Monday, December 16, 2013

مده پاسخ به گفتار سفیهان



مده پاسخ به گفتار سفیهان
همان بهتر به خاموشی بکوشی
مگر نشنیده ای این نکته ی نغز
جواب ابلهان باشد خموشی
افرادی که نسبت به کشور و سرنوشت مردم کشور خود بی تفاوت هستند و حتا در جهان مجازی نیز حاضر نیستند به مطالب ضد اسلام جنایتکار تازیان که بانی اصلی ویران کردن ایران و ظلم و ستم بر آنها است، و رژیم جمهوری جنایتکار اسلامی حتا یک لایک بزنند، برای من پشیزی ارزش ندارند، یک مشت جاسوس و ولگرد فیسبوکی خرافه پرست نادان و تازی پرست کامل، که همان بهتر در لیست من نباشند و بروند آنجایی که عرب وحشی نی انداخت. سخت است آزاد کردن بردگانی که زنجیر های خود را دوست دارند. درستی و راستی یک فضیلت (به انگلیسی: virtue) انسانی است، که در میان بعضی افراد و حیوانات دو پا دیده نمی شود، به همین جهت نیز ایران هرگز به آزادی نخواهد رسید. میدانم که در این راه دشمنان زیادی دارم و دشمنان من هم ساكت ننشسته اند و دائما تلاش ميكنند كه بیخودی لیچار گویی من را بكنند؛ اما همانگونه كه گفتم پاسخ ابلهان خاموشيست. جامعه ایرانی خلاصه شده به، حسادت، کینه، عقده، خود مطرحی، تهمت زدن، چاپلوسی، دروغ، غیبت کردن، خاله زنک و خاله مردک بازی، توهمات، خرافه پرستی، بی تفاوتی، بی فرهنگی، لوده گی، بی اخلاقی و فساد. به هیچکس اعتماد و اعتباری نیست، از هیچ ایرانی نمیتوان انتظار دوستی داشت، هیچکس دوست هیچکس نیست. در اینجا نه دوستی ها مشخص است و نه دشمنی ها، و به ظاهر دوستان امروز دشمنان فردا هستند!!
آگاهی بنیان رهایی است.
موریس آریایی
3.12.2013

No comments:

Post a Comment