Wednesday, March 2, 2016

ریچارد نیکسون در کتاب رهبران مینویسد!!؟؟؟



ریچارد نیکسون در کتاب رهبران مینویسد!!؟؟؟ 
مضحک این بود که بسیاری از این «روشنفکر ها» (شبه روشنفکر ها) که با بورس های تحصیلی حکومت شاه در خارج از ایران درس خوانده بودند، و بسیاری از زنانی که که بدست او از چادر و چاقچور مادر بزرگ های خودشان بیرون آمده بودند، با این نوع جبهه بندی ها، با آخوندها و بازاریان همکار شدند و ناخود آگاه بصورت ابزار موفقیت ملا ها درآمدند، بسیاری از آنان ساده لوحانه گمان می بردند که با پیوستن به انقلاب ملایان، آزادی های بیشتری برای خود و برای اجتماع ایران بدست خواهند آورد، اما هنگامیکه چشم گشودند، دریافتند که فقط دیگِ بخار ملاها را در راه باز گرداندن کشورشان به قرون وسطی، بجوش آورده اند.!!
ریچارد نیکسون
رئیس جمهور پیشین آمریکا
کتاب «رهبران»
◀مردم با شرافت و بزرگ و متمدن پیش از عنقلاب تبدیل شدن به امت خر و وحشی و حشری و دزد و مردم آزار و هیولا و بی همه چیز پس از عنقلاب! ننگ و نفرين بر کسانی که با افکار اشتباه و متعصبانه و خرافاتی آن وضع را با این فلاکت عوض نمودند. یک مشت احمق ابله و بیسواد وحشی مادر قحبه عوضی وطن فروش که به دنبال آخوند تبهکار خمینی جنایتکار و گجستک راه افتادند و ایران مدرن را به گند کشیدند و کشور را نیز یک شبه نابود کردند!! موریس آریایی-همان کسانی که با پول رضا شاه بزرگ و پادشاه رفتند خارج دوره ببینند و آینده کشور را بسازند, زدند کشور و آینده کشور را نابود کردند. رضا شاه بزرگ ایران و ایرانی را از منجلاب قرون وسطا نجات داد و به سوی مدرنیته رهنمون کرد. در یک حکومت استبدادی و دیکتاتوری تنها چیزی که به طور مساوی در جامعه پخش میشود ترس و وحشت از دیکتاتور جنایتکار و ایجاد رعب است! مرگ و ننگ ابدی بر آخوندان فاسد و جنایتکار و اسلام تبهکار تازیان و مرگ بر جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی به هر شکل و نوع آن....موریس آریایی- اسلام تازیان جنایتکار مکتب نابودی و ویرانی و تباهی است و برای ساختن نیامده، آمده است تا هرآنچه بشر ساخته، غارت و تخریب و نابود کند. اسلام تازیان تبهکار همین گندی است که در ایران اشغالی است. جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی نیز برای ایرانیان جز فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقوکشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان و اعدام کاری نکرده است..کدبان موریس آریایی.آگاهی بنیان رهایی است. موریس آریایی..
شاه که رفت ایران و منظقه هم نابود شد و به گا رفت!!
◀ننگ ابدی بر كمونيستها و توده اي ها و ماركسيست هاي اسلامي مجاهدين تروریست و تازی پرست و تاز ی پرستان ابله و احمق و اخوندهاي جنایتکار و ملعون كه با دروغ و نيرنگ با احساسات مردم بازي كردند و نتيجه همبستگي و اتحاد شوم آنها نابودي ايران و کشتار و آواره گی ايراني و به قدرت رسیدن خمینی ملعون و جنایتکار و بوجود آمدن كثيف ترين و جنایتکارترين رژیم جهان يعني جمهوري جنایتکار اسلامي در ایران شد. پیشگیری از درمان بهتر است!! یکی از عوامل شکست خاندان پهلوی ایراندوستی و مردمی بودن آنها بود, اگر مانند آخوند های جنایتکار تسمه از گرده ایرانی ها ی حق ناشناس میکشیدند هنوز هم سیستم آنها پابر جا بود!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است... جمهوری فاسد و جنایتکار اسلامی برای ایرانیان جز فساد، دزدی، غارت اموال عمومی، فقر، جنایت، فحشا و فاحشگی ، اعتیاد، قتل، کشتار، غارت، اسید پاشی، چاقو کشی، سنگسار، تجاوز به زنان و مردان، زندان و اعدام کاری نکرده است.کدبان.موریس آریایی .
مورد توجه افراد بی سواد و بی فرهنگ!!

◀ روشنگری و فرهنگسازی: آدم شوید و مطالب را با ذکر منبع و نام برگ به اشتراک بگذارید، اینگونه ارزشگزاری به کار و زحماتی است که نویسندگان مطالب میکشند. سرقت ادبی جرم است، سعی کنید خودتان نو آوری کنید. بی فرهنگی نکنید و اگر مطلبی هم از جایی بر میدارید نام برگ و منبع و نویسنده آن را نیز ذکر کنید!! کدبان موریس آریایی- آگاهی بنیان رهایی است...
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
به کانال تلگرام روشنگری بپیوندید
https://telegram.me/DemocracyForIran

No comments:

Post a Comment