Tuesday, December 17, 2013

دوستانی که پرسیده بودند


دوستانی که پرسیده بودند چرا خود را از شورا ی جدید تاسیس کنار کشیده و تا کنون ساکت مانده ام، باید به عرضشان رسانده شود، که من نه از اندام های شورای ملی برون مرز و نه از هموندان شورای مصلحت نظام درون مرز هستم، و به هیچ یک از این باندبازی و فریبکاری ها نیز، باور و دلبستگی نداشته و ندارم. به باور من یک باند بازی و مافیا بازی در همه جا و در فیس بوک نیز در میان گروه های محفلی گسترده باب شده است! به نگرش من کسانی که انقلاب کردند انگل و گوسفندانی بیش نبودند، که حال بیشتر آنان پشیمان شده و وارد شورا های گوناگون نیز میشوند، و من را که همیشه با فریبکاری میانه خوبی نداشته ام، با آنان هیچ کاری نیست. از آنجا که از یک خانواده ارتشی میآیم، و در مقطعی نیز همراه زندگی ام در خارج خود از نزدیکان خاندان پهلوی بوده است، تنها کسی را که در این میان کماکان قبول داشته و دارم شاهزاده رضا پهلوی میباشد، که نمیبایست ایشان را در سطح سخنگوی یک شورای اصلاح طلب پایین آورد! در اصل انتخاب نام این شورا نیز بحث بر انگیز است، زیرا یک شورای تروریستی دیگر نیز به همین نام وجود دارد، که می تواند گمراه کننده باشد. میتوانستند نام این گرد هم آیی را کنگره ملی ایرانیان بگذارند، و شاهزاده مملکت نیز باید به عنوان لیدر یا راهبر همه گروها در راس امور قرار می گرفت و نه سخنگوی یک شورای اصلاح طلب ! در کل ایشان یک سرمایه ملی میباشد، و نباید در انحصار هیچ گروه خاصی باشند! همچنان باورمند هستم تا قدرت های جهانی نخواهند و منافع شان ایجاد نکند، در ایران هیچ چیز تغییر نخواهد کرد! از خارج نیز پیوسته میتوان مانند این ٣٤ سال تنها حرف بی عمل زد، و مردم را نا امیدتر کرد! همچنین تا هنگامیکه مردم در ایران برنخیزند، این بازی ها راه به جایی نخواهد برد. به باور من جامعه ایران در همه ابعاد بیمار و مریض است، و نگرش منفي مردم جامعه به اين بيماري بر بار سنگين اين بيماري افزوده است. ما با یک مردم بسیار توهمی و خود شیفته و خود محور و همه چیز دان هیچ چیز ندان روبرو هستیم، که بجز پیش پای خود دیگر هیچ چیز را نمی بینند. ایران و ایرانی در یک کمای بسیار عمیق به سر میبرد، امید که همگی از این کما بر خواسته و به راه آینده پژوهی آیند. وانگهی برای دیگر هم میهنان پر جوش و خروش خیالاتی، بد نیست که در روند کارها آگاهی داشته باشند. با آرزوی پیروزی برای ایشان و آزادی و دموکراسی راستین برای ملت ایران
آگاهی بنیان رهایی است .
موریس آریایی
26-09-2013
..............

No comments:

Post a Comment