Friday, March 4, 2016

ساده لو و خرافاتی نباشید!!





ساده لو و خرافاتی نباشید!!
✔انسان هنگامیکه میمیرد با مرگ همه چیز تمام میشود, بسیاری سوزانده میشوند و بسیاری را نیز بخاطر آلوده نشدن محیط زیست زیر خاک میکنند, در واقع چه یک تکه چوبی را زیر خاک کنند و چه آدم مرده را, چوب و انسان هر دو خواهند پوسید و نابود خواهند شد. فرد مرده نه زنده خواهد شد و نه خنده خواهد کرد و نخواهد گریست. ساده لو و خرافاتی و خرافه پرست نباشید! مرگ در زیست‌شناسی پایان زندگی موجودات زنده است!! یسوادی و خرافات و حماقت و خشونت و عقب افتاده گی با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است. گر جهل از طبیعت موجب تولد خدایان شد، دانش از طبیعت موجب نابودی خدایان میشود!!!ا.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
✔مدرک دار و تحصیل کرده ای که تفکرات عقب مانده مذهبی و جنایتکار آخوند ها را داشته باشد, نیز یک آخوند بیسواد است.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
✔ملتی که مطالعه نکند و کتاب نخواند هیچگاه با حق و حقوق خود آشنا نخواهد شد. آزادی با آگاهی به دست می آید!!.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
✔لمپنیسم را باید محصول فساد و بیخردی اجتماعی دانست. جامعه لمپنی شایسته رژیم لومپن ها است.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!.
✔ رواج بی اخلاقی و فساد گسترده در جامعه , هنگامیکه مکرر اتفاق بیفتد شکل عادی به خود میگیرد!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
✔دعا، فالگیری و طالع بینی توهین به شعور انسان است، هنگامیکه دانش از پاسخ به پدیده یا مشکلی باز میماند، و اگر چیزی را نتوان با خرد و دانش و علم پزشکی انجام داد، با موهومات و خرافات نیز به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
مورد توجه افراد بی سواد و بی فرهنگ
روشنگری و فرهنگسازی: آدم شوید و مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran
✔انسان هنگامیکه میمیرد با مرگ همه چیز تمام میشود, بسیاری سوزانده میشوند و بسیاری را نیز بخاطر آلوده نشدن محیط زیست زیر خاک میکنند, در واقع چه یک تکه چوبی را زیر خاک کنند و چه آدم مرده را, چوب و انسان هر دو خواهند پوسید و نابود خواهند شد. فرد مرده نه زنده خواهد شد و نه خنده خواهد کرد و نخواهد گریست. ساده لو و خرافاتی و خرافه پرست نباشید! مرگ در زیست‌شناسی پایان زندگی موجودات زنده است!! یسوادی و خرافات و حماقت و خشونت و عقب افتاده گی با هم، ترکيب بسیار خطرناک و بدی است!!!کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...!!
◀خرد و روشنگری، مکانسیم های رویکردی انسان ها از خرافات و جهالت هستند، خرافات ابعاد وسیعی دارد، سرلوحه آموزه های ادیان بویژه اسلام تازیان خرافات و تحمیق مردم و ترویج آن است. من تنها به چیزی باورمند هستم و باور دارم که میبینم و قابل لمس است، خدا و مذاهب دروغین و پوشالی زاییده ذهن بیمارگونه انسانهایی بی خرد است که از فرط ترس و جهل و نادانی به موجودی خیالی و دروغین پناه میبرند... باشد که همه از خود بیاغازند و جهت رشد فکری جامعه در آگاهیرسانی و روشنگری و ارتقا دانش جمعی نیز کوشا باشیم. هنگامیکه عقل انسان فعال باشد و به کار گرفته شود دیگر نمیتواند هر حماقت و نادانی و خرافاتی را باور کند.کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است....!!
...

No comments:

Post a Comment