی...
آگاهی بنیان رهایی است.!!
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran —
...

No comments:

Post a Comment